eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa sprzętu medycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-23

Kraków: Dostawa sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 84172 - 2008; data zamieszczenia: 23.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowskie Pogotowie Ratunkowe, ul. Łazarza 14, 31-530 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4244200, fax 012 4244300.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpr.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Wykonawcy mogą składać oferty częściowe na dowolną z sześciu części zmówienia : 1. Dostawa; Elektrokardiografu 1 szt. 2. Dostawa: Ssaków elektrycznych 3 szt. 3 Dostawa: Pulsoksymetrów palcowych 5 szt. 4 Dostawa : Pulsoksymetrów przenośnych ( ręcznych) 2 szt. 5 Dostawa: Laryngoskopów dla dorosłych 10 kpl., Resuscytatorów dla dorosłych 5 szt. , Resuscytatorów dla dzieci 5 szt. 6 Dostawa: Pomp infuzyjnych 1 -strzykawkowych 2 szt. Sprzęt medyczny winien spełniać warunki techniczne opisane w załącznikach od nr 2 do 2e do niniejszej SIWZ oraz musi posiadać zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczony sprzęt odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj. deklarację zgodności lub certyfikat CE zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości : a) 70,00 PLN dla części nr 1 zamówienia, b) 160,00 PLN dla części nr 2 zamówienia c) 50,00 PLN dla części nr 3 zamówienia d) 110,00 PLN dla części nr 4 zamówienia e) 350,00 PLN dla części nr 5 zamówienia f) 130,00 PLN dla części nr 6 zamówienia 2. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać numer i nazwę postępowania a także, której części zamówienia dotyczy. 3. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert tj. dnia 07.05.2008r. do godz. 11,30 - (decyduje termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawców zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, o których mowa w pkt VI.2. 1) do 4) SIWZ zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest zobowiązany złożyć : w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1) oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy albo pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, względnie zaświadczenie, że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, względnie zaświadczenie, że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; oraz inne dokumenty : 5) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy (Formularz - oferta) odpowiednio dla każdej części zamówienia, według wzorów stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ (wszystkie strony) . (Formularz oferta - stanie się odpowiednio załącznikiem nr 1 do umowy); 6) pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; W przypadku udzielania pełnomocnictwa, wymagana jest forma pełnomocnictwa do poszczególnych czynności. 7) do oferty na każdą z części zamówienia należy dołączyć zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczony sprzęt medyczny odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj. deklarację zgodności lub certyfikat CE zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych. 3. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą. 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w VI.2 : pkt 2, 3, 4, - wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 2 stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpr.med.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krakowskie Pogotowie Ratunkowe , 31-530 Kraków ul. Łazarza 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2008 godzina 11:30, miejsce: Krakowskie Pogotowie Ratunkowe, 31-530 Kraków ul. Łazarza 14, Sekretariat II pietro pok. 218.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa elektrokardiografu szt. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parametry : zapis z wydrukiem 1 lub 3 kanałowy w trybie ręcznym i automatycznym· zasilanie z wbudowanego w urządzenie akumulatora oraz z sieci 230V· niewielkie gabaryty i waga do 3 kg umożliwiająca łatwość transportu· obwód wejściowy ekg zabezpieczony przed impulsem defibrylującym· łatwość utrzymania w należytej czystościi być wyposażony w:· kabel pacjenta z wtykami typ bananek pas gumowy przedsercowy· elektrody blaszkowe przedsercowe szt.6· torbę transportową , przeciwwstrząsową· ładowarka akumulatora· posiadający certyfikat CE lub świadectwo zgodności -dopuszczające aparat do stosowania w placówkach służby zdrowia· kartę gwarancyjną· instrukcję obsługi w języku polskim.