Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-23
Szczecin: Usługa wydania w wersji drukowanej przewodnika przyrodniczo-informacyjnego oraz 6 folderów dotyczących wybranych obszarów specjalnej ochrony ptaków sieci Natura 2000 w województwie zachodniopomorskim
Numer ogłoszenia: 84193 - 2008; data zamieszczenia: 23.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Konserwacji Przyrody w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4846723, fax 091 4846723.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wydania w wersji drukowanej przewodnika przyrodniczo-informacyjnego oraz 6 folderów dotyczących wybranych obszarów specjalnej ochrony ptaków sieci Natura 2000 w województwie zachodniopomorskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Wykonanie usługi wydawniczej, polegającej na graficznym opracowaniu i wykonaniu przewodnika przyrodniczo-informacyjnego Natura 2000 w województwie zachodniopomorskim (projekt okładki i środka, redakcyjne i techniczne przygotowanie do druku, druk, oprawa oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego) w nakładzie 2000 egzemplarzy, oraz 2. Wykonanie usługi wydawniczej, polegającej na graficznym opracowaniu i wykonaniu folderów dotyczących 6 wybranych obszarów specjalnej ochrony ptaków w województwie zachodniopomorskim (projekt, redakcyjne i techniczne przygotowanie do druku, druk, falcowanie oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego) w nakładzie nie mniejszym niż: 1. Folder OSO Dolina Dolnej Odry - od 4000 egzemplarzy; 2. Folder OSO Jezioro Miedwie i Okolice - od 1500 egzemplarzy; 3. Folder OSO Jeziora Wełtyńskie - od 1000 egzemplarzy; 4. Folder OSO Jezioro Świdwie - od 1500 egzemplarzy; 5. Folder OSO Łąki Skoszewskie - od 1000 egzemplarzy; 6. Folder OSO Ostoja Ińska - od 4000 egzemplarzy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 74 000 zł brutto.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.10.00.00 - Uslugi drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania Oryginalny kod CPV: 78.20.00.00 - Usługi związane z drukowaniem Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. zrealizowali (rozpoczęli i zakończyli) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia minimum 1 pracę podobną do objętej przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną Zamawiający uzna wykonanie zamówienia polegającego na graficznym opracowaniu i wydaniu w wersji drukowanej materiałów (publikacji) o wartości nie mniejszej niż cena ofertowa brutto; 3. dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie powinien dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Wykaz wykonanych przez Wykonawcę usług (prac podobnych do objętej przedmiotem zamówienia) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dołączonymi dokumentami potwierdzającymi, iż usługi te zostały wykonane należycie; 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4 - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; 6. W przypadku przedsiębiorców ubiegających się wspólnie o zamówienie, każdy z przedsiębiorców składa oddzielnie aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W odniesieniu do pozostałych dokumentów Wykonawcy ubiegający się o zamówienie mogą złożyć jeden wspólny dokument; 7. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć próbki wymaganego papieru, który użyty będzie do druku przewodnika i folderów (odpowiadające specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:bip.szczecin.uw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Konserwacji Przyrody w Szczecinie ul. Wały Chrobrego 4, pok. 421 70-502 Szczecin w godz. 8:00 - 15:00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Biuro Konserwacji Przyrody w Szczecinie ul. Wały Chrobrego 4 70-502 Szczecin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Prace będące przedmiotem przetargu są finansowane z dotacji Fundacji EkoFundusz.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa wyposażenia platformy treningowej dla Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach programu wieloletniego pn. Budowa Polskiego Ośrodka Szkoleniowego Ratownictwa Morskiego w Szczecinie
- Dostawa mebli medycznych oraz wyposażenia dla USK-2
- Remont pokoi w Domu Studenckim nr 1 w Szczecinie
- Wykonanie robót remontowych budynku użytkowego przy ul. Jagiellońskiej 34 c w Szczecinie, w podziale na dwie części.
- Wykonanie przeglądów technicznych półrocznych, rocznych oraz pięcioletnich dla budynków Uniwersytetu Szczecińskiego
- Wykonanie remontu nawierzchni podwórza wraz z wymianą instalacji kanalizacji sanitarnych na terenie miasta Szczecin w podziale na dwie części
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukująco - kopiujących będących własnością Sądu Rejonowego w Radomiu wraz z dostawą i wymianą materiałów eksploatacyjnych.
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukująco - kopiujących będących własnością Sądu Rejonowego w Radomiu wraz z dostawą i wymianą materiałów eksploatacyjnych.
- Druk gier edukacyjnych
- Druk papieru firmowego, papieru z hologramem, wizytówek, kopert, dyplomów, zaproszeń, materiałów i broszur informacyjnych, wielkoformatowych kolorowych wydruków oraz wykonanie identyfikatorów.........
- Usługa druku wraz z dostawą materiałów promocyjnych - plansze, naklejki dla Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku
- Usługa druku wielkoformatowego (...) dla Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu.
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.