eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustka › Budowa dwóch budynków socjalnych przy ul. Wiejskiej w Ustce

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-17

Ogłoszenie nr 84073 - 2017 z dnia 2017-05-17 r.

Ustka: Budowa dwóch budynków socjalnych przy ul. Wiejskiej w Ustce
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 43613-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Usteckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. 76-270 Ustka, ul. Krótka 3 Telefon: 59 1854 840 Faks do korespondencji: 59 8154 841 Adres strony internetowej: www.utbs.pl Adres e-mail: biuro@utbs.pl Godziny urzędowania: poniedziałek w godzinach 8:00 do 17:00 wtorek-piątek w godzinach: 7:15 do 15:00 Korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy kierować na adres Pełnomocnika tj. Usteckiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ustka, krajowy numer identyfikacyjny 52387300000, ul. ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 3, 76270 Ustka, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 598 154 300, faks 598 152 900, e-mail zamowienia.publiczne@um.ustka.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ustka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa dwóch budynków socjalnych przy ul. Wiejskiej w Ustce

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa dwóch budynków socjalnych przy ul. Wiejskiej w Ustce. 2. Teren przeznaczony pod inwestycje znajduje się na działce nr 906/53 przy ul. Wiejskiej i Kolorowej w Ustce. 3. Na dz. nr 906/53 winny zostać wybudowane dwa, dwukondygnacyjne budynki mieszkalne z samodzielnymi lokalami socjalnymi. Przed realizacją inwestycji konieczna jest rozbiórka istniejących fundamentów i parterowego budynku zlokalizowanego przy granicy z dz. nr 906/55 i 906/71. 4. Dane liczbowe zaprojektowanych budynków socjalnych: 4.1. budynek nr 1: a) powierzchnia zabudowy budynku: 227,08 m2, b) powierzchnia użytkowa: 327,78 m2, w tym parter: 163,89 m2, pierwsze piętro: 163,89 m2, c) kubatura brutto budynku mieszkalnego: 1 281,80 m3; d) powierzchnia użytkowa komórek lokatorskich - 10 szt.: 14 m2 4.2. budynek nr 2: a) powierzchnia zabudowy budynku: 244,52 m2, b) powierzchnia użytkowa: 375,92 m2, w tym parter: 187,96 m2, pierwsze piętro: 187,96 m2, c) kubatura brutto budynku mieszkalnego: 1 341,18 m3; d) powierzchnia użytkowa komórek lokatorskich - 5 szt.: 7 m2. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji technicznej wykonaniu i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki nr 7 i 8 do SIWZ. Przedmiary robót, stanowiące załączniki nr 9 do SIWZ pełnią jedynie rolę pomocniczą. 6. Minimalny wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 48 miesięcy. 7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących następujące czynności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: 7.1. roboty rozbiórkowe, 7.2. roboty ziemne, 7.3. roboty konstrukcyjno-budowlane, 7.4. roboty dachowe, 7.5. roboty instalacyjne, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: "Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem". 8. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SIWZ - wzorze umowy. 9. Zamawiający na wniosek Wykonawcy umożliwi przeprowadzenie wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia. Wizja na żądanie przynajmniej jednego wykonawcy będzie realizowana w ramach zwołania zebranie wszystkich wykonawców w trybie art. 38 ust. 3 ustawy PZP.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45211300-2
Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45311200-2, 45330000-9, 45421100-5, 45443000-4, 45261000-4,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT2458979.85
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert8
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
EUROPLAST Izabela Rogozińska, europlastsc@post.pl, ul. Wileńska 21, 76-270, Słupsk, kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2139102.81
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1963668.48
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2543773.45
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.