To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-17
Ogłoszenie nr 84211 - 2017 z dnia 2017-05-17 r.
Suwałki: Koszenie traw na terenach miejskich w Suwałkach wraz ze sprzątaniem pozostałości po koszeniu - Część nr 1 - Rejon I - Rejon północny, Część nr 2 - Rejon III - Rejon południowy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 66238-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach, krajowy numer identyfikacyjny
20066207700000, ul.
ul. Sejneńska
84,
16400
Suwałki, państwo
Polska, woj.
podlaskie, tel.
87 566 78 55, faks
87 565 99 26, e-mail
przetargi@zdiz.suwalki.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zdiz.suwalki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Koszenie traw na terenach miejskich w Suwałkach wraz ze sprzątaniem pozostałości po koszeniu - Część nr 1 - Rejon I - Rejon północny, Część nr 2 - Rejon III - Rejon południowy
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/271-9/17
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest koszenie traw na terenach miejskich w Suwałkach wraz ze sprzątaniem pozostałości po koszeniu: a) Część nr 1 - powierzchnia terenów miejskich, na których będzie świadczona usługa koszenia traw - 259 243,00 m2, b) Część nr 2 - powierzchnia terenów miejskich, na których będzie świadczona usługa koszenia traw - 119 522,00 m2. 2. Zamówienie obejmuje koszenie traw i chwastów (przez chwasty należy rozumieć: rośliny niepożądane, występujące wśród traw, hamujące ich rozwój i jakość) oraz jednorocznych samosiewów drzew i krzewów (przez jednoroczne samosiewy należy rozumieć: rośliny rozmnożone samoczynnie z nasion drzew i krzewów w miejscach niepożądanych) z terenów miejskich, a także wykaszanie przy znakach pionowych, drzewach oraz w obrębie barier drogowych ochronnych. 3. Zamawiający przewiduje 10 cykli koszenia traw w okresie wegetacji, z tym, że ilość koszeń jak i powierzchnia może ulec zmianie w zależności od wymagań Zamawiającego jak i warunków atmosferycznych. Wykonawcy nie przysługuje jakiekolwiek roszczenie z tytułu zmniejszenia powierzchni lub ilości koszeń. 4. Wykonawca przystąpi do koszenia maksymalnie do 72 godzin (zgodnie ze złożona ofertą) od momentu wysłania pisemnego (przesłanego środkami komunikacji elektronicznej lub fax-em) zlecenia Zamawiającego. Wysłanie zlecenie zostanie poprzedzone informacją telefoniczną. 5. Wykonawca wykona jeden cykl koszenia: a) dla Części nr 1 do 40 dni; b) dla Części nr 2 do 28 dni; od dnia przystąpienia do koszenia. 6. Zlecenie, o którym mowa w pkt. 4 zawierające zakres prac, ich szczegółową lokalizację oraz termin wykonania, będzie podstawą do rozpoczęcia realizacji usług. 7. Zamawiający przed rozpoczęciem wykonywania usług przekaże Wykonawcy zatwierdzony projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas ich trwania. 8. Wykonawca podczas koszenia traw przy drzewach i krzewach, znakach pionowych, w obrębie barier drogowych ochronnych oraz przy własności osób trzecich, zachowa szczególną ostrożność w celu uniknięcia ich uszkodzenia. 9. Przed rozpoczęciem każdego koszenia Wykonawca zbierze z miejsc, na których będzie świadczona usługa, liście, gałęzie, kamienie, gruz, puszki metalowe oraz inne zanieczyszczenia. 10. Wysokość traw po skoszeniu nie może być większa niż 5 cm. 11. Wykonawca usunie wszystkie śmieci (papiery, puszki, opakowania plastikowe, szklane itp.) oraz pozostałości po koszeniu (ściętą trawę, gałęzie i inne odpady organiczne widoczne w miejscu świadczenia usługi) w tym samym dniu, w którym nastąpiło koszenie trawy. 12. Wywóz odpadów, o których mowa w pkt. 9 i 11 następować będzie w tym samym dniu, bezpośrednio po koszeniu. 13. Wykonawca każdorazowo po zakończeniu cyklu koszenia zgłosi ten fakt Zamawiającemu pisemnie za pomocą środków komunikacji elektronicznej lub fax-em. 14. Odbiory koszenia dokonywane będą po zakończeniu cyklu koszenia traw, tj. po wykonaniu koszenia całej powierzchni przyjętego do koszenia Rejonu. 15. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określa projekt umowy - Załącznik nr 11 do SIWZ. 16. Mapy Rejonów stanowią Załączniki nr 13 i 14 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
77314100-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Koszenie traw na terenach miejskich w Suwałkach wraz ze sprzątaniem pozostałości po koszeniu - Część nr 1 - Rejon I - Rejon północny |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT158397.47 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 167989.46 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Koszenie traw na terenach miejskich w Suwałkach wraz ze sprzątaniem pozostałości po koszeniu - Część nr 2 - Rejon III - Rejon południowy |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT73027.94 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 77450.26 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Wykonanie docieplenia części elewacji budynku A od strony zachodniej - nad przestrzenią patio w budynku PUZ w Suwałkach przy ul. Noniewicza 10
- Wykonanie parkingu na sześć miejsc postojowych oraz wymiana kostki brukowej przed budynkiem szkoły.
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
- Budowa budynku garażowego, stacji transformatorowej wewnętrznej wraz z przyłączem średniego napięcia, oraz towarzyszącej infrastruktury technicznej
- Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych na terenie stanowiącym własność Gminy Miasta Suwałki, położonym przy budynkach nr 21 i 22 na Osiedlu II w Suwałkach
- Opracowanie dokumentacji technicznej rozbudowy infrastruktury w budynku dydaktycznym nr 2 Zespołu Szkół nr 4 przy ul. Sejneńskiej 14 w Suwałkach
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.