eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dostawa różnego sprzętu kwaterunkowego - postępowanie nr 68/D

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-10

Olsztyn: Dostawa różnego sprzętu kwaterunkowego - postępowanie nr 68/D
Numer ogłoszenia: 84199 - 2015; data zamieszczenia: 10.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 59753 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Saperska 1, 10-073 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 261 321600, faks 261 321689.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa różnego sprzętu kwaterunkowego - postępowanie nr 68/D.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnego sprzętu kwaterunkowego: 1. Szafka z wieszakiem do przedpokoju - 1 sztuka, 2. Szafka na buty - 1 sztuka, 3. Szafka RTV - 1 sztuka, 4. Witryna - 1 sztuka, 5. Ława - 1 sztuka, 6. Łóżko - 2 sztuki, 7. Wkład do łóżka - 2 sztuki, 8. Materac do łóżka - 2 sztuki, 9. Szafa ubraniowa 4-drzwiowa - 2 sztuki, 10. Szafka nocna - 4 sztuki, 11. Fotel - 1 sztuka, 12. Kanapa - wersalka 2 - osobowa z funkcją spania - 1 sztuka, 13. Witryna - 1 sztuka, 14. Szafa ubraniowa - 1 sztuka, 15. Szafa biurowa - 1 sztuka, 16. Biurko - 1 sztuka, 17. Kontener mobilny pod biurko - 1 sztuka, 18. Stół konferencyjny - 1 sztuka, 19. Szafka niska - 1 sztuka, 20. Szafa na sejf - 1 sztuka, 21. Dostawka do biurka/Stolik pod komputer - 1 sztuka. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisano w załącznikach nr 2 i 3 do SIWZ. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Omulew, Lidzbark Warmiński - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2). Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone wyroby na okres: minimum 24 miesięcy, maksimum 48 miesięcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Sedno Sp. z o.o., ul. Niepodległości 44-48, 75-252 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51158,13 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 63591,00

  • Oferta z najniższą ceną: 63591,00 / Oferta z najwyższą ceną: 63591,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.