eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzciel › Dostawa samochodu do wywozu odpadów komunalnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-14

Trzciel: Dostawa samochodu do wywozu odpadów komunalnych
Numer ogłoszenia: 83947 - 2010; data zamieszczenia: 14.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trzciel , ul. Poznańska 22, 66-320 Trzciel, woj. lubuskie, tel. 095 74-31-400, faks 095 74-31-400.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.trzciel.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu do wywozu odpadów komunalnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu - rok produkcji 2010 do wywozu odpadów komunalnych spełniającego następujące parametry: 1. Podwozie: a) Dopuszczalna masa całkowita min. 16 ton, dwuosiowe 4x2, b) Podwozie fabrycznie nowe - produkcja 2010, c) Rozstaw max 3 600mm, d) Silnik: - wysokoprężny min. 250 KM, Common-Rail - silnik spełniający normy emisji spalin EURO 5 bez stosowania AdBlue - skrzynia biegów manualna, min. 8-biegowa, dwuzakresowa - dodatkowy podgrzewany filtr paliwa z separatorem wody - elektroniczny ogranicznik prędkości 85 km/h - ogranicznik prędkości 30 km/h - płomieniowe urządzenie rozruchowe - wydech wyprowadzony do góry e) Oś przednia: - przednie zawieszenie resory paraboliczne min. 7,0 ton - stabilizator osi przedniej f) Oś tylna: - tylne zawieszenie pneumatyczne min. 11,0 ton - stabilizator osi tylnej - blokada mechanizmu różnicowego osi tylnej - ECAS - regulacja wysokości zawieszenia g) Przystawka odbioru mocy napędzana bezpośrednio od silnika spełniająca wymagania zabudowy h) Układ hamulcowy: - hamulec osi przedniej i tylnej - tarczowe - układ hamulcowy z systemem ABS - hamulec silnikowy - osuszacz powietrza i) Układ kierowniczy: - układ kierowniczy ze wspomaganiem - koło kierownicy z regulowaną wysokością i pochyleniem j) Układ elektryczny: - akumulatory 12V minimum 140Ah - 2 szt. - mechaniczny wyłącznik akumulatorów k) Zbiornik paliwa min. 140 litrów z zamykanym korkiem l) Koła: - 22,5 cala - z oponami 295/80R - na osi napędowej opony z bieżnikiem błotno - śniegowym - na osi przedniej opony kierowane - ruch lokalny - tarcze kół 10 - otworowe ł) Kabina: - kabina dzienna krótka, trzymiejscowa - kolor biały - RAL 9010 - fotel kierowcy na zawieszeniu pneumatycznym - obicie drzwi zmywalne - szyba przednia i drzwi przyciemniana - mechaniczny podnośnik szyb kierowcy i pasażera - dach otwierany mechanicznie - belka sygnalizacyjna na dachu kabiny z napisem POŚ MRÓWKA sp. z o.o. - lusterka wsteczne zgodne z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego - oświetlenie zgodne z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego - komputer pokładowy - tachograf cyfrowy wraz z legalizacją - radio CD 2. Zabudowa: a) zabudowa skrzyniowa z urządzeniem zasypowym tylnym, b) skrzynia ładunkowa o przekroju prostokątnym, wykonana z blachy gr. min 3 mm, ożebrowana profilem stalowym z umocowanymi blachami po obu stronach na potrzeby zainstalowania logo o wymiarach minimum 80 x 90 cm, c) pojemność skrzyni ładunkowej min. 8 m3, d) skrzynia ładunkowa posiadająca drzwi kontrolne na bocznej ścianie, e) objętość kosza zasypowego min. 1,5 m3, f) odwłok wykonany z blachy o podwyższonej wytrzymałości na ścieralność o grubości minimum 4 do 6 mm, g) mechanizm zgniatania liniowo - płytowy, h) stopień zagęszczenia odpadów