eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z wykonaniem instalacji co, cwu i gazowej, wykonanie schodów zewnętrznych, muru oporowego i zadaszenia nad wejściem do pomieszczenia węzła cieplnego wraz z robotami towarzyszącymi przy ul. Jesiennej 2A w Białymstoku (nr dz. 1346 obr. 16) oraz budowa nowego i likwidacja istniejącego przyłącza wodociągowego do budynku przy ul. Jesiennej 2A w Białymstoku - nr sprawyTT.263.25.2014.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-16

Białystok: Przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z wykonaniem instalacji co, cwu i gazowej, wykonanie schodów zewnętrznych, muru oporowego i zadaszenia nad wejściem do pomieszczenia węzła cieplnego wraz z robotami towarzyszącymi przy ul. Jesiennej 2A w Białymstoku (nr dz. 1346 obr. 16) oraz budowa nowego i likwidacja istniejącego przyłącza wodociągowego do budynku przy ul. Jesiennej 2A w Białymstoku - nr sprawy: TT.263.25.2014.
Numer ogłoszenia: 84385 - 2014; data zamieszczenia: 16.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Mienia Komunalnego , ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7479457, faks 085 7479483.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z wykonaniem instalacji co, cwu i gazowej, wykonanie schodów zewnętrznych, muru oporowego i zadaszenia nad wejściem do pomieszczenia węzła cieplnego wraz z robotami towarzyszącymi przy ul. Jesiennej 2A w Białymstoku (nr dz. 1346 obr. 16) oraz budowa nowego i likwidacja istniejącego przyłącza wodociągowego do budynku przy ul. Jesiennej 2A w Białymstoku - nr sprawy: TT.263.25.2014..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z wykonaniem instalacji co, cwu i gazowej, wykonanie schodów zewnętrznych, muru oporowego i zadaszenia nad wejściem do pomieszczenia węzła cieplnego wraz z robotami towarzyszącymi przy ul. Jesiennej 2A w Białymstoku, nr dz. 1346 obr. 16, Na zakres prac określony w pkt 1, ppkt 1) Zamawiający posiada prawomocne pozwolenie na budowę - Decyzja DAR-II.6740.187.2012 z dnia 29 marca 2013 roku (prawomocna 13 kwietnia 2013 r.) w zakresie Przebudowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego z wykonaniem instalacji co, cwu i gazowej, wykonanie schodów zewnętrznych, muru oporowego i zadaszenia nad wejściem wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia gospodarczego na pomieszczenie techniczne (węzeł cieplny ) w ww. budynku przy ul. Jesiennej 2 w Białymstoku, nr dz. 1346 obr. 16; 2) budowa nowego i likwidacja istniejącego przyłącza wodociągowego do budynku przy ul. Jesiennej 2A w Białymstoku, - zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawca w trakcie realizacji robót demontażowych i rozbiórkowych powinien zabezpieczyć pomieszczenie, którym będą wykonywane prace jak i pozostałe pomieszczenia przed zniszczeniem powierzchni budowlanych. Naprawa zniszczonych przez Wykonawcę powierzchni nie objętych przedmiarem robót będzie dokonana przez Wykonawcę na jego koszt. 3. Wykonawca ma obowiązek prowadzić prace budowlano-sanitarne w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie ogrzewania pomieszczeń i przygotowania posiłków z wykorzystaniem dotychczasowego źródła ciepła w postaci pieców kaflowych i trzonów kuchennych, które będą demontowane sukcesywnie w miarę wykonania i uruchomienia nowych instalacji w poszczególnych mieszkaniach. 4. Wykonawca ma obowiązek prowadzić prace budowlane instalacji wod-kan w sposób zapewniający najemcy ciągły dostęp do wody i korzystanie z kanalizacji sanitarnej. 5. Nie jest przewidziane czasowe wykwaterowanie najemców z mieszkań w trakcie realizacji prac. 6. Wykonawca ma obowiązek demontażu ewentualnych istniejących instalacji grzewczych w mieszkaniach i piwnicach, podgrzewaczy elektrycznych, kotłów na paliwa stałe i innych elementów instalacji, które nie będą wykorzystane po wykonaniu prac modernizacyjnych. 7. W celu zakwalifikowania do wymiany istniejących kuchenek gazowych najemców lub wymiany dyszek na gaz ziemny w istniejących kuchenkach oraz wymiany istniejącej armatury i przyborów sanitarnych zostanie przeprowadzona wizja lokalna w mieszkaniach z udziałem Zamawiającego i Wykonawcy. Ilości kuchenek gazowych, armatury i przyborów sanitarnych zakwalifikowanych do wymiany przez projektanta w dokumentacji należy traktować jako maksymalną ilość do wymiany, która będzie mogła ulec obniżeniu w trakcie realizacji prac budowlanych. W przypadku zakwalifikowania do wymiany większej ilości przyborów i armatury sanitarnej niż podana w dokumentacji decyzję stosowną podejmie Zamawiający i zleci roboty w ramach zamówienia dodatkowego na warunkach określonych w umowie. 8. Gruz z rozbiórki będzie usuwany na bieżąco z lokali mieszkalnych. 9. Wejście do lokali celem wykonywania robót powinno być wcześniej uzgodnione z najemcami. 10. Zasilanie w energię elektryczną i wodę na potrzeby budowy Wykonawca wykona we własnym zakresie z zastosowaniem układów pomiarowych. 