eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rumia › Wykonanie konserwacji, eksploatacja i utrzymanie w stałej sprawności technicznej urządzeń wodno-melioracyjnych na terenie Miasta Rumi w 2012 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-13

Rumia: Wykonanie konserwacji, eksploatacja i utrzymanie w stałej sprawności technicznej urządzeń wodno-melioracyjnych na terenie Miasta Rumi w 2012 roku
Numer ogłoszenia: 84095 - 2012; data zamieszczenia: 13.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Rumia , ul. Sobieskiego 7/204, 84-230 Rumia, woj. pomorskie, tel. 058 6719410, faks 058 6796517.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.rumia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie konserwacji, eksploatacja i utrzymanie w stałej sprawności technicznej urządzeń wodno-melioracyjnych na terenie Miasta Rumi w 2012 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie konserwacji, eksploatacja i utrzymanie w stałej sprawności technicznej urządzeń wodno-melioracyjnych na ternie Miasta Rumi w 2011 roku, polegających w szczególności na: 1) wykaszaniu z wygrabieniem traw i porostów twardych na skarpach i w dnie rowów melioracyjnych, 2) mechanicznym odmulaniu rowów i kanałów melioracyjnych z rozplantowaniem lub wywozem urobku, 3) wykonywaniu wykopów rowów melioracyjnych, 4) oczyszczaniu z namułów przepustów rurowych znajdujących się na konserwowanych odcinkach rowów melioracyjnych, 5) wybieraniu i wywozie śmieci z rowów i cieków melioracyjnych, 6) renowacji zarwanych przepustów rurowych, 7) układaniu faszyny na odcinkach rowów melioracyjnych, 8) wykonaniu i remoncie drenażu, 9) ręcznym odmulaniu rowów melioracyjnych z rozplantowaniem lub wywozem urobku, 10) remontach budowli hydrotechnicznych na rowach i kanałach wodnych, 11) umocnieniu skarp rowów i cieków melioracyjnych na wybranych odcinkach płytami betonowymi, brukiem z kamienia naturalnego lub palisadą kołków drewnianych, 12) bieżącej konserwacji koła młyńskiego. 2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac: 1) Obsługa i konserwacja koła młyńskiego w parku miejskim w Rumi, polegająca na: - smarowaniu łożysk głównych wału smarem ŁT 43-łożyskowym - 1 raz w tygodniu, - sprawdzaniu zabezpieczenia hamulca (połączenie powinno być luźne) - 1 raz w tygodniu, - usuwaniu zanieczyszczeń ze szczeliny napędzającej, aby utrzymać stały obrót koła wodnego w zależności od potrzeb - przynajmniej 2 razy w tygodniu lub częściej, - sprawdzanie i dokręcanie wszystkich połączenia śrubowych - 1 raz w tygodniu, - naprawianiu łopat napędowych koła - wg potrzeb, - uzupełnianiu brakujących nakrętek w konstrukcji i wkrętów na koronie koła - wg potrzeb, - smarowaniu połączeń skręcanych hamulca ręcznego smarem ŁT 43-łożyskowym - 1 raz w miesiącu, - odmalowaniu elementów metalowych koła farbą nawierzchniową antykorozyjną - 1 raz w czasie obowiązywania umowy (w porze letniej), - odmalowaniu elementów drewnianych koła wodoodpornym impregnatem do drewna w kolorze dopasowanym do barwy malowanych elementów drewnianych - 1 raz w czasie obowiązywania umowy (w porze letniej), - wymianie okładziny hamulca - 1 raz w czasie obowiązywania umowy. 2) Wykonywanie remontów awaryjnych na sieci urządzeń melioracyjnych w trakcie zagrożeń powodziowych oraz usuwanie uszkodzeń powstałych na terenie miasta po wystąpieniu wielkiej wody (zabudowa wyrw w wałach przeciwpowodziowych i skarpach cieków, usuwanie zatorów powstałych w korytach cieków, likwidacja rozlewisk, udrożnianie budowli, urządzeń hydrotechnicznych i komunikacyjnych). 