eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sucha › OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU GMINY NOWA SUCHA I GMINNYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W LATACH 2016 - 2021

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-01-12

Nowa Sucha: OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU GMINY NOWA SUCHA I GMINNYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W LATACH 2016 - 2021
Numer ogłoszenia: 8406 - 2016; data zamieszczenia: 12.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 335034 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Nowa Sucha, 50/8, 96-513 Nowa Sucha, woj. mazowieckie, tel. 046 8612051, faks 046 8612051.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU GMINY NOWA SUCHA I GMINNYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W LATACH 2016 - 2021.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Nowa Sucha oraz gminnych jednostek organizacyjnych od dnia 1 stycznia 2016 roku do dnia 31 grudnia 2020 roku. W celu umożliwienia wstępnej oceny kondycji finansowej Zamawiającego oraz zakresu obsługi podajemy informację dotyczącą projektu planu dochodów i wydatków budżetu Gminy Nowa Sucha na rok 2016 w prognozowanych wielkościach: a) dochody ogółem - 19 878 323 zł, b) wydatki ogółem - 20 102 646,43 zł. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje obejmująca: a) otwieranie, prowadzenie i zamykanie oprocentowanych rachunków bieżących oraz rachunków pomocniczych dla budżetu Gminy oraz każdej ze wskazanych jednostek gminy, w przypadku powołania nowych jednostek lub utworzenia nowych rachunków obsługa będzie prowadzona na warunkach określonych w ofercie, b) prowadzenie oprocentowanych rachunków bieżących oraz rachunków pomocniczych dla budżetu Gminy oraz każdej ze wskazanych jednostek gminy, c) potwierdzanie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych, d) przyjmowanie wpłat gotówkowych wnoszonych przez posiadacza rachunku jak i jego kontrahentów; przyjmowanie wpłat winno odbywać się w godzinach pracy Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych, e) dokonywanie wypłat gotówkowych, w tym wypłat świadczeń z pomocy społecznej, f) realizację poleceń przelewów drogą elektroniczną oraz w sytuacjach wyjątkowych przelewów papierowych (na konto w banku obsługującym lub konto do innego banku), dokonywanych z rachunków Gminy i jednostek organizacyjnych; Wykonawca zapewni, że przelewy złożone w systemie bankowości elektronicznej do godziny 15.30 zostaną zrealizowane w tym samym dniu, złożone po tej godzinie zostaną zrealizowane najpóźniej w następnym dniu roboczym, g) sporządzanie wyciągów bankowych ze wszystkich prowadzonych rachunków na koniec każdego dnia roboczego i przekazywanie ich Zamawiającemu w wersji papierowej; wyciągi będą zawierały wszystkie informacje o płatnościach, jakie zostały umieszczone przez kontrahentów w opisie płatności; wyciąg bankowy musi zawierać pełną nazwę rachunku, pełną nazwę posiadacza rachunku, informację o dokonanych wpłatach, nr rachunku beneficjenta, zleceniodawcy i jego pełną nazwę, pełny tytuł płatności, datę wpłaty, kurs jaki był stosowany w przypadku operacji zagranicznych, informacje na temat otrzymanego kredytu, założonych lokat, kwotach i okresach naliczonych odsetek, h) sporządzanie historii rachunku na wniosek Zamawiającego, i) potwierdzanie sald na rachunkach bankowych, j) wydawanie blankietów czekowych, k) zapewnienie elektronicznego systemu obsługi bankowej w standardzie zapewniającym pełne bezpieczeństwo, zgodnie z przepisami prawa, w tym instalację i aktualizację w siedzibie Zamawiającego oraz w jednostkach objętych zamówieniem, pełnego oprogramowania oraz przeszkolenie wskazanych pracowników w celu nabycia umiejętności obsługi programu, wykaz jednostek organizacyjnych objętych postępowaniem stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ l) w przypadku łączenia, przekształcenia jednostek organizacyjnych Zamawiającego lub powoływania