eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › Wybór Operatora dla zadań objętych Obszarowym Programem Likwidacji Niskiej Emisji na terenie Gminy Piekary Śląskie dla obiektów indywidualnych przewidzianych do realizacji w 2012 r

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-13

Piekary Śląskie: Wybór Operatora dla zadań objętych Obszarowym Programem Likwidacji Niskiej Emisji na terenie Gminy Piekary Śląskie dla obiektów indywidualnych przewidzianych do realizacji w 2012 r
Numer ogłoszenia: 84019 - 2012; data zamieszczenia: 13.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 43193 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Piekary Śląskie, ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 3939337, faks (032) 287 22 69.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór Operatora dla zadań objętych Obszarowym Programem Likwidacji Niskiej Emisji na terenie Gminy Piekary Śląskie dla obiektów indywidualnych przewidzianych do realizacji w 2012 r.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Podstawowy zakres zadań Operatora, to m.in.: 1.Sporządzenie i złożenie wniosku do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach o dofinansowanie w/w Programu. 2.Prowadzenie nadzoru oraz kontroli spraw związanych z: a) wymianą 30 starych pieców węglowych na ekologiczne piece retortowe lub gazowe, b) ociepleniem 60 budynków mieszkalnych jednorodzinnych, c) zainstalowaniem 20 układów słonecznych. 3.Obsługa punktu informacyjnego czynnego co najmniej 2 razy w tygodniu, w godzinach ustalonych z Gminą, 4.Obsługa techniczna wystaw, prelekcji, pokazów, związanych z realizacją Programu na podstawie materiałów dostarczonych przez firmy pragnące być dostawcami i wykonawcami dla Programu, 5.Wstępny przegląd (wykonanie audytu skróconego) obiektów objętych Programem w celu określenia zakresu prac do wykonania i ich zgodności z Regulaminem Programu, 6.Wspólna z Gminą analiza ankiet Inwestorów oraz skróconych audytów z inwentaryzacji budynków mieszkalnych, 7.Przyjęcie i rejestracja wniosków Inwestorów o przystąpieniu do Programu, 8.Udział w postępowaniach konkursowych i sporządzeniu listy firm montażowych oraz budowlanych, spełniających wymagania Programu, 9.Uczestnictwo w zawieraniu umów z Inwestorami i Wykonawcami robót montażowych oraz budowlanych, 10.Udzielanie Inwestorom informacji o warunkach technicznych, finansowych oraz organizacji zadań objętych Programem, 11.Udzielanie porad technicznych w zakresie wyboru urządzeń i technologii objętych Programem, 12.Ocena rozwiązań projektowych złożonych przez Inwestora pod kątem zgodności z przepisami Prawa budowlanego oraz umów z instytucjami finansującymi, 13.Weryfikacja kosztorysu przedłożonego przez Wykonawcę - Operator winien dysponować osobą posiadającą umiejętność kosztorysowania, 14.Współpraca z projektantami biorącymi udział w Programie w zakresie wymogów technicznych oraz formalnoprawnych dla projektów i kosztorysów wykonywanych dla potrzeb Programu, 15.Współpraca z Wykonawcami w zakresie realizacji działań objętych Programem, 16.Współpraca z Dostawcami urządzeń i materiałów w zakresie koordynacji dostaw i zapewnienia napraw gwarancyjnych i serwisowych, 17.Nadzór i kontrola nad realizacją oraz uczestniczenie w odbiorze realizowanych działań objętych umowami, 18.Ustalenie zasad serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego, 19.Kompletacja i przedstawienie Gminie w celu zatwierdzenia dokumentów służących rozliczeniu inwestycji z instytucjami finansującymi zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz zasadami finansowania Programu przez WFOŚ i GW oraz przedłożenie ich w stosownym terminie WFOŚ i GW, 20.Udział w comiesięcznych naradach, na których przedkładane będą Gminie zestawienia dotyczące zawartych umów, zleceń, faktur, itp. 21.Przechowywanie do 31.01.2013 roku we własnym archiwum dokumentacji wytworzonej w trakcie realizacji Programu, a zwłaszcza kopii: zawartych umów, projektów, kosztorysów, dokumentów finansowych, 22.Zapewnienie do 31.01.2013 roku pomocy technicznej oraz doradztwa prawnego dla Inwestorów uczestniczących w Programie w zakresie realizacji warunków gwarancyjnych zainstalowanych urządzeń, przy czym koszty zapewnienia obsługi serwisowej, wymian gwarancyjnych, odpowiedzialność z tytułu rękojmi ponoszą firmy bezpośrednio wykonujące dostawy lub roboty, 23.Po przyjęciu rozliczenia końcowego przez WFOŚ i GW protokolarne przekazanie w terminie do 1 miesiąca dokumentacji Programu, o którym mowa w pkt 20) do archiwum Gminy. Wykonawca powinien dysponować na terenie Miasta Piekary Śląskie Biurem Obsługi Mieszkańców oraz numerem telefonu do codziennej dyspozycyjności z możliwością ciągłego kontaktu telefonicznego oraz powinien dysponować środkiem transportu w celu prowadzenia bieżącej kontroli stopnia realizacji Programu. Operator powinien dysponować również elektronicznym systemem obsługi klienta w zakresie gromadzenia danych inwestorów, bieżącego monitorowania stopnia zaawansowania prac. Obsługa systemu musi być wykonana za pomocą przeglądarki internetowej, nie może być powiązana z konkretnym systemem operacyjnym. System powinien umożliwiać: a)gromadzenie danych inwestorów zakwalifikowanych do udziału w Programie, b)gromadzenie danych wykonawców, c)generowanie elektronicznych rozliczeń zgodnych z wytycznymi WFOŚ i GW w Katowicach d)sporządzanie comiesięcznych raportów z realizacji Programu; Pracownik Urzędu Miasta, Inwestor oraz Wykonawca powinni posiadać dostęp do systemu poprzez przeglądarkę internetową przez 24 h/dobę. W celu potwierdzenia posiadania systemu oraz spełniania przez niego w/w założeń, należy podać adres pod którym następuje logowanie do systemu wraz z podaniem danych użytkownika testowego. Program winien być realizowany zgodnie z zasadami Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.30.00 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AT Group S.A., ul. Główna 5, 42-693 Krupski Młyn, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 104427,00

  • Oferta z najniższą ceną: 104427,00 / Oferta z najwyższą ceną: 120000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.