eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Maków Mazowiecki › Dostawa ścinarki (frezarki) gruntowych poboczy drogowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-23

Maków Mazowiecki: Dostawa ścinarki (frezarki) gruntowych poboczy drogowych
Numer ogłoszenia: 84365 - 2008; data zamieszczenia: 23.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Krótka 3, 06-200 Maków Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 029 7173040, fax 029 7171522.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ścinarki (frezarki) gruntowych poboczy drogowych.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego ścinarki (frezarki) gruntowych poboczy drogowych. Zamówienie obejmuje: -dostawę ścinarki (frezarki) do siedziby zamawiającego, -montaż ścinarki(frezarki) do ciągnika zamawiajacego posiadającego odpowiaednie parametry techniczne, -dostarczenie dokumentacji technicznej dostarczonej ścinarki(frezarki) (instrukcji obsługi, katalogu częsci zamiennych i podzespołów), -dostarczenie gwarancji oraz warunków gwarancji, -serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, -wstepne przeszkolenie pracownika zamawiającego w zakresie uruchomienia i obsługi ścinarki(frezarki). Oferowana ścinarka (frezarka) musi posiadać aktualne certyfikaty, świadectwa bądź aprobaty techniczne dopuszczające je do stosowania w drogownictwie. Ścinarka (frezarka) musi być oznakowana zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczenia na drogach (Dz.U.nr 220 poz.2181).

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.52.31.00 - Maszyny inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 43.31.00.00 - Maszyny inżynierii lądowej i wodnej .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postepowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a.spełniają wymogi okreslone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b.przedmiot działalności odpowiada przedmiotowi zamówienia, c.wykonali w okresie ostatnich trzech lat co najmniej trzy dostawy ścinarki(frezarki) odpowiadająca swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbioru oraz załączeniem dokumentów potwierdzajacych, że usługi zostały wykonane należycie.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a.wypełniony druk Oferta , b.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, c.aktualny odpis z właściwego rejestru, albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert, d.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubeazpieczenia Społecznego potwierdzajacych odpowiaednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prwaem zwolnienie, odroczenie lub rozłozenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e.aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert, f.aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy , wystawionej nie wczesniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert, g.wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiacym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbioru oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wkonane należycie, h.opis sprzetu,opis należy sporzadzić w ten sam sposób aby zamieścić wszystkie informacje dotyczące spełnienia minimalnych wymagań, i.aktualne certyfikaty, świadectwa bądź aprobaty techniczne dopuszczające oferowany sprzęt do stosowania w drogownictwie, j.oświadczenie oferenta o udzieleniu gwarancji na okre min.12 msc od daty dostawy, k.zaakceptowany wzór umowy, l.wykonawcy składający ofertę wspólnie na podstawie art.23 Prawa zamówień publicznych zobowiązani sa poza dokumentami wymienonymi wyżej, do złożenia: -umowy regulującej współpracę podmiotów wystepujacych wspólnie, -dokumentu ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-makowski.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych ul.Krótka 3 06-200 Maków Mazowiecki,pok nr 1.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarzad Dróg Powiatowych ul.Krótka 3 06-200 Maków Mazowiecki.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.