eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zainstalowanie windy osobowej ze szczególnym uwzględnieniem osób niepełnosprawnych w budynku położonym przy al. Solidarności 90 w formule zaprojektuj i wykonaj.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-31

Warszawa: Zainstalowanie windy osobowej ze szczególnym uwzględnieniem osób niepełnosprawnych w budynku położonym przy al. Solidarności 90 w formule zaprojektuj i wykonaj.
Numer ogłoszenia: 84324 - 2009; data zamieszczenia: 31.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Biblioteka Publiczna w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy , Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8383791, faks 022 8389168.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bpwola.waw.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zainstalowanie windy osobowej ze szczególnym uwzględnieniem osób niepełnosprawnych w budynku położonym przy al. Solidarności 90 w formule zaprojektuj i wykonaj..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie w formule zaprojektuj i wykonaj projektu inwestorskiego windy osobowej, ze szczególnym uwzględnieniem osób niepełnosprawnych w budynku położonym przy al. Solidarności 90 oraz jego realizacja. W oparciu o posiadaną przez Bibliotekę inwentaryzację obecnego stanu budynku oraz założenia projektowe należy według swojej najlepszej wiedzy przedmiotowej i budowlanej zaprojektować i zainstalować windę osobową ze szczególnym uwzględnieniem osób niepełnosprawnych oraz wykonać niezbędne prace towarzyszące: 1)Projekt konstrukcyjny budowlany; 2)Wymagane projekty branżowe; 3)Projekt ppoż. (elektryczny i wodny); 4)Projekt wybranego przez projektanta i uzgodnionego z Biblioteką typu windy dla osób niepełnosprawnych wraz z rozwiązaniem konstrukcyjnym jej maszynowni oraz toru jazdy; 5)Projekt rekonstrukcji lokalu administracji i szatni wynikający z posadowienia windy; 6)Wykonanie kosztorysu budowy; 7)Uzyskanie niezbędnych akceptacji i pozwoleń ; 8)Przystąpienie do realizacji budowlano- montażowej zadania z chwilą otrzymania wszelkich uzgodnień i pozwoleń..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie przewidziane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki ogólne i szczegółowe: 7.1.Warunki ogólne: 7.1.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 7.1.1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 7.1.1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 7.1.1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 7.1.1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać /w zakresie warunków ogólnych/, że warunek określony w pkt 7.1.1.4. spełnia każdy z Wykonawców, natomiast warunki określone w pkt. 7.1.1.1., 7.1.1.2., 7.1.1.3. spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 7.2.Warunki szczegółowe: 7.2.1.Potencjał kadrowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, w szczególności określonymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane /tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm./. Osoby zatrudnione powinny odpowiednio do przydzielonych stanowisk posiadać uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego /zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z dnia 24 stycznia 2001 Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami/. 7.2.2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 7.2.1. 7.2.3.Doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat od daty składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 3 zadania odpowiadające przedmiotowi zamówienia. 7.2.4.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 7.2.3. 7.2.5.Potencjał finansowo - ekonomiczny.Wykonawca musi wykazać: 7.2.5.1.posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 50 000 zł. /słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych/. 7.2.6.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt.7.2.5.1. spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w przedmiotowym postępowaniu oświadczeń i dokumentów, wg. formuły /spełnia - nie spełnia/..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć: 8.1.1.Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp - zał. nr 1. 8.1.2.Informację o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy /Doświadczenie zawodowe/. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji prace zostały wykonane należycie - zał. nr 2. 8.1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.1.4. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia /w przypadku braku polisy/ potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż wymagana przez Zamawiającego. 8.1.5. Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej, potwierdzone przez osobę nadzorującą przetarg ze strony Zamawiającego 8.2. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 8.2.1.Oferta musi być podpisana przez wszystkie podmioty lub pełnomocnika. 8.2.2.Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 8.1.1., 8.1.3. powinny być złożone przez każdy podmiot..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 0.60
  • 2 - termin wykonania zadania - 0.40

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bpwola.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biblioteka Publiczna w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy al. Solidarności 90; 01 - 003 Warszawa sekretariat pok. 27 I piętro w godz. 9.00 - 14.00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2009 godzina 11:30, miejsce: Biblioteka Publiczna w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy al. Solidarności 90; 01 - 003 Warszawa sekretariat pok. 27 I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.