nowych jednostek organizacyjnych Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotowej usługi na warunkach zadeklarowanych w ofercie, m) udostępnianie w systemie elektronicznym wyciągów bankowych oraz umożliwienie wydruku przelewów uznaniowych, obciążających rachunki bankowe oraz historii rachunków, n) udzielanie osobom upoważnionym przez posiadacza rachunku informacji telefonicznych o stanie salda na rachunkach i wszelkich operacjach przeprowadzanych danego dnia, o) wydawanie opinii i zaświadczeń bankowych o prowadzonych rachunkach oraz innych opinii i zaświadczeń, na wniosek Zamawiającego, p) zerowanie rachunków bieżących jednostek budżetowych Gminy zgodnie z dyspozycjami gminy jako jednostki samorządu terytorialnego oraz dyspozycjami kierowników jednostek budżetowych, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na ww. rachunkach na rachunek bieżący budżetu gminy (jst), q) kapitalizację odsetek od środków zgromadzonych na wskazanych przez Zamawiającego rachunkach bankowych w okresach miesięcznych, r) udzielanie na wniosek Zamawiającego kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie przejściowego deficytu budżetu występującego w ciągu roku budżetowego określanego uchwałą budżetową odrębnie w każdym roku budżetowym, s) usługę płatności masowych (identyfikacja i przetwarzanie płatności masowych na podstawie rachunku wirtualnego, udostępnianie pliku wyjściowego za pośrednictwem bankowości elektronicznej), t) usługę płatności masowych, u) prowadzenie depozytu, v) deponowanie wolnych środków w wysokości i na okres wskazany przez Zamawiającego; Zamawiający zastrzega sobie prawo lokowania wolnych środków w innych bankach niż Bank wyłoniony w niniejszym postępowaniu przetargowym, w) możliwość uruchomienia kredytu w rachunku bieżącym do kwoty wskazanej w uchwale budżetowej; kredyt w rachunku bieżącym ma służyć do pokrycia występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu gminy i zostanie spłacony w tym samym roku budżetowym, w którym zostanie zaciągnięty. 3. Kredyt krótkoterminowy zostanie udzielony bez prowizji i opłat; jedynym kosztem dla Zamawiającego będą odsetki od faktycznie wykorzystanego kredytu. 4. Nie dopuszcza się możliwości pobierania opłat bankowych od zaangażowania kredytu, tj. od salda niewykorzystanej części kredytu. 5. Zabezpieczeniem kredytu winien być weksel In blanco. 6. Informacje dodatkowe: Zamawiający nie dopuszcza pobierania opłat i prowizji bankowych za: a) potwierdzanie salda, b) wyciągi bankowe, c) likwidację rachunku bankowego, d) otwarcie lokat terminowych, e) realizację przelewów dokonywanych przez zamawiającego na rzecz osób trzecich posiadających rachunek bankowy w banku prowadzącym obsługę zamawiającego, f) realizację przelewów dokonywanych przez zamawiającego wewnątrz banku, pomiędzy rachunkami gminy oraz jej jednostkami organizacyjnymi, g) za zmiany kart wzorów podpisów. Prowizje i opłaty podczas trwania umowy nie ulegną zmianom, Zamawiający informuje, że wszelki sprzęt konieczny do przesyłu środków finansowych drogą elektroniczną, jego dostarczenie, zamontowanie, skonfigurowanie oraz przeszkolenie w zakresie obsługi ponosić będzie oferent, Zamawiający wymaga aby miesięczna opłata za przechowywanie depozytów wynosiła 0 zł. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo lokowania wolnych środków w innych bankach. 8. Bank winien posiadać oddział, filie lub inną placówkę w miejscowości Nowa Sucha (na dzień składania ofert), lub utworzyć w ciągu trzech miesięcy od dnia podpisania umowy jedną z w/w form organizacyjnych...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe 66.11.20.00 - (3) Usługi depozytowe 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Sochaczewie, ul. Reymonta 18, 96-500 Sochaczew, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 180000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 180000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 180000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.