3) Wykaszanie porostów gęstych twardych ze skarp i dna rowów (50% ręcznie, 50% mechanicznie - kosiarką bijakową i rotacyjną), w tym wycięcie i wywiezienie zakrzaczeń. Wygrabienie wykoszonych porostów. Zebranie i wywiezienie śmieci zalegających na skarpach i w dnie rowów (opakowania foliowe, szklane, gruz, karpina i inne) do zakładu Eko Dolina Sp. z o.o. Łężyce. Oczyszczenie przepustów o średnicy do 800 mm i zamuleniu do 1/3 średnicy, posadowionych na trasie konserwacji bieżącej rowów. Odszukanie i oczyszczenie wylotów drenarskich, wymiana uszkodzonych wylotów drenarskich na nowe. Oczyszczenie ujścia rowów bocznych. Głębokość rowów do 2,0 m, szer. dna do 0,8 m, nachylenie skarp 1:1,5. 4) Ręczne odmulenie dna rowów wraz z rozplantowaniem urobku warstwą grubości do 10 cm na poboczach rowów. Bronowanie urobku, podsiew plantówki mieszanką traw (35 kg/ha) i wałowanie. Oczyszczenie przepustów o średnicy do 800 mm i zamuleniu do 1/3 średnicy posadowionych na trasie konserwacji gruntownej rowów. Głębokość rowów do 2,0 m, grubość warstwy namułu do 40 cm, szer. dna do 0,8 m, nachylenie skarp 1:1,5, grunt kat. III. 5) Mechaniczne odmulanie dna rowów umocnionych kiszką faszynową wraz z rozplantowaniem urobku warstwą grubości do 10 cm na poboczach rowów koparkami podsiębiernymi z osprzętem do odmulania. Ręczne przycięcie i odłożenie nawisów na poboczach rowów. Rozdrobnienie kęp glebogryzarką, bronowanie, podsiew plantówki mieszanką traw (35kg/ha) i wałowanie. Zebranie i wywiezienie nieczystości po rozplantowaniu urobku do zakładu Eko Dolina Sp. z o. o. Łężyce, usunięcie zatorów z pływającej roślinności. Oczyszczenie przepustów o średnicy do 800 mm i zamuleniu do 1/3 średnicy posadowionych na trasie konserwacji gruntownej rowów. Głębokość rowów do 2,0 m, grubość warstwy namułu do 50 cm, szer. dna do 0,8 m, nachylenie skarp 1:1,5, grunt kat. III (30% wykonywanych robót na materacach). 6) Mechaniczne wykopy rowów i kanałów melioracyjnych wraz z wywozem urobku na odległość do 5,0 km. Ręczny dokop po koparkach. Wyprofilowanie skarp i dna rowów (obrobienie na czysto - ręcznie), rozplantowanie pozostałości urobku po plantowaniu na poboczach rowów. Obsiew mieszanką traw ( 35 kg/ha ) skarp rowów z częściowym humusowaniem warstwą 5 cm (ok. 25% powierzchni). Głębokość rowów do 2,0 m, szer. dna do 0,8 m, nachylenie skarp 1:1,5, grunt kat. III. 7) Ręczne odmulenie dna rowów warstwą do 50 cm, taczkowanie urobku na odległość do 50 m. Ręczne załadowanie na środki transportu i wywóz, w tym 30% śmieci wywóz do zakładu Eko Dolina Sp. z o.o. Łężyce. Wyprofilowanie skarp i dna rowów (obrobienie na czysto). Oczyszczenie przepustów o średnicy do 1000 mm i zamuleniu do 2/3 średnicy. Głębokość rowów do 2,0 m, szer. dna do 0,8 m, nachylenie skarp 1:1,5, grunt kat. III-IV. 8) Wykonanie remontu uszkodzonych przepustów z rur betonowych na przepusty z rur żelbetowych lub PE - SN 8 o średnicy do 800 mm. Rozbiórka i wywóz do zakładu Eko Dolina Sp. z o.o. Łężyce uszkodzonych przewodów rurowych, ułożenie nowego przewodu na rusztach drewnianych i geotkaninie o wytrzymałości 200 kN/m lub płytach betonowych typu IMUZ, podsypce żwirowej grubości 20 cm. Obsypanie gruntem dowiezionym (pospółka), zagęszczenie nasypu, utwardzenie nawierzchni nad przepustem kruszywem (kamień łamany 0-50 mm, warstwa grubości 40 cm - 8m2/mb). Umocnienie wlotu i wylotu przepustu płytami prefabrykowanymi typu MEBA na podsypce piaskowej i geowłókninie (20 m2). Wykonanie palisady z kołków drewnianych o średnicy 7-9 cm, L=1,2 m w dnie rowu (5 mb). Umocnienie kiszką faszynową średn. 2x20 cm - (20 mb),narzut kamienny (1 m3). Darniowanie skarp na płask (20m2). Pompowanie wody z wykopu, wykonanie tymczasowego rurociągu dla odprowadzenia wód, grodze ziemne. Głębokość rowów do 2,0 m, szer. dna do 0,8 m, nachylenie skarp 1:1,5. 