eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › Wykonanie oświetlenia ulicznego ulicy Kasztelańskiej w Piotrkowie Trybunalskim w ramach zadaniaoświetlenie miasta - budowa nowych instalacji ulicznych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-23

Piotrków Trybunalski: Wykonanie oświetlenia ulicznego ulicy Kasztelańskiej w Piotrkowie Trybunalskim w ramach zadania: oświetlenie miasta - budowa nowych instalacji ulicznych.
Numer ogłoszenia: 84006 - 2008; data zamieszczenia: 23.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Pasaż Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7327796, fax 044 7327798.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie oświetlenia ulicznego ulicy Kasztelańskiej w Piotrkowie Trybunalskim w ramach zadania: oświetlenie miasta - budowa nowych instalacji ulicznych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy obejmuje : Oświetlenie uliczne z zasilaniem kablowym YAKXs 4 x 35 mm2 długości ok. 574 m zrealizowane lampami i oprawami sodowymi 150 W odpowiednich typów na słupach parkowych (10 sztuk) i słupach z wysięgnikami (6 sztuk). Zasilanie wyprowadzone z istniejącej linii napowietrznej za pośrednictwem projektowanej skrzynki pomiarowo - sterującej. Ulica Kasztelańska jest w obszarze podmiejskim, częściowo jest objęta kuratelą konserwatora zabytków. Zamawiający dopuszcza stosowanie innego typu opraw oświetleniowych, osprzętu, tablic i aparatury niż w dokumentacji technicznej pod warunkiem zachowania tych samych danych technicznych i standardów jakościowych elementów wskazanych w dokumentacji technicznej oraz w przedmiarach robót. Wykonawca w swojej ofercie musi podać typy proponowanych aparatów, opraw i osprzętu.Wykonawca wyłoniony w w/w postępowaniu do realizacji zadania będzie zobowiązany do uzyskania, we własnym zakresie i na własny koszt, projektu organizacji ruchu, przeprowadzenia inwentaryzacji geodezyjnej, poniesienia kosztów za zajęcie pasa drogowego i obsługi przez zakład Energetyczny. Zamawiający nie wymaga od Wykonawców posiadania (ewentualnie wydzierżawienia) żadnego sprzętu poza niezbędnym wyposażeniem zakładu elektroinstalacyjnego. Uwaga: Przedmiary robót należy czytać łącznie z dokumentacją techniczną i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Przedmiary robót są podane tylko w celach informacyjnych i zawierają podstawowe ilości i materiały do wykonania zamówienia. Cena wynikowa kosztorysu nie musi pokrywać się z ceną ofertową. Podczas wyboru oferty najkorzystniejszej brana będzie pod uwagę cena ofertowa. Podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47, poz. 401). W czasie wykonywania robót Wykonawca będzie utrzymywał teren budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał wszystkie urządzenia pomocnicze, zbędne materiały, odpady i śmieci.Wyłoniony w niniejszym przetargu Wykonawca będzie zobowiązany do udzielenia na wykonane roboty gwarancji na okres min. 3 lat, licząc od dnia odbioru robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 2)Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a)wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia odpowiadające rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia tj.: Wykonawca musi wykazać, iż wykonał budowę zewnętrznych sieci oświetleniowych, napowietrznych i kablowych linii niskiego lub średniego napięcia, o wartości każdej roboty budowlanej nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto (wykonane roboty budowlane nie mogą dotyczyć prac remontowych lub modernizacyjnych); b)wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, tj.: wszystkie roboty winny być prowadzone: przez osoby posiadające kwalifikacje w zakresie eksploatacji sieci E do 1 kV, natomiast kierownik robót musi posiadać uprawnienia w zakresie dozoru D, uprawnienia budowlane oraz aktualny wpis do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a)wykaz wykonanych trzech zamówień w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W celu potwierdzenia, iż zamówienia zostały wykonane należycie należy dołączyć protokoły odbioru końcowego usług lub referencje. b)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz dokumentami potwierdzającymi posiadanie przez te osoby wymaganych uprawnień. 3)Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 4)Nie podlega wykluczeniu z postępowania na postawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 44 w związku z art. 24 ust 1 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków:przy dokonaniu oceny spełnianiu warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia,niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego z nich. 2.W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia i ustanowieniu pełnomocnika do ich reprezentowania zgodnie z art. 23 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych musi być załączone pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii. 3. Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 4. Wykaz wykonanych trzech Zamówień polegających na budowie zewnętrznych sieci oświetleniowych, napowietrznych i kablowych linii niskiego lub średniego napięcia o wartości nie mniejszej niż 40.000 zł brutto każda, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie. W celu potwierdzenia, iż zamówienia zostały wykonane należycie należy dołączyć protokoły odbioru końcowego robót lub referencje. W przypadku składania oferty przez wykonawców, ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców. 5.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie przez te osoby wymaganych uprawnień, tj.: dla pracowników - kwalifikacje w zakresie eksploatacji sieci E do 1 kV, dla kierownika robót - uprawnienia w zakresie dozoru D, uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku składania oferty przez wykonawców, ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców. 6. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, a także nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 44 w związku z art. 24 ust 1 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez wykonawców, ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3 i 6 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzająco odpowiednio, że; a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organy, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i podpisane przez osobę/y właściwą/e do reprezentowania Wykonawcy. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego, poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piotrkow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Piotrkowie Trybunalskim Pasaż Rudowskiego 10 97-300 Piotrków Trybunalski, Referat Zamówień Publicznych pok. nr 317- osobiście lub na pisemny wniosek Wykonawcy za zaliczeniem pocztowym.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta w Piotrkowie Trybunalskim Pasaż Rudowskiego 10 97-300 Piotrków Trybunalski , Referat Zamówień Publicznych pok. nr 317.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.