eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Wykonanie wycen nieruchomości z podziałem na zadania:zad.1nieruchomości Skarbu Państwa (różne podmioty) wykaz nr 1 (24 pozycje) w celu aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste,zad.2nieruchomości Skarbu Państwa (różne podmioty) wykaz nr 2 (49 pozycji) w celu aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-13

Rybnik: Wykonanie wycen nieruchomości z podziałem na zadania:zad.1: nieruchomości Skarbu Państwa (różne podmioty) wykaz nr 1 (24 pozycje) w celu aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste,zad.2: nieruchomości Skarbu Państwa (różne podmioty) wykaz nr 2 (49 pozycji) w celu aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste.
Numer ogłoszenia: 84251 - 2012; data zamieszczenia: 13.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 68455 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik, ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wycen nieruchomości z podziałem na zadania:zad.1: nieruchomości Skarbu Państwa (różne podmioty) wykaz nr 1 (24 pozycje) w celu aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste,zad.2: nieruchomości Skarbu Państwa (różne podmioty) wykaz nr 2 (49 pozycji) w celu aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wycen nieruchomości z podziałem na zadania:zadanie 1) wykonanie wycen nieruchomości Skarbu Państwa (różne podmioty) w celu aktualizacji opłat rocznych za użytkowanie wieczyste, zgodnie z wykazem nr 1 przedstawionym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,zadanie 2) wykonanie wycen nieruchomości Skarbu Państwa (różne podmioty) w celu aktualizacji opłat rocznych za użytkowanie wieczyste, zgodnie z wykazem nr 2 przedstawionym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wykonanie wycen nieruchomości Skarbu Państwa (różne podmioty) wykaz nr 1 (24 pozycje) w celu aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Consultingowo - Doradcza VALUER s.c., Zespół Rzeczoznawców Barbara Sobik-Molitor, Krzysztof Molitor, ul. Jarzębinowa 21, 44-240 Żory, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2928,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2920,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9600,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Wykonanie wycen nieruchomości Skarbu Państwa (różne podmioty) wykaz nr 2 (49 pozycji) w celu aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Consultingowo - Doradcza VALUER s.c., Zespół Rzeczoznawców Barbara Sobik-Molitor, Krzysztof Molitor, ul. Jarzębinowa 21, 44-240 Żory, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12177,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12177,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.