eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kcynia › KOMPLEKSOWE PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA pn. 1. Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Rozpętek na terenie działki nr 14/2 w Gminie Kcynia. 2. Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Karmelita na terenie działki nr 423/31 w Gminie Kcynia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-13

Kcynia: KOMPLEKSOWE PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA pn. 1. Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Rozpętek na terenie działki nr 14/2 w Gminie Kcynia. 2. Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Karmelita na terenie działki nr 423/31 w Gminie Kcynia
Numer ogłoszenia: 84269 - 2012; data zamieszczenia: 13.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 29783 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kcynia, ul. Rynek 23, 89-240 Kcynia, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 5893720 lub 21, faks 52 5893722.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWE PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA pn. 1. Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Rozpętek na terenie działki nr 14/2 w Gminie Kcynia. 2. Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Karmelita na terenie działki nr 423/31 w Gminie Kcynia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn. 1. Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Rozpętek na terenie działki nr 14/2 w Gminie Kcynia. 2. Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Karmelita na terenie działki nr 423/31 w Gminie Kcynia 3. Do obowiązków Wykonawcy, zwanym dalej Inspektorem Nadzoru należy: 1) pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, zgodnie z obowiązkami określonymi w ustawie - Prawo budowlane oraz z postanowieniami odpowiednich decyzji i pozwoleń na prowadzenie budowy, 2) zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynacja swojej działalności z Zamawiającym, 3) wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i dotyczących rozliczeń finansowych miedzy Wykonawcą a Zamawiającym, związanych z realizacją zadania inwestycyjnego, 4) na etapie prowadzenia robót budowlanych Inspektor Nadzoru jest upoważniony i zobowiązany do: a) protokolarnego przekazania Wykonawcy robót terenu budowy, b) nadzorowania budowy w takich odstępach czasu, aby zapewniona była skuteczność nadzoru, c) dokonania bieżącego przeglądu dziennika budowy podczas każdorazowego pobytu na budowie i dokonania stosownego zapisu, potwierdzającego jednocześnie jego pobyt na budowie, d) kontrolowania przestrzegania przez Wykonawcę robót, zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy, e) wstrzymania robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami zawartej umowy z Wykonawcą robót, z niezwłocznym pisemnym powiadomieniem Zamawiającego, f) prowadzenia regularnych inspekcji /kontroli/ na budowie i sprawdzania jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz posiadaną wiedzą techniczną, g) zatwierdzania stosowanych materiałów budowlanych przewidzianych przez Wykonawcę robót do wbudowania, kontroli dokumentów jakości deklaracji zgodności, aprobat, atestów, instrukcji obsługi celem wyeliminowania zastosowania materiałów wadliwych lub niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, h) dokonywania odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu oraz dokumentowania tych czynności, i) prowadzenie dokumentacji fotograficznej budowy i załączanie jej po zakończeniu zadania, j) poświadczenia terminu zakończenia robót, k) przeprowadzenia odbioru końcowego robót, l) sporządzenia protokołu końcowego odbioru robót, ł) sprawdzenia i zatwierdzenia kompletnej dokumentacji powykonawczej, i przekazania Zamawiającemu, m) sprawdzenia ostatecznej kwoty należnej Wykonawcy robót 5) Obowiązkiem Inspektora Nadzoru jest również rozliczenie inwestycji w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi, a mianowicie: a) kontrola wydatków z zestawieniem rzeczowo- finansowym, b) rozliczanie projektu zgodnie z warunkami zawartymi w umowie dotacyjnej, c) kontrola wydatków pod względem kosztów kwalifikowanych, d) ocena poprawności sporządzonych przez Wykonawcę dokumentów finansowych, e) dyscyplina wydatków. 6). sprawdzanie spełniania warunków określonych w Decyzji pozwolenia na budowę. Przedmiot główny - Kod CPV 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi Nadzór nad robotami budowlanymi 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 6. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających 7. Wymagania stawiane Wykonawcy: 7.1 Inspektor Nadzoru jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 7.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 7.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 7.4 Określenie przez Inspektora Nadzoru telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 7.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Organizacji Budownictwa POBUD Spółka z o.o., ul. A.G. Siedleckiego 14, 85-868 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19979,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 71340,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.