Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-31
Nowy Sącz: Wykonanie dostosowania układów pomiarowych przyłączy I i II do wymagań Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej ENION GRUPA TAURON S.A. oraz przebudowa układu SZR i przebudowa rozdzielni głównej RG pawilonu C Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu
Numer ogłoszenia: 84030 - 2009; data zamieszczenia: 31.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu , ul. Młyńska 10, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. (018) 44388-77; 443-66-35, faks (018) 4438540; 443-86-01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.nowysacz.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.szpital.nowysacz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dostosowania układów pomiarowych przyłączy I i II do wymagań Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej ENION GRUPA TAURON S.A. oraz przebudowa układu SZR i przebudowa rozdzielni głównej RG pawilonu C Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje 2 zadania Zadanie nr 1 - wykonanie dostosowania układów pomiarowych przyłączy I i II Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu do wymagań Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej ENION GRUPA TAURON S.A. Zadanie nr 2 - Przebudowa układu SZR pawilonu C oraz przebudowa rozdzielni głównej RG pawilonu C.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.22.00.00 - Elementy składowe obwodów elektrycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który A.Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, B.Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. C.Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. D.Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności i nie podlegania wykluczeniu na podstawie art.24 pod uwagę będą brane oferty, w których udokumentowano: -zgodność prowadzonej działalności gospodarczej z zakresem objętym zamówieniem na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do działalności gospodarczej -nie zaleganie z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne (na podstawie zaświadczeń z Urzędu Skarbowego, ZUS lub KRUS. W zakresie posiada niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia pod uwagę będą brane oferty, do których dołączono - udokumentowano: - wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, nie mniej niż 1 usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. usługę związaną z dostosowaniem układów pomiarowych na rzecz dostawców energii elektrycznej/przebudowa układu SZR/przebudowa rozdzielni o wartości składanej oferty - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykazaną usługę należy potwierdzić dokumentem stwierdzającym, że została ona wykonana należycie - np. listem referencyjnym. - w zakresie dysponowania potencjałem technicznym pod uwagę będą brane oferty, do których dołączono wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w szczególności: - uprawnienia dla osób realizujących przedmiot zamówienia - uprawnienia branżowe..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do złożenia: a - oświadczenia, że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy - załącznik nr 2a, b - oświadczenia, o zapoznaniu się z przedmiotem zamówienia i braku uwag oraz zastrzeżeń z tego tytułu wobec Zamawiającego - załącznik nr 2b. W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art..22 ustawy, należy przedstawić niżej wymienione dokumenty. Dokumenty te, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane -Dz.U. Nr 87, poz.604 z późn. zm, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wymagane dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że profil działania Wykonawca odpowiada profilowi czynności objętych postępowaniem oraz wskazujący osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, albo że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności . 4.Wykaz usług objętych przedmiotem zamówienia zrealizowanych w trzech ostatnich latach, odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - min. 1 usługi opisanych w części II, pkt B- oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały one wykonane z należytą starannością oraz zawierającymi informację o spełnianiu warunków określonych części II, pkt B lit. a - załącznik nr 3. Każdą wykazaną robotę budowlaną należy potwierdzić dokumentem stwierdzającym, że została ona wykonana należycie - np. listem referencyjnym. 5.Wykaz osób do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z uprawnieniami - załącznik nr 4 - z zastrzeżeniem warunku określonego w pkt B Części II SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.nowysacz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Odebrać osobiście w Sekcji Zamówień Publicznych, lub otrzymać drogą pocztową Szpital Specjalistyczny ul. Młyńska 10 33-300 Nowy Sącz..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy przesłać droga pocztową (33-300 Nowy Sącz, ul. Młyńska 10) lub złożyć bezpośrednio w Sekcji Zamówień Publicznych lub sekretariacie Szpitala specjalistycznego - budynek Dyrekcji..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - wykonanie dostosowania układów pomiarowych przyłączy I i II Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu do wymagań Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej ENION GRUPA TAURON S.A..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadania obejmuje 1 pozycję.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.22.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Przebudowa układu SZR pawilonu C oraz przebudowa rozdzielni głównej RG pawilonu C.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje 1 pozycję..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.22.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.41.2024 Dostawa sprzętu komputerowego drukarek i oprogramowania na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza
- Przebudowa układu komunikacyjnego od ulicy Tarnowskiej do drogi wewnętrznej przy ulicy Głowackiego - etap I oraz etap II
- Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych
- Rozbudowa drogi polegająca na budowie chodnika oraz oświetlenia ulicznego w ciągu drogi powiatowej nr 1466 K Stróże - Polna - Łużna w miejscowościach Stróże, Wyskitna, Polna w km 0+550 -1+725.
- "Dostawa owoców i warzyw do Zakładu Karnego w Nowym Sączu na okres Lipiec- Październik 2024"
- "Modernizacja - rozbudowa systemu PACS Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu."
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.