eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Usługa Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania / Rewitalizacja Teatru im. Juliusza Osterwy w Gorzowie Wielkopolskim - ETAP IV/.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-11

Gorzów Wielkopolski: Usługa Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania / Rewitalizacja Teatru im. Juliusza Osterwy w Gorzowie Wielkopolskim - ETAP IV/.
Numer ogłoszenia: 84236 - 2016; data zamieszczenia: 11.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr im. Juliusza Osterwy w Gorzowie Wlkp. , ul. Teatralna 9, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 0-95 728 99 32, faks 0-95 728 99 35.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatr-gorzow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania / Rewitalizacja Teatru im. Juliusza Osterwy w Gorzowie Wielkopolskim - ETAP IV/..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zamówienie obejmuje pełnienie przez Wykonawcę obowiązków Obsługi Inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania inwestorskiego pn. / Rewitalizacja Teatru im. Juliusza Osterwy w Gorzowie Wielkopolskim - ETAP IV/. Obejmującego następujące prace: a/zadanie nr 1 : - Renowacja elewacji frontowej wraz ze stolarką okienną, - renowacją drzwi wejściowych oraz remontem / roboty odtworzeniowe/ schodów przy budynku głównym oraz bocznym, - wykonanie wentylacji mechanicznej w: stolarni, pracowni plastycznej, krawieckiej i sanitariatach, - wymiana siedzisk na widowni, - budowa toalet dla osób niepełnosprawnych, - budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych, - inne czynności związane z pracami towarzyszącymi, b/zadanie nr 2: - usprawnienie oświetlenia sygnałowego oraz oświetlenia przeszkodowego, - zaprojektowanie, dostawa i wykonanie kompletnego systemu mikrofonów bezprzewodowych, - zaprojektowanie i wykonanie teatralnego systemu interkomowego / nasłuch sceniczny, dwukierunkowo komunikacja interkomowa, podgląd sceniczny/, -zaprojektowanie i wykonanie adaptacji istniejącej stalowej belki proscenium na wersję mobilną wraz z konstrukcją wsporczą /opuszczana rampa oświetleniowa nad proscenium/ - modernizacja istniejącego okna scenicznego / portal/, - przeniesienie terystorowni.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2021.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 1 000,00zł /słownie:jeden tysiąc złotych 00/100/. 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach,w zależności od wyboru Wykonawcy: a/pieniądzu,przelewem na rachunek bankowy: 38124064941111001051712801, b/poręczeniach bankowych; c/poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d/gwarancjach bankowych; e/gwarancjach ubezpieczeniowych; f/poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm./. 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w ww. formie powinno być wystawione na: Teatr im. Juliusza Osterwy w Gorzowie Wielkopolskim ,ul. Teatralna 9; 66-400 Gorzów Wielkopolski. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 4.Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 2.a/rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 5.Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu /zakończeniu/ w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie,usług polegających na pełnieniu nadzoru nad realizacją co najmniej 2 zadań polegających na budowie lub przebudowie obiektów użyteczności publicznej w tym jeden wpisany do rejestru zabytków o łącznej wartości robót co najmniej 2 000 000 złotych brutto;Za budynek użyteczności publicznej Zamawiający uzna; /obiekt użyteczności publicznej/zgodnie z treścią rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie Dz. U. z 2002 r. Nr 75, poz. 690 z późn. zm. W myśl w/w Rozporządzenia budynkiem użyteczności publicznej jest budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości,kultury,kultu religijnego,oświaty,szkolnictwa wyższego,nauki,wychowania,opieki zdrowotnej,społecznej lub socjalnej,obsługi bankowej,handlu,gastronomii,usług,w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki,sportu,obsługi pasażerów w transporcie kolejowym,drogowym,lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym,oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji;za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny, /§ 3 pkt 6/ Rozporządzenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wskazać osoby,które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia legitymującymi się doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji jakie zostaną im powierzone.Wykonawca na każdą funkcję wymienioną poniżej wskaże osoby które musi mieć dostępne na etapie realizacji zamówienia które spełniają następujące wymagania;1/Koordynator Inspektor Nadzoru Robót budowlanych-Wykonawca winien udokumentować że posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych,w tym w min. dwóch odrębnych inwestycjach usługi wynikające z odrębnych umów na obiektach budowlanych zaliczonych do budynków użyteczności publicznej zgodnie z § 3 ust. 