Ogłoszenie z dnia 2012-03-19
Nowy Dwór Mazowiecki: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faxów dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim w roku 2012
Numer ogłoszenia: 84300 - 2012; data zamieszczenia: 19.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Mazowiecka 10, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7753679, 7753258, faks 022 7753679.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faxów dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim w roku 2012.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faxów dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim w roku 2012 zgodnie z warunkami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przekazanej Wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert. Wszystkie produkty będące przedmiotem niniejszej dostawy muszą być fabrycznie nowe (przy ich produkcji musi być wykorzystane 100% nowych części). Żadna z części oferowanych produktów nie może być częścią, która była wykorzystywana w formie pierwotnej w części lub całości w innym produkcie. Dostarczone materiały nie mogą mieć śladów poprzedniego używania lub uszkodzenia. Nie mogą być również regenerowane albo prefabrykowane oraz muszą pochodzić z bieżącej produkcji. Wymogi Zamawiającego odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) dostawy sukcesywne w trakcie obowiązywania umowy (tj. od dnia jej podpisania do dnia 31.12.2012r.); 2) dostawa w ciągu 48 godzin od zgłoszenia zapotrzebowania; 3) wymiana zareklamowanej partii towaru w ciągu 3 dni od otrzymania reklamacji Zamawiającego; 4) zamówienia składane przez Zamawiającego telefonicznie, faxem lub e-mailem; 5) stałe ceny jednostkowe przez cały okres realizacji zamówienia; 6) rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą następowały po każdym zrealizowanym prawidłowo zleceniu, według cen jednostkowych przedstawionych w ofercie, na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw; 7) termin płatności: do 14 dni od daty wystawienia przez Wykonawcę prawidłowej faktury VAT; 8) dostawa do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Zamawiający gwarantuje w ramach umowy wygranemu Wykonawcy realizację zamówienia na poziomie 60% całości wskazanego w ofercie świadczenia. Realizacja pozostałej części zamówienia będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego w tym zakresie. W związku z powyższym brak realizacji przez Zamawiającego w okresie umownym dostaw przekraczających gwarantowane 60% całości wskazanego w ofercie świadczenia nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek 30.23.42.00 - Dyski optyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AZETH Roman Brodziński, ul. Paderewskiego 8/27, 05-100 NOWY DWÓR MAZOWIECKI, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75572,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 92491,99
Oferta z najniższą ceną: 92491,99 / Oferta z najwyższą ceną: 94312,93
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/U/4620-44/2024: Docieplenie bud. nr 43 na terenie kompl. wojsk. przy ul. 9 Maja 95, 98-100 Łask
- SVA/U/4620-43/2024 Budowa kotłowni w budynku nr 111 na terenie kompl. wojsk. w m. Regny
- SVA/Z/K/4620-1/2024: Wykonanie robót budowlanych zewnętrznych w ramach rozbudowy nowej siedziby DRI - KZB Zachód w Gnieźnie.
- SVA/U/4620-42/2024 Wynajem kontenerowych kotłowni olejowych dla celów przygotowania ciepłej wody użytkowej oraz obsługą serwisową dla kompleksu wojskowego K - 6091 Nowy Glinnik
- SVA/U/4620-41/2024 Docieplenie budynku magazynowo - warsztatowego nr 3 i 25 na terenie JW w Warszawie przy ul. Nieświeskiej 54/56.
- SVA/U/4620-40/2024: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę budynku nr 3 w zakresie budowy kotłowni olejowej na terenie kompleksu wojskowego w m. Rzucewo
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych, tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Dostawa urządzeń drukujących i graficznych oraz materiałów eksploatacyjnych w postaci tonerów.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz faksów będących w posiadaniu Prokuratury Okręgowej w Warszawie i podległych prokuratur rejonowych.
- DOSTAWA TUSZY, TONERÓW DO DRUKAREK ATRAMENTOWYCH, LASEROWYCH, FAKSÓW I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH
- Sukcesywny zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla potrzeb Oddziału w Krakowie oraz jednostek terenowych - Rejonów
- Dostawa artykułów biurowych i papierniczych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.