eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › Budowa drogi dł. 400 mb oraz małego mostu o dł. 11,2m w pasie ul. Bibliotecznej w miejscowości Komorów, gm. Tomaszów Maz., nr sprawy341 - 1/08



Ogłoszenie z dnia 2008-01-11

Tomaszów Mazowiecki: Budowa drogi dł. 400 mb oraz małego mostu o dł. 11,2m w pasie ul. Bibliotecznej w miejscowości Komorów, gm. Tomaszów Maz., nr sprawy: 341 - 1/08
Numer ogłoszenia: 8418 - 2008; data zamieszczenia: 11.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tomaszów Mazowiecki, ul. Prezydenta Ignacego Mościckiego 4, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. (044) 724 55 73, fax (044) 724 64 09.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminatomaszowmaz.org

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi dł. 400 mb oraz małego mostu o dł. 11,2m w pasie ul. Bibliotecznej w miejscowości Komorów, gm. Tomaszów Maz., nr sprawy: 341 - 1/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia (budowa obejmuje): a)Budowę drogi gminnej dł. 387,8 mb, jezdnia o szerokości 5,0 m, pobocza 0,75m i 5 zjazdów Konstrukcja nawierzchni jezdni: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - 4 cm - podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego - 4 cm - podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego - 20 cm - warstwa odsączająca z piasku - 25 cm - piasek zagęszczony warstwami - 35 cm b)Budowa mostu dł. całkowita 11,2 m, rozpiętość teoretyczna 10,6m, szerokość w świetle poręczy 6 m, światło mostu 10m, klasa mostu B. Konstrukcja mostu - jednoprzęsłowy z elementami nośnymi w postaci belek stalowych z żelbetową płytą prefabrykowaną oraz warstwą nawierzchni asfaltowej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.31.23 - Drogi podrzędne Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych Oryginalny kod CPV: 45.22.11.11 - Mosty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 6000 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. a) Wykażą min 10 osób w tym kierownik budowy po stronie wykonawcy, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. b) Wskażą kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie dróg i mostów, osoba ta powinna wykazać aktualną na czas realizacji robót przynależność do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego; c) Wykażą niezbędny sprzęt do wykonania zamówienia, jaki posiada Wykonawca w przypadku najmu, dzierżawy należy załączyć stosowne umowy. Wymagany sprzęt - samochody samowyładowcze pow. 10 t szt. 4, równiarka szt. 1, koparka 0,25 m3 szt. 1, żuraw pow. 10 t szt. 1, spawarka elektryczna 300A szt. 1, rozkładarka mas bitumicznych o szer. min. 4,0 m szt. 1, walec statyczny samojezdny 10 t szt. 1, walec wibracyjny samojezdny 10 t szt.1 3).Posiadają doświadczenie zawodowe z należycie wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykaz minimum 2 zadań tj. po jednym dla drogi i mostu o wartości nie mniejszej niż wartość oferty. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co oznacza, że posiadają środki finansowe w wysokości 100 % kwoty ofertowej na realizację zamówienia. Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową - nie mniej niż 400.000 zł, 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1). Aktualny (tzn. wystawiony lub potwierdzony przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2) Aktualne zaświadczenia naczelnika właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (za aktualne uznaje się zaświadczenia wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Należy złożyć informację dla osób wymienionych we wskazanych przepisach - w zależności od formy prawnej wykonawcy. 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Oświadczenie stwierdzające, że wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat (2005-2007). Należy wskazać min. 10 osób w tym kierownik budowy po stronie wykonawcy, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 7) Dokumenty potwierdzające, że osoba- tj. wskazany przez wykonawcę kierownik budowy posiada uprawnia do kierowania robotami (drogowo-mostowymi) stanowiącymi przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami Prawa budowlanego wraz z aktualnym zaświadczeniem na czas realizacji robót, o członkostwie w odpowiedniej Izbie Samorządu Zawodowego. W przypadku, gdy osoba przewidziana do realizacji zamówienia nie była pracownikiem oferenta, należy załączyć oświadczenie mówiące o gotowości współpracy z wykonawcą. 8). Wykaz niezbędnego sprzętu do wykonania zamówienia, jaki posiada Wykonawca w przypadku najmu, dzierżawy należy załączyć stosowne umowy. Wymagany sprzęt -, samochody samowyładowcze pow. 10 t szt. 4, równiarka szt. 1, koparka 0,25 m3 szt. 1, żuraw pow. 10 t szt. 1, spawarka elektryczna 300A szt. 1, rozkładarka mas bitumicznych o szer. min. 4,0 m szt. 1, walec statyczny samojezdny 10 t szt. 1, walec wibracyjny samojezdny 10 t szt.1 9) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. (referencje). Należy wykazać minimum 2 zadania tj. po jednym dla drogi i mostu o wartości nie mniejszej niż wartość oferty. 10) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (nie mniej niż 400.000 zł), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 11. Formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 12. Dowód wniesienia wadium (zgodnie z uwagami zawartymi w części VIII pkt. 4 specyfikacji). 13. Oświadczenie, w którym wykonawca wskaże część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz nazwy (firmy) proponowanych podwykonawców. Brak wskazania w ofercie zakresu wykonywanego przez podwykonawcę zadania może skutkować niemożliwością późniejszego ubiegania się wykonawcy o zgodę na zatrudnienie podwykonawcy czy ustalanie powierzonych mu czynności. 14. Kosztorys ofertowy sporządzony w formie uproszczonej na poziomie scalenia odpowiadającym poziomowi scalenia robót przyjętych w katalogach zawierających nakłady rzeczowe. Baza cenowa i normatywna - dowolna - włącznie z kalkulacjami własnymi lub danymi rynkowymi. Zamawiający uznaje, że wytyczne ilości robot nastąpi na podstawie Projektu Technicznego, STWiORB i przedmiaru robót. Inne świadczenia płatne przez Wykonawcę (np. z tytułu pomiarów i badań) oraz elementy ryzyka związanego z wykonaniem całości zadania winny być wkalkulowane w cenę pozycji kosztorysowych lub dodatkowych pozycji w ofercie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.tomaszow.maz.bip.cc

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy Tomaszów Maz. ul. Prez. I. Mościckiego 4 97-200 Tomaszów Maz. pok. nr 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2008 godzina 11:00, miejsce: Urzad Gminy Tomaszów Maz. ul. Prez. I. Mościckiego 4 97-200 Tomaszów Maz. pok. nr 3 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: 13.03.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.