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.Każda z inwestycji,zakończonych w 100% każda z inwestycji w tym co najmniej jednej inwestycji wpisanej do rejestru zabytków. Minimum 5 letnie doświadczenia przy nadzorze inwestorskim podczas realizacji 2 zadań obejmujących budowę lub przebudowę budynków użyteczności publicznej w tym jeden wpisany do rejestru zabytków,pełnienie funkcji na czynnym obiekcie o łącznej wartości robót co najmniej 2000000 PLN brutto, 2/Inspektorem nadzoru w specjalności instalacyjnej sanitarnej-Wykonawca winien udokumentować, że posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,gazowych,wodociągowych i kanalizacyjnych,co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót sanitarnych,w tym w min.dwóch odrębnych inwestycjach /usługi wynikające z odrębnych umów/ na obiektach budowlanych zaliczonych do budynków użyteczności publicznej zgodnie z § 3 ust. 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Każda z inwestycji,zakończonych w 100% każda z inwestycji,w tym co najmniej jednej inwestycji wpisanej do rejestru zabytków,3/Inspektorem nadzoru w specjalności instalacyjnej elektrycznej-Wykonawca winien udokumentować,że posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,instalacji i urządzeń elektrycznych słaboprądowych i silnoprądowych i elektroenergetycznych,co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót elektrycznych,w tym w min. dwóch odrębnych inwestycjach usługi wynikające z odrębnych umów na obiektach budowlanych zaliczonych do budynków użyteczności publicznej zgodnie z § 3 ust. 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych,jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.Każda z inwestycji,zakończonych w 100% każda z inwestycji,w tym co najmniej jednej inwestycji wpisanej do rejestru zabytków. 4/Inspektorem nadzoru w specjalności drogowej Wykonawca winien wykazać,że posiada osobę posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej,co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót drogowych, 5/ Inspektorem nadzoru w specjalności telekomunikacyjnej-Wykonawca musi wykazać,że posiada osobę która,posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności telekomunikacyjnej w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą telekomunikacyjną oraz telekomunikacji radiowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą, co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót telekomunikacyjnych. 6/Inspektor w zakresie ochrony zabytków-Osoba posiadająca uprawiania z zakresu ochrony zabytków,7/Osoba wykonująca czynności pod względem prawnym-zamówień publicznych 5-letnie doświadczenie w zakresie udzielania zamówień publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ze spełniony warunek jeżeli Wykonawca wykaże,że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia o minimalnej sumie ubezpieczenia w wysokości nie mniejszej niż 2 000 000,00 PLN /słownie:dwa miliony złotych 00/100/. Spełnienie warunku będzie oceniane na podstawie dołączonej opłaconej polisy ubezpieczeniowej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Ilość pobytów na budowie - 20
  • 3 - Termin płatności - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian do zawartej umowy zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy P.z.p. w stosunku do treści oferty. 1/zmiana sposobu wykonania zamówienia oraz terminów wykonania umowy w tym: a/z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej,również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa,co może powodować brak możliwości dotrzymania pierwotnego terminu zakończenia realizacji zawartej umowy, b/z powodu przerw w realizacji robót budowlanych powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, c/z powodu konieczności uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji: danych, zgód lub pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów, w trakcie realizacji roboty budowlanej podlegającej nadzorowi inspektorskiemu, d/z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, e/z powodu wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego wykonawcę, robót, f/z powodu okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne,którego nie można było przewidzieć z pewnością,w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grążącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, g/z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac,które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, h/z powodu wyznaczenia nowego terminu zakończenia robót budowlanych,nad którymi sprawowany jest nadzór inwestorski, 2/ zmiana personelu Wykonawcy, o którym mowa w § 8 ust. 1,w tym: -z powodu konieczności zastąpienia osób wyznaczonych do pełnienia funkcji określonych w § 8 ust. 1 nowymi osobami; warunkiem wprowadzenia zmian jest posiadanie przez nową osobę kwalifikacji nie niższych niż kwalifikacje osoby wskazanej do umowy-/wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z oświadczeniem, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia/, 3/zmiana sposobu, częstotliwości oraz terminu płatności Wykonawcy,o których mowa w § 3 ust.4 i 5,w tym: -z powodu zmian terminu zakończenia robót budowlanych, nad którymi sprawowany jest nadzór inwestorski, -z powodu zmian w terminach odbioru robót budowlanych, nad którymi sprawowany jest nadzór inwestorski, 4/zmiana wynagrodzenia może nastąpić tylko w przypadku, zmiany stawki podatku od towarów i usług /VAT/,której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.teatr-gorzow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Teatr im. Juliusza Osterwy w Gorzowie Wielkopolskim, ul. Teatralna 9; 66- 400 Gorzów Wielkopolski, Dział Gospodarczy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2016 godzina 14:00, miejsce: Teatr im. Juliusza Osterwy w Gorzowie Wielkopolskim, ul. Teatralna 9; 66- 400 Gorzów Wielkopolski, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.