9) Wykonanie remontu uszkodzonych przepustów z rur betonowych na przepusty z rur żelbetowych lub PE - SN 8 o średnicy do 1200 mm. Rozbiórka i wywóz do zakładu Eko Dolina Sp. z o.o. Łężyce uszkodzonych przewodów rurowych, ułożenie nowego przewodu na rusztach drewnianych i geotkaninie o wytrzymałości 200 kN/m lub płytach betonowych typu IMUZ, podsypce żwirowej grubości 20 cm. Obsypanie gruntem dowiezionym (pospółka), zagęszczenie nasypu, utwardzenie nawierzchni nad przepustem kruszywem (kamień łamany 0-50 mm, warstwa grubości 40 cm - 8m2/mb). Umocnienie wlotu i wylotu przepustu płytami prefabrykowanymi typu MEBA na podsypce piaskowej i geowłókninie (20 m2). Wykonanie palisady z kołków drewnianych o średnicy 7-9 cm, L=1,2 m w dnie rowu (5 mb). Umocnienie kiszką faszynową średn. 2x20 cm - (20 mb),narzut kamienny (1 m3). Darniowanie skarp na płask (20m2). Pompowanie wody z wykopu, wykonanie tymczasowego rurociągu dla odprowadzenia wód, grodze ziemne. Głębokość rowów do 2,0 m, szer. dna do 0,8 m, nachylenie skarp 1:1,5. 10) Umocnienie stopy skarp rowów melioracyjnych kiszką faszynową z wikliny o średnicy 2x20 cm. Izolacja geowłókniną pasem szer. 0,7 m/mb (geowłóknina o gramaturze 300 g/m2). Plantowanie skarp powyżej umocnienia (obrobienie na czysto). 11) Umocnienie stopy skarp rowów melioracyjnych kiszką faszynową z wikliny o średnicy 3x20 cm. Izolacja geowłókniną pasem szer.0,9 m/mb (geowłóknina o gramaturze 300 g/m2) Plantowanie skarp powyżej umocnienia (obrobienie na czysto). 12) Umocnienie dna i skarp rowów melioracyjnych płytami EKO-MEBA lub GEOKRATĄ na podsypce piaskowej grubości 10 cm i geowłókninie (500g/m2), przymocowanie kołkami, wypełnienie humusem i obsiew mieszanką traw (35 kg/ha). 13) Umocnienie skarp rowów melioracyjnych brukiem z kamienia naturalnego na podsypce piaskowej grubości 10 cm, układanego na podłożu z chudego betonu, bruk na skarpach o wysokości do 4 m, grubość bruku 20 cm, transport technologiczny materiałów na odległość do 250 m. 14) Wykonanie remontu drenażu z rur drenarskich o średn. 250 mm wraz z obsypką filtracyjną z kruszywa kamiennego o fi 8-16 mm w ilości 0,6 m3/mb rowu oraz zasypanie pozostałego wykopu żwirem filtracyjnym fi 0-16 mm w ilości 0,8 m3/mb z zastosowaniem rur drenarskich z podwójną ścianką typu Pragma. 15) Wykonanie remontu budowli hydrotechnicznych (jazy, zastawki, przepusty, mosty, umocnienia) z betonu hydrotechnicznego klasy C 30/37, (rozbiórka uszkodzonych konstrukcji żelbetowych z wywozem do zakładu Eko Dolina Sp. z o.o. Łężyce, deskowanie, zbrojenie w ilości 70 kg/m3 budowli, betonowanie, pielęgnacja betonu). 16) Umocnienie brzegów cieków faszyną wegetacyjną średn. 30 cm, materacem wegetacyjnym szer. 1,0 m, grub. 20 cm i wegetacyjną matą kokosową szer. 0,5 m, obsadzenie skarp roślinnością szuwarową (rozbiórka umocnień z kiszek faszynowych i wykonanie nowego umocnienia w technologii BESTMANN). 17) Uszczelnienie dna i skarp rowów melioracyjnych płytami żelbetowymi o wym. 250 cm x 75cm x 8cm na podsypce piaskowej grubości 10 cm i geomembranie PEHD o grubości 2 mm głębokość rowów do 2,0 m, szer. dna do 0,8 m, nachylenie skarp 1:1,5. 18) Wykonanie umocnienia brzegów cieków wodnych kołkami drewnianymi o średnicy 10-12 cm, L=1,5 m (szczelna palisada) z izolacją z geowłókniny (300 g/m2) z dowozem gruntu gliniastego i zabudową wyrw (przerzut ręczny na odl. do 3,0 m, zagęszczenie ubijakiem spalinowym) w skarpach cieków w ilości do 3 m3/1 mb brzegu. (w tym transport materiałów w terenie trudnodostępnym - ogrodzenia, zabudowania). 19) Ręczne ścinanie i karczowanie krzaków i podszycia średniej gęstości. 