eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krajenka › Dowóz uczniów do Publicznych Szkół Podstawowych i Gimnazjum w Krajence przy ul. Szkolnej 17 oraz wychowanków w wieku 6 lat do Publicznych Przedszkoli i Szkolnych Punktów Filialnych na terenie Gminy Krajenka w roku szkolnym 2010/2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-14

Krajenka: Dowóz uczniów do Publicznych Szkół Podstawowych i Gimnazjum w Krajence przy ul. Szkolnej 17 oraz wychowanków w wieku 6 lat do Publicznych Przedszkoli i Szkolnych Punktów Filialnych na terenie Gminy Krajenka w roku szkolnym 2010/2011
Numer ogłoszenia: 84409 - 2010; data zamieszczenia: 14.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krajenka , ul. Władysława Jagiełły 9, 77-430 Krajenka, woj. wielkopolskie, tel. 067 2639204 w. 24, 2639205, faks 067 2639203.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do Publicznych Szkół Podstawowych i Gimnazjum w Krajence przy ul. Szkolnej 17 oraz wychowanków w wieku 6 lat do Publicznych Przedszkoli i Szkolnych Punktów Filialnych na terenie Gminy Krajenka w roku szkolnym 2010/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów do Publicznych Szkół Podstawowych i Gimnazjum w Krajence przy ul. Szkolnej 17 oraz wychowanków w wieku 6 lat do Publicznych Przedszkoli i Szkolnych Punktów Filialnych na terenie Gminy Krajenka w roku szkolnym 2010/2011. Zakres usług obejmuje wykonanie przewozu dwoma autobusami o liczbie miejsc siedzących 45 każdy: Autobus nr 1 / 123 km dziennie w dniach zajęć szkolnych i przedszkolnych/. - Przewóz uczniów i wychowanków na trasie: Krajenka-Podróżna-Śmiardowo Krajeńskie- Dąbrowa-Głubczyn-Stare-Śmiardowo Krajeńskie-Krajenka w godzinach od 700 do 800. - Przewóz uczniów i wychowanków na trasie: Krajenka- Czajcze- Leśnik- Podróżna-Śmiardowo Krajeńskie-Krajenka w godzinach od 1240 do 1420./2 razy/ Krajenka- Augustowo- Głubczyn, Maryniec-Śmiardowo Krajeńskie-Podróżna- Leśnik-Czajcze- Krajenka w godzinach od 1440 do 1525. Autobus nr 2 / 142 km dziennie w dniach zajęć szkolnych i przedszkolnych/. - Przewóz uczniów i wychowanków na trasie: Krajenka- Łońsk- Barankowo- Tarnówczyn- Pogórze- Krajenka-Augustowo- Głubczyn-Maryniec -Głubczyn -Dolnik -Żeleźnica-Krajenka w godzinach od 635 do 800. - Przewóz uczniów i wychowanków na trasie: Krajenka-Łońsko-Barankowo-Tarnówczyn-Pogórze-Krajenka-Głubczyn-Stare- Maryniec- Augustowo-Śmiardowo Krajeńskie-Dąbrowa-Podróżna-Krajenka-Łońsk-Barankowo-Tarnówczyn-Pogórze-Krajenka-Augustowo-Głubczyn-Śmiardowo Krajeńskie- Podróżna- Leśnik- Czajcze-Krajenka w godzinach od 1300 do 1530..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3.000 zł (trzy tysiące zlotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeśli dysponuje dwoma autobusami o liczbie miejsc siedzących 45 każdy, oraz 1 autobusem rezerwowym o liczbie miejsc siedzących 45.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)wypełniony formularz Oferta - załącznik nr 1 do SIWZ, 2)kserokopia dowodu wniesienia wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w przypadku: a)Zmiany dnia zakończenia roku szkolnego, b)działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczaj?nym, występujące po zawarciu niniejszej Umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwia?ją wykonanie niniejszej Umowy zgodnie z jej treścią. Do działań siły wyższej Strony za?liczają w szczególności: wojnę, działania wojenne, powódź, pożar, który nie powstał z winy Wykonawcy, epidemie. Strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej Strony, a następnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu; strony dokonają zmiany terminu wykonania zamówienia w drodze pisemnego aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krajenka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Krajenka, ul. Władysława Jagiełły 9, 77-430 Krajenka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Krajenka, ul. Władysława Jagiełły 9, 77-430 Krajenka - pokój nr 6 - sekretariat - I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.