eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowiecki › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faxów dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim w roku 2012



Ogłoszenie z dnia 2012-03-19

Nowy Dwór Mazowiecki: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faxów dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim w roku 2012
Numer ogłoszenia: 84300 - 2012; data zamieszczenia: 19.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Mazowiecka 10, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7753679, 7753258, faks 022 7753679.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faxów dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim w roku 2012.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faxów dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim w roku 2012 zgodnie z warunkami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przekazanej Wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert. Wszystkie produkty będące przedmiotem niniejszej dostawy muszą być fabrycznie nowe (przy ich produkcji musi być wykorzystane 100% nowych części). Żadna z części oferowanych produktów nie może być częścią, która była wykorzystywana w formie pierwotnej w części lub całości w innym produkcie. Dostarczone materiały nie mogą mieć śladów poprzedniego używania lub uszkodzenia. Nie mogą być również regenerowane albo prefabrykowane oraz muszą pochodzić z bieżącej produkcji. Wymogi Zamawiającego odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) dostawy sukcesywne w trakcie obowiązywania umowy (tj. od dnia jej podpisania do dnia 31.12.2012r.); 2) dostawa w ciągu 48 godzin od zgłoszenia zapotrzebowania; 3) wymiana zareklamowanej partii towaru w ciągu 3 dni od otrzymania reklamacji Zamawiającego; 4) zamówienia składane przez Zamawiającego telefonicznie, faxem lub e-mailem; 5) stałe ceny jednostkowe przez cały okres realizacji zamówienia; 6) rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą następowały po każdym zrealizowanym prawidłowo zleceniu, według cen jednostkowych przedstawionych w ofercie, na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw; 7) termin płatności: do 14 dni od daty wystawienia przez Wykonawcę prawidłowej faktury VAT; 8) dostawa do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Zamawiający gwarantuje w ramach umowy wygranemu Wykonawcy realizację zamówienia na poziomie 60% całości wskazanego w ofercie świadczenia. Realizacja pozostałej części zamówienia będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego w tym zakresie. W związku z powyższym brak realizacji przez Zamawiającego w okresie umownym dostaw przekraczających gwarantowane 60% całości wskazanego w ofercie świadczenia nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek 30.23.42.00 - Dyski optyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AZETH Roman Brodziński, ul. Paderewskiego 8/27, 05-100 NOWY DWÓR MAZOWIECKI, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75572,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 92491,99

  • Oferta z najniższą ceną: 92491,99 / Oferta z najwyższą ceną: 94312,93

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.