eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościelisko › Budowa boiska sportowego w ramach programu Moje boisko - ORLIK 2012 w miejscowości Kościelisko

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-01

Kościelisko: Budowa boiska sportowego w ramach programu Moje boisko - ORLIK 2012 w miejscowości Kościelisko
Numer ogłoszenia: 84307 - 2009; data zamieszczenia: 01.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kościelisko , ul. Strzelców Podhalańskich 44, 34-511 Kościelisko, woj. małopolskie, tel. 018 2079100.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscielisko.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska sportowego w ramach programu Moje boisko - ORLIK 2012 w miejscowości Kościelisko.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu boisk sportowych przy Zespole Szkół w Kościelisku - Szeligówka 660 w ramach programu Moje Boisko - ORLIK 2012. Zakres zamówienia: Budowa boiska do piłki nożnej - Wymiary boiska 30,0 m x 62,0 m o powierzchni 1 860 m2, (pole do gry 26,0 m x 56,0 m) - Podbudowa przepuszczalna, - Nawierzchnia boiska do piłki nożnej - sztuczna trawa (wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa) typ włókna: monofil, skład chemiczny włókna: polietylen, ciężar włókna: min. 11 000 Dtex, gęstość trawy: min. 97 000 włókien/m2 - Wyposażenie: Bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki, Siatki do bramek - 2 sztuki Budowa boiska wielofunkcyjnego - Wymiary boiska 19,1 m x 32,1 m o powierzchni 613,11 m2, (pole do gry 15,1 m x 28,1 m) - Podbudowa nieprzepuszczalna z drenażem liniowym - Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego - poliuretanowa - Technologia układania nawierzchni - typu NATRYSK - na podbudowie z kruszywa kamiennego zainstalowana warstwa przepuszczalna dla wody i warstwa stabilizu-jąca typu ET. W przypadku nieprzepuszczalnej podbudowy betonowej, asfaltowej lub asfaltobetonowej warstwa ET nie jest wymagana. dolna warstwa granulatu SBR grubości 10-11 mm, warstwa natrysku (mieszanka granulatu EPDM zmieszana z PU) o grubości 2-3 mm. - Wyposażenie do piłki koszykowej:Obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 2 sztuki, tablica do koszykówki epoksydowa o wymiarach 105 x 180 cm - 2 sztuki, mechanizm regulacji wysokości - 2 sztuki, konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach - 2 sztuki. - Wwyposażenie do piłki siatkowej: Słupki do siatkówki, aluminiowe wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka) - 2 sztuki, Siatka do siatkówki - 1 sztuka, Odwodnienie boisk wraz z drenażem Do odprowadzenia wód deszczowych z płyty boiska zaprojektowano system sączków drenarski fi 100 i fi 160 z filtrem z włókna syntetycznego. Ogrodzenie terenu i piłkochwyty Ogrodzenie terenu ogrodzeniem z siatki stalowej z bramą wjazdową i furtkami. Dojazdy, dojścia, parkingi Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na odpadki stałe) - kostka brukowa betonowa gru-bości 8 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Oświetlenie terenu Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 10 masztach. Adaptacja pomieszczeń na potrzeby zaplecza sanitarno-szatniowego Adaptacja pomieszczeń magazynowych i szatniowych w Zespole Szkół w Kościelisku na potrzeby zaplecza sanitarno-szatniowego boiska (ściany działowe, tynki, wymiana stolarki, malowanie, izolacje, posadzki, ułożenie płytek ściennych, instalacja elektryczna, itp.) Przyłącz kanalizacji sanitarnej Przyłącz kanalizacji sanitarnej o łącznej długości 44,07 m do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej. Przełożenie kolidującej sieci SN i NN Wykonanie przełożenia ziemnej sieci SN i NN poza płytę boiska - ułożenie wzdłuż projektowanego ogrodzenia boiska. Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 0/100).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie artykułu 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami). Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnił wyżej wymienione warunki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (W przypadku, gdy działalność prowadzona jest w formie spółki cywilnej - aktualne odpisy z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dla każdego ze wspólników wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2) pełnomocnictwo do odpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, (tj. wykonanie robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych, w tym: jednego boiska piłkarskiego z zawierz cnią z trawy syntetycznej i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz odbiorów oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane należycie(referencje, zlecenia wykonania robót, protokoły odbioru itp.). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 7) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, tj.: - osoba do kierowania robotami budowlanymi z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie. - osoba do kierowania robotami budowlanymi z uprawnieniami w specjalności instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie - osoba do kierowania robotami budowlanymi z uprawnieniami w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie. Wykaz należy przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Do wykazu osób należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień tj. decyzję o nadaniu wymaganych uprawnień oraz wpis do właściwej Izby Inżynierów. W przypadku gdy wykształcenie uzyskane nie obejmuje wyszczególnionych specjalności, wraz z uprawnieniami należy przedstawić stanowisko wła-ściwej Izby co do zakwalifikowania posiadanego wykształcenia jako odpowiedniego lub pokrewnego dla wymaganej specjalności (zgodnie z §29 Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - Dz. U nr 83 poz. 578 z 2006 roku). Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli wykonawca w wykazie wskazał osoby którymi dysponują inne podmioty. 8) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpo-wiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN. 9) Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008 lub aprobata techniczna ITB, rekomen-dacja techniczna ITB, wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowane na-wierzchni poliuretanowej np. Labosport. Ewentualnie dokument równoważny. 10) Karta techniczna oferowanej nawierzchni poliuretanowej potwierdzona przez jej producenta. 11) Atest PZH dla oferowanej nawierzchni poliuretanowej. 12) Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na nawierzchnię. 13) Raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni z trawy syntetycznej, potwierdzający zgodność jej parametrów z Hadbook of Test Methods for Football Turf (dostępny na www.FIFA.com) 14) Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008 lub aprobata techniczna ITB, rekomen-dacja techniczna ITB, wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowane na-wierzchni z trawy syntetycznej np. Labosport, ISA-Sport, Sports Labs Ltd. Ewentualnie dokument równoważ-ny. 15) Karta techniczna oferowanej nawierzchni z trawy syntetycznej potwierdzona przez jej producenta. 16) Atest PZH dla oferowanej nawierzchni z trawy syntetycznej. 17) Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na nawierzchnię. 18) oświadczenie zgodne z art. 22, ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koscielisko.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kościelisko ul. Strzelców Podhalańskich 44 34-511 Kościelisko pokój nr 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kościelisko ul. Strzelców Podhalańskich 44 34-511 Kościelisko sekretariat - pokój nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja współfinansowana z programu MOJE BOISKO - ORLIK 2012.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.