eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Koszenie traw na terenach miejskich w Suwałkach wraz ze sprzątaniem pozostałości po koszeniu - Część nr 1 - Rejon I - Rejon północny, Część nr 2 - Rejon III - Rejon południowy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-17

Ogłoszenie nr 84211 - 2017 z dnia 2017-05-17 r.

Suwałki: Koszenie traw na terenach miejskich w Suwałkach wraz ze sprzątaniem pozostałości po koszeniu - Część nr 1 - Rejon I - Rejon północny, Część nr 2 - Rejon III - Rejon południowy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 66238-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach, krajowy numer identyfikacyjny 20066207700000, ul. ul. Sejneńska 84, 16400 Suwałki, państwo Polska, woj. podlaskie, tel. 87 566 78 55, faks 87 565 99 26, e-mail przetargi@zdiz.suwalki.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zdiz.suwalki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Koszenie traw na terenach miejskich w Suwałkach wraz ze sprzątaniem pozostałości po koszeniu - Część nr 1 - Rejon I - Rejon północny, Część nr 2 - Rejon III - Rejon południowy

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/271-9/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest koszenie traw na terenach miejskich w Suwałkach wraz ze sprzątaniem pozostałości po koszeniu: a) Część nr 1 - powierzchnia terenów miejskich, na których będzie świadczona usługa koszenia traw - 259 243,00 m2, b) Część nr 2 - powierzchnia terenów miejskich, na których będzie świadczona usługa koszenia traw - 119 522,00 m2. 2. Zamówienie obejmuje koszenie traw i chwastów (przez chwasty należy rozumieć: rośliny niepożądane, występujące wśród traw, hamujące ich rozwój i jakość) oraz jednorocznych samosiewów drzew i krzewów (przez jednoroczne samosiewy należy rozumieć: rośliny rozmnożone samoczynnie z nasion drzew i krzewów w miejscach niepożądanych) z terenów miejskich, a także wykaszanie przy znakach pionowych, drzewach oraz w obrębie barier drogowych ochronnych. 3. Zamawiający przewiduje 10 cykli koszenia traw w okresie wegetacji, z tym, że ilość koszeń jak i powierzchnia może ulec zmianie w zależności od wymagań Zamawiającego jak i warunków atmosferycznych. Wykonawcy nie przysługuje jakiekolwiek roszczenie z tytułu zmniejszenia powierzchni lub ilości koszeń. 4. Wykonawca przystąpi do koszenia maksymalnie do 72 godzin (zgodnie ze złożona ofertą) od momentu wysłania pisemnego (przesłanego środkami komunikacji elektronicznej lub fax-em) zlecenia Zamawiającego. Wysłanie zlecenie zostanie poprzedzone informacją telefoniczną. 5. Wykonawca wykona jeden cykl koszenia: a) dla Części nr 1 do 40 dni; b) dla Części nr 2 do 28 dni; od dnia przystąpienia do koszenia. 6. Zlecenie, o którym mowa w pkt. 4 zawierające zakres prac, ich szczegółową lokalizację oraz termin wykonania, będzie podstawą do rozpoczęcia realizacji usług. 7. Zamawiający przed rozpoczęciem wykonywania usług przekaże Wykonawcy zatwierdzony projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas ich trwania. 8. Wykonawca podczas koszenia traw przy drzewach i krzewach, znakach pionowych, w obrębie barier drogowych ochronnych oraz przy własności osób trzecich, zachowa szczególną ostrożność w celu uniknięcia ich uszkodzenia. 9. Przed rozpoczęciem każdego koszenia Wykonawca zbierze z miejsc, na których będzie świadczona usługa, liście, gałęzie, kamienie, gruz, puszki metalowe oraz inne zanieczyszczenia. 10. Wysokość traw po skoszeniu nie może być większa niż 5 cm. 11. Wykonawca usunie wszystkie śmieci (papiery, puszki, opakowania plastikowe, szklane itp.) oraz pozostałości po koszeniu (ściętą trawę, gałęzie i inne odpady organiczne widoczne w miejscu świadczenia usługi) w tym samym dniu, w którym nastąpiło koszenie trawy. 12. Wywóz odpadów, o których mowa w pkt. 9 i 11 następować będzie w tym samym dniu, bezpośrednio po koszeniu. 13. Wykonawca każdorazowo po zakończeniu cyklu koszenia zgłosi ten fakt Zamawiającemu pisemnie za pomocą środków komunikacji elektronicznej lub fax-em. 14. Odbiory koszenia dokonywane będą po zakończeniu cyklu koszenia traw, tj. po wykonaniu koszenia całej powierzchni przyjętego do koszenia Rejonu. 15. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określa projekt umowy - Załącznik nr 11 do SIWZ. 16. Mapy Rejonów stanowią Załączniki nr 13 i 14 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 77314100-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Koszenie traw na terenach miejskich w Suwałkach wraz ze sprzątaniem pozostałości po koszeniu - Część nr 1 - Rejon I - Rejon północny
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT158397.47
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Usługi Porządkowe - 4 Pory Roku Kucewicz Łukasz, kucewicz4@wp.pl, ul. Północna 22/31, 16-400, Suwałki, kraj/woj. podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 167989.46
Oferta z najniższą ceną/kosztem 167989.46
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 167989.46
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Koszenie traw na terenach miejskich w Suwałkach wraz ze sprzątaniem pozostałości po koszeniu - Część nr 2 - Rejon III - Rejon południowy
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT73027.94
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Usługi Porządkowe - 4 Pory Roku Kucewicz Łukasz, kucewicz4@wp.pl, ul. Północna 22/31, 16-400, Suwałki, kraj/woj. podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 77450.26
Oferta z najniższą ceną/kosztem 77450.26
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 77450.26
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.