20) Zabezpieczenie brzegów cieków poprzez wbijanie ścianek szczelnych z terenu, rusztowań, pomostów, pontonów na głębokość do 3 m w gruncie kat III-IV wraz z wykonaniem oczepów, zalanie przestrzeni pomiędzy brzegiem a ścianką szczelną betonem hydrotechnicznym C 30/37 w ilości 0,5 m3/mb, wykarczowanie z wywozem pni drzew o średnicach od 15 do 100 cm w ilości 1 szt. na 2 mb brzegu, wywóz gruzu i śmieci z terenu robót w ilości 0,5 m3/mb brzegu do zakładu Eko Dolina Sp. z o.o. Łężyce. (w tym transport materiałów w terenie miejskim trudnodostępnym dla ciężkiego sprzętu przy istniejących obiektach budowlanych). Dopuszcza się użycie wibromłota wyłącznie bezrezonansowego. 21) Wykonanie zabezpieczenia brzegów cieku poprzez wbicie palisady z kołków drewnianych o średnicy 10-12 cm na głębokość do 1,5 m w gruncie kat III-IV, wybranie nadmiaru gruntu ze skarp i poboczy w ilości do 1,0 m3/mb z wywozem do zakładu Eko Dolina Sp. z o.o. Łężyce oraz ułożenie materaca gabionowego z siatki ocynkowanej powlekanej PCV gr. 3,2 mm o oczkach sześciokątnych o wym. 6x8 cm o podwójnym splocie, grubości 30 cm, długości 2,0 m i szerokości 2,0 m, wypełnionego kamieniem hydrotechnicznym 80-250 mm na podsypce żwirowej grubości 15 cm i geowłókninie 300 g/m2. (w tym transport materiałów w terenie miejskim trudnodostępnym dla ciężkiego sprzętu - ogrodzenia, chodniki, drzewa itp.).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.00.00 - Różne usługi inżynieryjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 zł, słownie: pięć tysięcy złotych

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 kontraktów o wartości brutto co najmniej 200.000,00 zł każdy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. związanych z utrzymaniem i konserwacją sieci rowów melioracyjnych oraz utrzymaniem urządzeń wodno-melioracyjnych na terenie miast i wsi przez okres min. 6 miesięcy o dł. min 10 km każdy z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz odpowiedniego potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami tj. dysponują lub będą dysponować co najmniej: a) koparką gąsienicową z osprzętem melioracyjnym -1 szt., - nie dopuszcza się koparki z osprzętem budowlanym, b) koparko-odmularką kołową -1 szt., c) spycharką gąsienicową - 1 szt., d) samochodem samowyładowczym min. 10 t - 1 szt., e) ciągnikiem lub innym pojazdem z przyczepą - 1 szt., f) kosami spalinowymi - 2 szt., g) kosiarką bijakową - 1 szt., - zamontowaną na nośnikach o mocy min. 60 KM; h) kosiarką rotacyjną- 1 szt., - zamontowaną na nośnikach o mocy min. 60 KM; i) wibromłotem do wbijania ścianek szczelnych -1 szt., j) pompą spalinową do pompowania wody brudnej -1 szt

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, i które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności tj. co najmniej 1 osobą z wykształceniem i uprawnieniami budowlanymi do prowadzenia robót melioracyjnych i hydrotechnicznych oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • opłacona polisa, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 200.000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony formularz ofertowy z załącznikami wg wzoru określonego w zał. nr 1 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rumia.eu (BIP - zamówienia publiczne - przetargi aktualne)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rumi, 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7, Referat Zamówień Publicznych, Pokój nr 213.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2012 godzina 12:30, miejsce: Urząd Miasta Rumi, 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7, Sekretariat, Pokój nr 204.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.