Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-23
Maków Mazowiecki: Dostawa ścinarki (frezarki) gruntowych poboczy drogowych
Numer ogłoszenia: 84365 - 2008; data zamieszczenia: 23.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Krótka 3, 06-200 Maków Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 029 7173040, fax 029 7171522.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ścinarki (frezarki) gruntowych poboczy drogowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego ścinarki (frezarki) gruntowych poboczy drogowych. Zamówienie obejmuje: -dostawę ścinarki (frezarki) do siedziby zamawiającego, -montaż ścinarki(frezarki) do ciągnika zamawiajacego posiadającego odpowiaednie parametry techniczne, -dostarczenie dokumentacji technicznej dostarczonej ścinarki(frezarki) (instrukcji obsługi, katalogu częsci zamiennych i podzespołów), -dostarczenie gwarancji oraz warunków gwarancji, -serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, -wstepne przeszkolenie pracownika zamawiającego w zakresie uruchomienia i obsługi ścinarki(frezarki). Oferowana ścinarka (frezarka) musi posiadać aktualne certyfikaty, świadectwa bądź aprobaty techniczne dopuszczające je do stosowania w drogownictwie. Ścinarka (frezarka) musi być oznakowana zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczenia na drogach (Dz.U.nr 220 poz.2181).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.52.31.00 - Maszyny inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 43.31.00.00 - Maszyny inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postepowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a.spełniają wymogi okreslone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b.przedmiot działalności odpowiada przedmiotowi zamówienia, c.wykonali w okresie ostatnich trzech lat co najmniej trzy dostawy ścinarki(frezarki) odpowiadająca swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbioru oraz załączeniem dokumentów potwierdzajacych, że usługi zostały wykonane należycie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a.wypełniony druk Oferta , b.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, c.aktualny odpis z właściwego rejestru, albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert, d.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubeazpieczenia Społecznego potwierdzajacych odpowiaednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prwaem zwolnienie, odroczenie lub rozłozenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e.aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert, f.aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy , wystawionej nie wczesniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert, g.wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiacym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbioru oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wkonane należycie, h.opis sprzetu,opis należy sporzadzić w ten sam sposób aby zamieścić wszystkie informacje dotyczące spełnienia minimalnych wymagań, i.aktualne certyfikaty, świadectwa bądź aprobaty techniczne dopuszczające oferowany sprzęt do stosowania w drogownictwie, j.oświadczenie oferenta o udzieleniu gwarancji na okre min.12 msc od daty dostawy, k.zaakceptowany wzór umowy, l.wykonawcy składający ofertę wspólnie na podstawie art.23 Prawa zamówień publicznych zobowiązani sa poza dokumentami wymienonymi wyżej, do złożenia: -umowy regulującej współpracę podmiotów wystepujacych wspólnie, -dokumentu ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-makowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych ul.Krótka 3 06-200 Maków Mazowiecki,pok nr 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarzad Dróg Powiatowych ul.Krótka 3 06-200 Maków Mazowiecki.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.