Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-23
Bydgoszcz: Przebudowa ulicy Centralnej w Osielsku w ciągu drogi powiatowej nr 1508 C Niemcz - Jarużyn
Numer ogłoszenia: 84274 - 2008; data zamieszczenia: 23.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy, ul. Konarskiego 1-3/428, 85-066 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5835422, fax 052 5835452.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bydgoski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Centralnej w Osielsku w ciągu drogi powiatowej nr 1508 C Niemcz - Jarużyn.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przebudowa ulicy Centralnej w Osielsku /budowa chodnika i poszerzenie jezdni wraz z robo-tami rozbiórkowymi i ziemnymi/ - poszerzenie jezdni bitumicznej - 89,30 m2, - warstwa ścieralna na całej szerokości jezdni - 472,70 m2, - wjazd z kostki brukowej - 33,50 m2, - zjazdy na posesje z kostki brukowej - 56 m2, - budowa chodnika z kostki brukowej - 107,50 m2, - ustawienie krawężników i obrzeży - 396,80 m., - wykonanie wpustu ulicznego - 1 szt., - wykonanie studni chłonnej - 1 szt., - wykonanie kanałów z rur PCV - 1,50 m., - wykonanie trawnika 289 m2, - ułożenie rur ochronnych - 59 m. II. Przebudowa ulicy Centralnej w Osielsku /budowa zatoki autobusowej + poszerzenie jezdni wraz z robotami rozbiórkowymi, ziemnymi oraz oznakowaniem pionowym i poziomym/ - poszerzenie jezdni bitumicznej - 70 m2, - budowa pobocza bitumicznego - 53 m2, - budowa zatoki autobusowej z kostki brukowej - 78 m2, - budowa chodnika z kostki brukowej - 86 m2, - ustawienie krawężników i obrzeży - 194 m., - wykonanie wpustów ulicznych - 2 szt., - wykonanie studni chłonnej - 1szt., - wykonanie kanałów z rur PCV - 8,30 m., - ustawienie barier ochronnych U-12a - 4,30 m., - ustawienie słupków blokujących U-12c - 28 szt., - ułożenie rur ochronnych - 83 m., - ustawienie wiaty przystankowej - 1 szt., - wykonanie trawnika 50 m2, - wycinka drzew - 3 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust 1 ustawy p.z.p.Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 , ust 2 ustawy p.z.p.-Oświadczenie wg wzoru na zał. nr 1, 2. Prowadzenie działalności gospodarczej-Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne-Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat-Aktualne zaświadczenie właś-ciwego naczelnika Urzędu Skar-bowego lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz-łożenie na raty zaległych płat-ności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właści-wego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5. Kierownik robót - 1 osobaCzłonek PIIB-Załącznik nr 2 wykaz pracowników proponowanych do realizacji robótkserokopia uprawnień budowlanych do kierowania robotami drogowymi kierownika robót drogowych- kserokopia dokumentu potwier-dzającego członkostwo PIIB, 6. Majster robót - 1 osoba-Załącznik nr 2 wykaz pracowników proponowanych do realizacji robót, 7. Wymaga się aby 2 osoby posiadały aktualne uprawnienia z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym-Załącznik nr 2 wykaz pracowników proponowanych do realizacji robót może to być jedna z osób w pkt 1, 2, 3, tabeli- kserokopia uprawnień do kierowania ruchem, 8. Gwarancja na wykonane roboty na okres 24 miesięcy licząc od terminu odbioru ostatecznego.-Zobowiązanie wykonawcy - na formularzu ofertowym Opis oceny spełnienia warunku-spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust 1 ustawy p.z.p.Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 , ust 2 ustawy p.z.p.-Oświadczenie wg wzoru na zał. nr 1, 2. Prowadzenie działalności gospodarczej-Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne-Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat-Aktualne zaświadczenie właś-ciwego naczelnika Urzędu Skar-bowego lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz-łożenie na raty zaległych płat-ności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właści-wego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5. Kierownik robót - 1 osobaCzłonek PIIB-Załącznik nr 2 wykaz pracowników proponowanych do realizacji robótkserokopia uprawnień budowlanych do kierowania robotami drogowymi kierownika robót drogowych- kserokopia dokumentu potwier-dzającego członkostwo PIIB, 6. Majster robót - 1 osoba-Załącznik nr 2 wykaz pracowników proponowanych do realizacji robót, 7. Wymaga się aby 2 osoby posiadały aktualne uprawnienia z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym-Załącznik nr 2 wykaz pracowników proponowanych do realizacji robót może to być jedna z osób w pkt 1, 2, 3, tabeli- kserokopia uprawnień do kierowania ruchem, 8. Gwarancja na wykonane roboty na okres 24 miesięcy licząc od terminu odbioru ostatecznego.-Zobowiązanie wykonawcy - na formularzu ofertowym
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.bydgoski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy Wydział Dróg Powiatowych ul. Konarskiego 1-3 biurowiec 4 piętro, pok. 435.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2008 godzina 09:45, miejsce: Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy ul. Konarskiego 1-3 85-066 Bydgoszcz pokój nr 24.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- 38/PA/2024 Sukcesywne dostawy papieru ksero format A3 i A4 dla Spółki ADM
- Zakup toreb na maski do MP-6
- Dostawa kart przedpłaconych
- Wykonanie robót naprawczych i oczyszczenie 3 przepustów w ciągu dróg wojewódzkich zarządzanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich we Włocławku
- Dostawy sukcesywne wyrobów medycznych hemostatycznych oraz wyrobów medycznych do witrektomii
- Sprzęt laboratoryjny I
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg w centrum miasta Chełmży - ulice Rynek Bednarski, Rybaki
- Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Majdan Leśniowski
- Przebudowa garażu na terenie Głównego Urzędu Statystycznego z dostosowaniem do wymogów ochrony przeciwpożarowej.
- Modernizacja drogi gminnej w Giemzowie.
- Przebudowa odcinków dróg powiatowych nr 1247 L i 1610L na terenie gminy Milanów i Siemień w powiecie parczewskim
- Przebudowa przepompowni ścieków na terenie Gminy Szczytno
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.