eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › Usługa unieszkodliwiania odpadów medycznych i niebezpiecznych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-17

Ogłoszenie nr 84388 - 2017 z dnia 2017-05-17 r.

Piekary Śląskie: Usługa unieszkodliwiania odpadów medycznych i niebezpiecznych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 66942 -- 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 68907 -- 2017; 71229 - 2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im. Dra Janusza Daaba, krajowy numer identyfikacyjny 86830700000, ul. ul. Bytomska 62, 41940 Piekary Śląskie, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 323 934 100, faks 323 934 141, e-mail przatarg@urazowka.piekary.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.urazowka.piekary.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: http://www.urazowka.piekary.pl/public/postepowania.html

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: SP ZOZ

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa unieszkodliwiania odpadów medycznych i niebezpiecznych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SZP.270--31/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych i niebezpiecznych przez okres 12 miesięcy - wytwarzanych przez Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im. Dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich, ul. Bytomska 62, 41-940 Piekary Śląskie w następujących ilościach: 1)180102* - Części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania zwyłączeniem (180103) w ilości 0,18 Mg - 3 razy w tygodniu. 2) 180103* - Inne odpady, które zawierają żywedrobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego,o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pielucho majtki, podpaski, podkłady, z wyłączeniem (180180 i 180182) w ilości 90,5 Mg - 8 pojemników o poj. 1,1m3 - 3 razy w tyg. i na żądanie. 3) 180106* - Chemikalia, w tym odczynniki chemiczne, zawierające substancje niebezpieczne 0,16 Mg - 1 poj. 160 l - 3 razy w tygodniu. 4) 180109 - Leki inne niż wymienione w 180108 - 1 Mg - Na żądanie. 5) 150110* - Opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone ( np. środkami ochrony roślin I i II klasy toksyczności - bardzo toksyczne i toksyczne) - 0,03 Mg - 1 poj. 160 l - Na żądanie. 3.2. Wykonawca zobowiązuje się do: a)wyposażania Zamawiającego w pojemniki do gromadzenia odpadów o pojemności 1100 litrów w ilości 8 szt. ( w razie konieczności większej) , 2 poj. 160 l. b) dostarczania każdorazowo przy odbiorze z miejsca gromadzenia odpadów medycznych na wymianę pustych, czystych zdezynfekowanych pojemników oraz wymiany pojemników uszkodzonych lub zniszczonych na swój koszt. c) transportu odpadów w pojemnikach. d) każdorazowego potwierdzania odbioru odpadów na karcie przekazania odpadu wg aktualnie obowiązujących przepisów w obecności upoważnionego pracownika Zamawiającego. e) odbierania odpadów w godzinach 8-14, nie rzadziej niż co 72 godziny w dni robocze - poniedziałki, środy , piątki oraz na żądanie, na zasadzie wymiany pojemników tzn. zabranie pełnych i wstawienie pustych, czystych, zdezynfekowanych pojemników na odpady medyczne. f) w przypadku okresów świątecznych (następujących po sobie kolejno dni wolnych od pracy) Wykonawca gwarantuje odbiór odpadów w taki sposób, aby okres ich przechowywania na terenie Szpitala nie przekraczał 72 godzin. g) każdorazowego potwierdzania unieszkodliwiania odpadów przez termiczne przekształcenie na podstawie dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie w 3 egzemplarzach z tego 1 dla WIOŚ, 1 dla Zamawiającego , 1 dla Wykonawcy. h) posiadania przez cały okres trwania umowy ważnych zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów oraz na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów. i)posiadania przez cały okres trwania umowy ważnej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. 3.3.Miejscem odbioru odpadów będzie zamykane wolnostojące pomieszczenie zlokalizowane na terenie Zamawiającego. 3.4. Wymagania dodatkowe: Wykonywana usługa musi odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi i epidemiologicznymi w tym zakresie a w szczególności: a) Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. (tekst jednolity Dz. U. 2013 poz. 21 z późn. Zmianami). b) Ustawą prawo ochrony środowiska z dnia 27 kwietnia 2001r. ( Dz.U.2013 poz. 1232 z późn. zmianami). c) Ustawą z dnia 19 sierpnia 2011r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz.U.2011 poz. 1367 z późn. Zmianami). d) Ustawą z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. 2013r. Poz. 1414 j.t. z późn. Zmianami). e) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 09 grudnia 2014r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2014 poz. 1923 z późn. Zmianami). f)Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 października 2016r. w sprawie wymagań i sposobów unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych (Dz. U. 2016 poz. 1819 z późn. zmianami). g) Rozporządzeniem Ministra Zdrowia 24 lipca 2015r. (Dz. U. 2015 poz. 1116 z późn. zmianami). h)Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 13 stycznia 2014 r. w sprawie dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych lub zakaźnych odpadów weterynaryjnych (Dz. U. 2014 poz. 107 z późn. zmianami). Zamawiający nie wyraża zgody na powierzenie głównej części zamówienia tj. usługi w zakresie odbioru i unieszkodliwiania odpadów medycznych i niebezpiecznych podwykonawcom. Wykonawca zamierzający powierzyć podwykonawcom realizację jakiegoś elementu zamówienia zobowiązany jest umieścić taką informację w składanej ofercie wraz z podaniem części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak informacji o której mowa powyżej będzie uznany za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia przez Wykonawcę, który złożył ofertę. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych ani nie wymaga składania ofert wariantowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90520000-8
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT223354.34
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , , ul. Obroki 140 , 40-833, Katowice, kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 246 064,60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 246 064,60
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 246 064,60
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.