eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sońsk › Przebudowa drogi gminnej stanowiąca dojazd do gruntów rolnych w miejscowości Niesłuchy. Przebudowa drogi gminnej stanowiąca dojazd do gruntów rolnych w miejscowości Gutków. Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Strusinek, Bieńki Karkuty, Marusy - Koźniewo Łysaki, Koźniewo Średnie, Skrobocin - Komory Błotne, Gąsocin ul. Polna. Budowa drogi gminnej - ul. Szkolnej w miejscowości Sońsk o długości 261,00m i zlokalizowanej na dz. nr 25-6, 25-15 oraz 24. Wykonanie nakładki asfaltowej o grubości 4 cm na drogach powiatowych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-16

Sońsk: Przebudowa drogi gminnej stanowiąca dojazd do gruntów rolnych w miejscowości Niesłuchy. Przebudowa drogi gminnej stanowiąca dojazd do gruntów rolnych w miejscowości Gutków. Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Strusinek, Bieńki Karkuty, Marusy - Koźniewo Łysaki, Koźniewo Średnie, Skrobocin - Komory Błotne, Gąsocin ul. Polna. Budowa drogi gminnej - ul. Szkolnej w miejscowości Sońsk o długości 261,00m i zlokalizowanej na dz. nr 25-6, 25-15 oraz 24. Wykonanie nakładki asfaltowej o grubości 4 cm na drogach powiatowych.
Numer ogłoszenia: 84413 - 2014; data zamieszczenia: 16.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Ciechanowska 20, 06-430 Sońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6713811, 6713818, faks 023 6713818.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sonsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej stanowiąca dojazd do gruntów rolnych w miejscowości Niesłuchy. Przebudowa drogi gminnej stanowiąca dojazd do gruntów rolnych w miejscowości Gutków. Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Strusinek, Bieńki Karkuty, Marusy - Koźniewo Łysaki, Koźniewo Średnie, Skrobocin - Komory Błotne, Gąsocin ul. Polna. Budowa drogi gminnej - ul. Szkolnej w miejscowości Sońsk o długości 261,00m i zlokalizowanej na dz. nr 25-6, 25-15 oraz 24. Wykonanie nakładki asfaltowej o grubości 4 cm na drogach powiatowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej stanowiąca dojazd do gruntów rolnych w miejscowości Niesłuchy na odcinku o długości 1300 m i szerokości 5,0m na działkach nr 24-2 i 33-1. Przebudowa drogi gminnej stanowiąca dojazd do gruntów rolnych w miejscowości Gutków na odcinku o długości 900 m i szerokości 5,0m na działce nr 307. Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Strusinek na odcinku o długości 808 m i szerokości 3,60m na działce nr 23, Bieńki Karkuty na odcinku o długości 50 m i szerokości 5,0m na działce nr 41-2, Marusy - Koźniewo Łysaki na odcinku o długości 800 m i szerokości 5,0m na działce nr 60, Koźniewo Średnie na działce nr 160 o długości 1000,00m i szerokości 3,60m, Skrobocin - Komory Błotne na działkach nr 51 oraz 58 i 64-2 o długości 1000,00m i szerokości 3,60m, Gąsocin ul. Polna na działce nr 331 o długości 450,00m i szerokości 5,00m i na odcinku 260,00 oraz szerokości 3,60m na odcinku 190,00m. Budowa drogi gminnej - ul. Szkolnej w miejscowości Sońsk o długości 261,00m i zlokalizowanej na dz. nr 25-6, 25-15 oraz 24. Wykonanie nakładki asfaltowej o grubości 4 cm na drogach powiatowych. Szczegółowy opis zamówienia i przedmiar robót znajduje się w kosztorysie ofertowym (ślepym) - załączniku nr 3 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • załącznik nr 6 do SIWZ wraz z wymaganymi dokumentami (VI.B, VI.C.1 SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać doświadczenie w postaci wykonania co najmniej trzech robót budowlanych w zakresie potrójnego powierzchniowego utrwalenia kruszywem łamanym z zastosowaniem emulsji asfaltowej na powierzchni 10 000 m2 lub na długości co najmniej 2000mb w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z dokumentami wymienionymi w pkt. VI.C.2 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Kierownik Budowy - posiadający uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego o stażu całkowitym min.10 lat, jako kierownik dla podobnych robót - 10 lat, b) Kierownik robót - staż min. 5 lat, dla podobnych robót - min. 3 lata. oraz niezbędnym dla realizacji zamówienia potencjałem technicznym - sprzętem (własnym lub dzierżawionym): a) skrapiarka do emulsji natrysku o pojemności min. 5000l - 1 szt; b) rozsypywarka lub rozściełacz kruszywa - 1 szt; c) walec stalowy gładki 10 t - 1 szt; d) walec ogumiony ciężki 12 t - 1 szt; e) samochód dostawczy - 4 szt; f) samochód samowyładowczy - 4 szt; g) cysterna do emulsji - 2 szt. h) równiarka samojezdna trzyosiowa - 2 szt. na potwierdzenie w/w warunku należy przedłożyć dokumenty wymienione w pkt. VI.C.3 - VI.C.6 SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Kierownik Budowy - posiadający uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego o stażu całkowitym min.10 lat, jako kierownik dla podobnych robót - 10 lat, b) Kierownik robót - staż min. 5 lat, dla podobnych robót - min. 3 lata. oraz niezbędnym dla realizacji zamówienia potencjałem technicznym - sprzętem (własnym lub dzierżawionym): a) skrapiarka do emulsji natrysku o pojemności min. 5000l - 1 szt; b) rozsypywarka lub rozściełacz kruszywa - 1 szt; c) walec stalowy gładki 10 t - 1 szt; d) walec ogumiony ciężki 12 t - 1 szt; e) samochód dostawczy - 4 szt; f) samochód samowyładowczy - 4 szt; g) cysterna do emulsji - 2 szt. h) równiarka samojezdna trzyosiowa - 2 szt. na potwierdzenie w/w warunku należy przedłożyć dokumenty wymienione w pkt. VI.C.3 - VI.C.6 SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Załącznik nr 4 do SIWZ wraz z wymaganymi dokumentami (VI.D SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zakres robót bódowlanych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sonsk.pl, www.sonsk.biuletyn.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sońsk ul. Ciechanowska 20 06-430 Sońsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Sońsk ul. Ciechanowska 20 06-430 Sońsk - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: dotację ze środków związanych z wyłączeniem z produkcji gruntów rolnych - budowa i modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych dotyczącego zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa drogi gminnej stanowiącej dojazd do gruntów rolnych w miejscowości Niesłuchy, Przebudowa drogi gminnej stanowiącej dojazd do gruntów rolnych w miejscowości Gutków.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.