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa ssaków elektrycznych szt.3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ssak przenośny z regulacją siły ssania w zakresie od 0 do 80kPa Przepływ min. 20l na min Płynna regulacja siły ssania (podciśnienia) Zasilanie akumulatorowe, akumulatory bez efektu pamięci Czas pracy z akumulatora min. 40 minut, wskaźnik naładowania akumulatora Zasilacz prądu zmiennego 230V 50Hz Możliwość zasilania i ładowania z instalacji 12V DC i 230V AC Manometr podciśnienia Słój wielokrotnego użytku o pojemności min. 1,0 l (do sterylizacji w autoklawie) z zaworem przelewowym i filtrem antybakteryjnym Torba transportowa z paskiem na ramię i kieszenią na akcesoria Waga max 3,5 kg Uchwyt ścienny karetkowy Wbudowany uchwyt do przenoszenia posiadający certyfikat CE lub świadectwo zgodności -dopuszczające aparat do stosowania w placówkach służby zdrowia - załączyć Karta gwarancyjna Instrukcja obsługi w języku polskim.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa pulsoksymetrów palcowych szt.5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do pomiaru Sp02 i częstości pulsu (PR) u dorosłych i dzieci od 3 roku życia Czujnik wraz z wyświetlaczem w jednym module zakładanym na palec Wyświetlacz podświetlany ( ekranik LCD) Zakres pomiaru Sp02 min. od 35-99% Zakres PR od min. 30-240sk/min Alarm niskiego poziomu baterii Zasilanie : 2 baterie alkaliczne - dołączone do dostawy posiadający certyfikat CE lub świadectwo zgodności -dopuszczające aparat do stosowania w placówkach służby zdrowia - załączyć Karta gwarancyjna Instrukcja obsługi w języku polskim.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa pulsoksymetrów przenośnych ( ręcznych) szt.2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zasilanie z baterii lub akumulatorów typu AA Możliwość wykonywania pomiarów chwilowych i ciągłego monitorowania Czas pracy ciągłej na jednym komplecie baterii minimum 100 godzin Wartości liczbowe SpO2 i pulsu wyświetlane na osobnych wyświetlaczach LED Wskaźnik perfuzji typu LED Zakres pomiarowy saturacji 0-100% Zakres pomiarowy pulsu min 20-300 /min Czujnik wielokrotnego użytku dla dorosłych - klips palcowy Możliwość stosowania różnych rodzajów czujników: pediatrycznych, jednorazowych, usznych Waga max 300 g Wymiary max. 8 x 15 x 2 cm Temperatura pracy w zakresie minimum od -20 do +50°C Temperatura przechowywania w zakresie minimum od -30 do +50°C W komplecie pokrowiec na pulsoksymetr i akcesoria Posiadający certyfikat CE lub świadectwo zgodności -dopuszczające aparat do stosowania w placówkach służby zdrowia Kartę gwarancyjną Instrukcję obsługi w j. polskim.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa : laryngoskopów dla dorosłych 10 kpl., resuscytatorów dla dorosłych 5 szt., resuscytatoraów dla dzieci 5 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Laryngoskop światłowodowy - rękojeść wykonana ze stali w rozmiarze C, zgodna z tzw. zielonym standardem.W zestawie łopatki typu Mcintosh w rozmiarach 1, 2, 3, 4 oraz typu Miller w rozmiarach 0 i 1, ( razem 6 szt. 1 kpl.) Do wentylacji dorosłych i dzieci od 15 kg.W zestawie :· Worek ,· Zawór pacjenta· Rezerwuar tlenu o objętości min 1 litra· Maski szt. 3- w rozmiarach: nr 3,4 ,5 , przezroczyste z kołnierzem z gumy lateksowejCałość przystosowania do sterylizacji Do wentylacji dzieci od 2,5 kg. Do 25 kgW zestawie :· Worek ,· Zawór pacjenta· Rezerwuar tlenu o objętości min 0,5 litra· Maski szt.3 w rozmiarach: nr , 0/1, 2 3 przezroczysta z kołnierzem z gumy lateksowejCałość przystosowania do sterylizacji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa pomp infuzyjnych 1-strzykawkowych 2 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nastawiany zakres prędkości podaży 0,1-99,9ml/h Typy obsługiwanych strzykawek 20 ml, 50 ml Autotestowanie przy włączeniu zasilania Programowanie podawanej objętości w ml Możliwość zmiany warunków dozowania bez konieczności przerywania dozowania Możliwość szybkiego podawania leku (BOLUS) Wyświetlania wartości nastawionych parametrów oraz czasu pracy pompy i objętości wydozowanej Alarmy dźwiękowe : alarm okluzji alarm w przypadku nieprawidłowej podaży Zasilanie : Z baterii z instalacji 12V w karetce (przewód zasilający z wtyczką) Waga maksymalnie do 3 kg Temperatura pracy +5 do +40 0 C Temperatura przechowywania -15 do +500 C Odporność na wstrząsy - eksploatacja w ambulansie Winna być wyposażona w : kabel zasilający z instalacji 12 V w karetce uchwyt do mocowania na szynie Modura, statyw lub półkę do mocowania w karetce instrukcję obsługi w języku polskim Kartę gwarancyjną Certyfikat CE.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.