eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olszanica › Podniesienie standardu Gminnego Ośrodka Kultury poprzez remont obiektu , zgospodarowanie terenów zielonych i zakup sceny mobilnej w Olszanicy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-11

Olszanica: Podniesienie standardu Gminnego Ośrodka Kultury poprzez remont obiektu , zgospodarowanie terenów zielonych i zakup sceny mobilnej w Olszanicy
Numer ogłoszenia: 8410 - 2010; data zamieszczenia: 11.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olszanica , 81, 38-722 Olszanica, woj. podkarpackie, tel. 0-13 461-76-10, faks 0-13 461-73-73.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Podniesienie standardu Gminnego Ośrodka Kultury poprzez remont obiektu , zgospodarowanie terenów zielonych i zakup sceny mobilnej w Olszanicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) roboty rozbiórkowe b) Dach c) - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej d) Wymiana parkietu e) Wykonanie stropu podwieszonego f) Malowanie: g )Elewacja- h) Izolacja ścian fundamentowych i drenaż- i) Schody zewnętrzne-II . Wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem III. Plac zabaw i rekreacyjny Il) Dostawa fabrycznie nowej przyczepy specjalistycznej ze sceną mobilną.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.26.13.00 - Kładzenie zaprawy i rynien 34.22.30.00 - Przyczepy i naczepy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. 5.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 5.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5.1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 5.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: O zamówienie publiczne mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 5.2.1.posiadają dostęp do środków finansowych wystarczających do zrealizowania zamówienia lub zdolność kredytową w wysokości min. 500 000 zł; warunek do części I 5.2.2.dysponują co najmniej 1 pracownikiem kierownik budowy z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności budowlanej warunek do części I 5.2.3.wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości min. 500 000 zł, potwierdzone referencjami warunek do części I, zrealizowali co najmniej dwa zamówienia na dostawę przyczepy specjalistycznej ze sceną mobilną potwierdzone referencjami warunek do części II . 5.2.4. udzielą gwarancji na wykonane roboty i dostawy min. 36 miesięcy 5.3. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie konsorcjum: a) wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. b) wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy c) wszelka korespondencja oraz rozliczenia będą dokonywane wyłącznie z ustanowionym pełnomocnikiem d) w odniesieniu do warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że spełnia wymogi formalne i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, natomiast spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1 do 3 muszą udokumentować wspólnie; e) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie f) w miejscach, gdzie należy wpisać nazwę i adres Wykonawcy podaje się dane dotyczące konsorcjum, a nie tylko pełnomocnika. 5.4.1. Składając ofertę wspólnie (art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych) przez dwóch lub więcej Wykonawców należy zwrócić uwagę w szczególności na następujące wymagania: następujące dokumenty i oświadczenia: oferta, wykaz wykonanych robót budowlanych dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie, oświadczenie o spełnianiu warunków podanych w art. 22 ust. 1 pkt 1 do 3 ustawy Prawo zamówień publicznych informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej oświadczenie o dysponowaniu pracownikiem podpisują wszyscy członkowie konsorcjum lub Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum. następujące dokumenty i oświadczenia: oświadczenie o spełnianiu warunku podanego w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, składa każdy z członków konsorcjum w imieniu własnym. 5.4. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009r. Nr 226 poz. 18230)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 pkt.1 do 4 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. ( załącznik nr 2 do SIWZ ) 6.2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (minimum dwóch zadań o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, wzór formularza jest załączony do SIWZ); do części I b) oświadczenie o dysponowaniu pracownikiem kierownikiem budowy zgodnie z załącznikiem nr 6 należy dołączyć stosowne uprawnienia zawodowe oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa do części I lub pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) Minimum dwie fotografie (przyczepa ze sceną złożoną gotowa do transportu i przyczepa ze sceną rozłożoną). dotyczy części II 6.3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert dotyczy części I.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olszanica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Olszanica, 38-722 Olszanica 81.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Olszanicy, 38-722 Olszanica, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 działanie Odnowa i rozwój wsi.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Roboty budowlane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) roboty rozbiórkoweb) Dach-c) - Wymiana stolarki okiennd) Wymiana parkietuej i drzwioweje) Wykonanie stropu podwieszonegof) Malowanie: g )Elewacja-h) Izolacja ścian fundamentowych i drenaż-i) Schody zewnętrzne-II . Wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem III. Plac zabaw i rekreacyjny.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.21.00-2, 45.44.21.10-1, 45.32.40.00-4, 45.32.00.00-6, 45.42.11.00-5, 45.23.31.20-6, 45.26.13.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa fabrycznie nowej przyczepy specjalistycznej ze sceną mobilną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Długość sceny z zadaszeniem 7,5 do 8 m, szerokość sceny min 6 m, wysokość sceny min 4 m, wyskość podestu od ziemi min 1 m.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.22.30.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.