11. Obowiązkiem Wykonawcy jest sporządzenie projektu organizacji ruchu na potrzeby budowy przyłącza wodociągowego i likwidacji istniejącego przyłącza oraz inwentaryzacja geodezyjna przyłącza oraz wejścia do pomieszczenia węzła . 12. Wykonawca ma obowiązek rozliczenia się z materiałów pochodzących z demontażu. 13. Dane budynku: 1) adres: Białystok, ul. Jesienna 2A, 2) rok budowy - 1925, 3) pow. użytkowa - ok. 650 m2, 4) kubatura ogółem - 2918 m3, 5) ilość mieszkań - 19. 14. Szczegółowy zakres planowanych prac: 1) roboty budowlane: a) likwidacja pieców kaflowych i trzonów kuchennych, b) uzupełnienie powierzchni budowlanych po likwidacji pieców i trzonów, c) przebudowa istniejących i wykonanie nowych węzłów sanitarnych, d) przebudowa i usprawnienie wentylacji grawitacyjnej, e) przystosowanie pomieszczenia piwnicy na potrzeby węzła cieplnego MPEC z pogłębieniem i podbiciem fundamentów, f) budowa schodów zewnętrznych do planowanego pomieszczenia węzła cieplnego z murem oporowym , zadaszeniem, odwodnieniem wejścia do węzła do studni chłonnej z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą, g) naprawa kominów, ław kominiarskich, montaż drabin dachowych, h) docieplenie stropu poddasza - zakres robót nie objęty pozwoleniem na budowę, i) roboty demontażowe pieców, trzonów kuchennych, ścian przeznaczonych do rozbiórki z usunięciem gruzu z rozbiórki, 2) roboty sanitarne: a) instalacja centralnego ogrzewania zasilana z nowego węzła cieplnego, b) instalacja ciepłej wody użytkowej zasilana z nowego węzła cieplnego, c) instalacja gazowa do kuchenek gazowych, d) przebudowa instalacji wody zimnej i kanalizacji sanitarnej, e) roboty sanitarne w pomieszczeniu węzła cieplnego: odwodnienie pomieszczenia, wentylacja, podłączenie instalacji sanitarnych do nowego węzła cieplnego, f) roboty demontażowe istniejącej instalacji wod-kan z przyborami i armaturą sanitarną podlegającą wymianie, g) budowa nowego i likwidacja istniejącego przyłącza wodociągowego - zakres robót nie objęty pozwoleniem na budowę, 3) roboty elektryczne - zakres robót nie objęty pozwoleniem na budowę: a) wewnętrzna linia zasilająca węzła c.o., b) pomiar energii elektrycznej w szafce licznikowej, c) uziemienie, d) montaż tablic rozdzielczych w mieszkaniach, e) montaż wypustów oświetleniowych, f) montaż gniazd wtyczkowych oraz wypustów zasilających, g) montaż lokalnych połączeń wyrównawczych, h) przebudowa wlz-tów mieszkaniowych, i) ochrona przeciwprzepięciowa, j) ochrona przeciwporażeniowa. 15. Wymaga się udzielenia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonanie przedmiotu zamówienia. 16. W celu prawidłowego sporządzenia oferty wskazane jest, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej oraz uzyskał wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. 17. Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, o parametrach nie niższych niż materiałów wskazanych nazwą..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych). Szczegółowe informacje na temat wadium są podane w rozdziale XI. SIWZ Wymagania dotyczące wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 3 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem otwarcia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - co najmniej dwie (2) najważniejsze roboty. Za dwie najważniejsze roboty budowlane zamawiający uzna roboty budowlane polegające na wykonaniu robót w branży instalacji sanitarnej o wartości minimum 300 000,00 zł brutto każda z nich (słownie: trzysta tysięcy złotych), wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 3 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj.: - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; - kierownikiem robót instalacyjnych posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; - kierownikiem robót elektroenergetycznych posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; - osobą posiadającą świadectwa kwalifikacyjne typu D i E uprawniające do zajmowania się montażem i dozorem urządzeń i instalacji gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa, - osobą posiadającą świadectwa kwalifikacyjne do dozoru D i eksploatacji urządzeń E, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji i dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu oraz w zakresie kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1kV; UWAGA! Zamawiający określając wymogi osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konferencji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz.U z 2013 r. poz. 1409) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2008 r. nr 63, poz. 394).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 3 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów: 1) wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b ustawy Pzp). 2) Uwaga! Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Treść pisemnego zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać: kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonywane, w tym jakiego okresu dotyczy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego: 1) każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w rozdziale IX SIWZ pkt 3 ppkt 2 i 3, 2) dokumenty określone w rozdziale IX SIWZ pkt 2 ppkt 1, 2 i 3 winien złożyć co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w rozdziale IX SIWZ pkt 1, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu określone w rozdziale IX SIWZ pkt 3 ppkt 1 oraz oświadczenie z art. 26 ust. 2d ustawy Pzp określonego w rozdziale IX SIWZ pkt 9 ppkt 4 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu (w miejscu nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące poszczególnych członków konsorcjum lub spółki cywilnej) bądź każdy z wykonawców oddzielnie. Zamawiający wymaga także załączenia do oferty innych dokumentów: 1) wypełniony formularz ofertowy - wg załączonego wzoru załącznik nr 2 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp, 3) na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy Pzp wykonawca składa pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego - w przypadku gdy podmiot trzeci udostępni swoje zasoby posiadania wiedzy i doświadczenia, osoby zdolne do wykonania zamówienia, 4) na podstawie art. 26 ust. 2d ustawy Pzp wykonawca składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp albo informację o tym, że nie należy do tej grupy kapitałowej. Informację, iż wykonawca nie należy do tej samej grupy kapitałowej należy złożyć zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ (przepis art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Pzp stosuje).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

§ 12 ZMIANA UMOWY 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy, w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w następującym zakresie i okolicznościach: 1) strony dopuszczają możliwość przedłużenia terminu, o których mowa w § 3 ust. 1 o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w następujących przypadkach: a) wystąpienia zamówień dodatkowych, których wykonanie wiąże się z koniecznością wydłużenia czasu realizacji zamówienia - warunki określono szczegółowo w § 5, b) działaniem siły wyższej, tzn. zdarzenia nagłego, nieprzewidzianego i niezależnego od woli stron, uniemożliwiającego wykonanie umowy w całości lub części (np. powódź, huragan, pożar), c) wystąpienie szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedzą techniczną, d) przerwania lub zawieszenia robót przez Zamawiającego z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, e) opóźnień spowodowanych niewykonaniem przez Zamawiającego zobowiązań dotyczących terminu przekazania placu budowy, dokumentów koniecznych do realizacji zamówienia, dokumentacji zamiennej, f) wstrzymanie realizacji robót przez właściwe organy administracji publicznej bądź orzeczeniem sądu, g) konieczności wykonania robót wykopaliskowych uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy, h) wystąpienie innych szczególnych okoliczności, za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny, 2) zmiany wysokości wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 1: a) poprzez zmniejszenie zakresu zamówienia oraz robót zamiennych - warunki określono szczegółowo w § 6, b) w przypadku zmiany stawki VAT, 3) zmiany obowiązujących przepisów prawa, 4) zamawiający może dokonać zmiany swoich przedstawicieli wykazanych w § 11 ust. 2, 5) wykonawca może dokonać zmiany swojego przedstawiciela wykazanych w § 11 ust. 1 w przypadku: (a) Wykonawca może dokonywać zmiany kierowników robót przedstawionych w ofercie, jedynie za uprzednią zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego kierownika robót, (b) Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany kierownika robót, jeżeli uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z umowy, (c) W przypadku zmiany kierownika budowy, nowy kierownik budowy musi posiadać uprawnienia stosowne do wykonywanych czynności. Nowy kierownik budowy musi spełniać wymagania określone w SIWZ. 6) zmiany zakresu podwykonywanych robót, jeżeli wykonawca korzysta z zasobów podmiotu trzeciego o którym mowa w art. 26 ust.2 uPzp i w odniesieniu do tej części nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa, a wykonawca w ofercie zadeklarował wykonanie zamówienia samodzielnie, 7) zmiany podwykonawcy przy pomocy którego realizuje przedmiot umowy na innego - dysponującego co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobowym. 3. Warunkiem dokonania zmiany, o której mowa w ust. 2, jest zgoda na jej dokonanie wyrażona przez Zamawiającego oraz złożenie uzasadnionego wniosku przez Wykonawcę i sporządzenie przez obie strony stosownego protokołu, z wyłączeniem procedury związanej z rezygnacją części robót.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmk.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, sekretariat, pokój 111..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2014 godzina 13:30, miejsce: Zarząd Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, sekretariat, pokój 201..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.