eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojnice › Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej wraz z kanalizacją deszczową na terenie sołectwa Charzykowy, gm. Chojnice - Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Żurawinowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-14

Chojnice: Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej wraz z kanalizacją deszczową na terenie sołectwa Charzykowy, gm. Chojnice - Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Żurawinowej
Numer ogłoszenia: 84087 - 2016; data zamieszczenia: 14.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 92050 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chojnice, ul. 31 Stycznia 56a, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3972129, faks 052 3973559.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej wraz z kanalizacją deszczową na terenie sołectwa Charzykowy, gm. Chojnice - Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Żurawinowej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej wraz z kanalizacją deszczową na terenie sołectwa Charzykowy gm. Chojnice - Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Żurawinowej, w ramach którego wykonany zostanie następujący zakres rzeczowy: - Budowa sieci wodociągowej o średnicach o90x5,4 i o110x6,6 PE 100 RC SDR17 PN10 o łącznej długości L=394 mb - Budowa przyłączy wodociągowych z rur o32x2,0 PE o łącznej długości L=117,5 mb - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej o200 PVC o łącznej długości L=367,5 mb - Budowa przyłączy kanalizacyjnych o160 PVC o łącznej długości L=154,5 mb Uwaga: odtworzenie drogi asfaltowej ul. Droga do Chojniczek na całej szerokości jezdni. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: projekt, przedmiar oraz szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załączniki 10.1-10.3 do SIWZ). 3. Wspólny słownik CPV: Przedmiot główny: 45.23.13.00-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków. Przedmiot dodatkowy: 45.20.00.00-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii ściekowej i wodnej; 45.23.31.20-6 Roboty w zakresie budowy dróg; 45.30.00.00-0 Roboty w zakresie instalacji budowlanych. 4. Do wykonania zamówienia Wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów i urządzeń nowych, w gatunku I, zakupionych u renomowanych producentów, gwarantujących najwyższą jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w specyfikacji technicznej i dokumentacji projektowej. 5. Zamawiający dołożył należytej staranności w celu dokonania opisu przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ewentualne występujące w opracowaniach nazwy, typy i pochodzenie produktów nie są dla Wykonawców wiążące. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. W przypadku gdy Wykonawca stwierdzi, że któryś zapis w SIWZ, w tym w dokumentacji projektowej lub STWiORB, narusza zasadę określoną w art. 29 ust. 3 ustawy, winien to zgłosić na piśmie do Zamawiającego, który określi warunki równoważności dla tego urządzenia. 6. Wykonawcy zobowiązani są użyć do wykonania zamówienia urządzeń i materiałów odpowiadających wymaganiom Polskiej Normy przenoszących normy europejskie lub innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, przenoszących te normy. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich EOG, należy uwzględnić normy zgodnie z art. 30 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz innym określonym w specyfikacji i dokumentacji projektowej. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie-wbudowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). 7. Zamawiający dopuszcza przyjęcie do oferty urządzeń i materiałów równoważnych, pod warunkiem, że spełnione będą i potwierdzone wymagania w zakresie standardów jakościowych oraz parametrów technicznych, technologicznych, użytkowych i materiałowych takie same lub lepsze od projektowanych lub wymaganych niniejszą specyfikacją wg załącznika 9 do SIWZ -Wykaz zastosowanych urządzeń-. Przy ocenie oferowanych urządzeń i materiałów, Zamawiający może posiłkować się opinią biegłych i autora projektu. 8. Zamawiający nie uzna za urządzenia równoważne, spełniające wymagania określone dokumentacją projektową i STWiORB, żadnych urządzeń prototypowych. 9. Wykonawca zapewni, aby tymczasowo składowane materiały, do czasu ich wbudowania, były zabezpieczone przed zniszczeniem, zachowały swoją jakość i właściwości oraz były dostępne do kontroli przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i Przedstawiciela Zamawiającego. 10. Wytyczne dodatkowe odnośnie zastosowanych materiałów i urządzeń. Zastosowana armatura w postaci zasuw klinowych i hydrantów musi być wykonana z żeliwa sferoidalnego oraz posiadać zabezpieczenia antykorozyjne o znaku jakości RAL 662 Stowarzyszenia Ochrony Antykorozyjnej (GSK). Zamawiający zastrzega, że wszystkie zastosowane w danym kontrakcie zasuwy i hydranty muszą pochodzić od jednego producenta. 11. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość zastosowanych materiałów, maszyn, urządzeń, instalacji i armatury, za montaż i uruchomienie oraz ich zgodność z dokumentacją projektową, wymaganiami specyfikacji technicznych i programem zapewnienia jakości. Z uwagi na obowiązującą u Inwestora standaryzację wyposażenia, prawidłowość montażu i warunki gwarancyjne a następnie pogwarancyjne oraz przyszłą eksploatację i serwisowe, Zamawiający wymaga zastosowania wyposażenia techniczno - technologicznego od jak najmniejszej liczby producentów, przy dostępności części zamiennych do zainstalowanych w ramach robót maszyn i urządzeń przez okres minimum 7 lat od daty odbioru końcowego umowy. 12. Każdorazowo przed wbudowaniem urządzeń, materiałów, instalacji, itd. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia do zatwierdzenia -Wniosku materiałowego-. Wniosek zatwierdza z ramienia Zamawiającego Inspektor Nadzoru Inwestorskiego. Do wniosku należy załączyć niezbędne atesty, aprobaty, certyfikaty, DTR-ki, itp. 13. W przypadku zabudowy urządzeń, materiałów, instalacji, itd., dla których nie złożono -Wniosku o zatwierdzenie materiałów- lub złożony wniosek nie został zatwierdzony przez Zamawiającego nastąpi wstrzymanie budowy oraz weryfikacja na koszt Wykonawcy zabudowanych urządzeń, materiałów, instalacji, itd. 14. W przypadku odstępstw od dokumentacji projektowej lub wymaganego przez Zamawiającego standardu, Wykonawca zobowiązany będzie do zabudowania na własny koszt wskazanych przez Zamawiającego elementów pod rygorem rozwiązania umowy wraz z zapłatą na rzecz Zamawiającego kary umownej, o której mowa w projekcie umowy będącej załącznikiem do niniejszej SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.20.00.00-9, 45.23.31.20-6, 45.30.00.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Melioracyjnych i Ochrony Środowiska EKOMEL Sp. z o.o., ul. Angowicka 47, 89-600 Chojnice, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 382740,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 248349,24

  • Oferta z najniższą ceną: 248349,24 / Oferta z najwyższą ceną: 354240,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.