minimum 1:5, i) możliwość zmiany ciśnienia (stopnia zagęszczenia) w układzie hydraulicznym - przełą?czanie w pulpicie w kabinie kierowcy co najmniej na trzy warianty, j) uniwersalne urządzenie załadowcze dostosowane do współpracy z pojemnikami od 110 do 1100 litrów, k) automatyczny przełącznik do ustawienia dwóch prędkości podnoszenia zasypu: dla pojemników o pojemności do 240 l i powyżej, l) możliwość umieszczenia dwóch pojemników jednocześnie (poj. od 110 do 360 litrów), m) czasy opróżniania pojemników: - 110 l - max 9 s, - 1 100 l - max 12 s, n) część tylna (odwłok) posiadająca automatyczne blokowanie i odblokowywanie, o) dwa siłowniki prasy zgniatającej umieszczone na zewnątrz odwłoka, p) układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów, q) króciec odpływowy w wannie załadowczej z kurkiem spustowym, r) kamera wraz z mikrofonem umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor i głośnik zainstalowane w kabinie kierowcy, s) dwa wyłączniki bezpieczeństwa po obu stronach odwłoka, t) sterownik dla automatycznego cyklu załadunku oraz cyklu pojedynczego, u) sterowanie ręczne, v) sterowanie płytą wypychającą - wysuwanie i wsuwanie - odbywa się z pulpitu sterowniczego znajdującego się przy siedzeniu w kabinie kierowcy, w) możliwość odczytu przez osoby nadzorujące pracę obsługi w urządzeniu rejestrującym liczby cykli pracy: prasy zagęszczającej, podnoszenia i opuszczania odwłoka oraz czasu pracy pompy hydraulicznej, x) włączanie pompy hydraulicznej poprzez sprzęgło elektromagnetyczne, y) zabudowa wykonana ze stali o podwyższonej odporności na ścieranie i korozję, kilkakrotnie gruntowana i lakierowana w kolorze zielonym - RAL 6018. z) oświetlenie wg obowiązujących obecnie przepisów: światła hamowania, postojowe, kierunkowskazy oraz dwa światła ostrzegawcze - kogut - z przodu i z tyłu pojazdu, aa) reflektor roboczy z tyłu pojazdu, bb) pasy odblaskowe (ostrzegawcze) na kabinie i odwłoku, cc) błotniki kół tylnych z chlapaczami, dd) dwa stopnie dla ładowaczy wraz z czujnikami - automatyczna informacja w kabinie kierowcy o tym, który stopień jest zajęty, ee) sygnał dźwiękowy przy cofaniu się pojazdu, ff) zabudowa musi posiadać znak CE, parametry dotyczące skrzyni ładunkowej i wanny załadowczej według PN - EN 1501-1 z późniejszymi zmianami. gg) zabudowa rok produkcji 2010 3. Wymagania dodatkowe: a) maksymalna wysokość kompletnego pojazdu 3 100 mm, b) wykonawca dostarczy świadectwo homologacji lub decyzję zwalniającą na kompletny pojazd, c) wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia minimum: 12 miesięcy na podwozie bez limitu kilometrów i 24 miesiące na układ napędowy oraz dla zabudowy 24 miesiące, d) okres gwarancji liczony będzie od daty sporządzenia protokołu zdawczo - odbiorczego, e) wykonawca winien posiadać na terenie Polski własny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny dla zabudowy i podwozia, f) wykonawca usunie ewentualne awarie gwarancyjne przedmiotu zamówienia w ciągu 48 godzin od terminu ich pisemnego (faksem) zgłoszenia, g) wykonawca gwarantuje przyjazd serwisu i usunięcie awarii w ciągu 48 godzin (w dni robocze) od pisemnego (fax.) zgłoszenia awarii, oraz udostępnienie nieodpłatne (w czasie trwania gwarancji) pojazdu zamiennego o podobnych parametrach jak dostarczony - w przypadku, gdy awaria pojazdu spowoduje unieruchomienie pojazdu na czas dłuższy niż 2 dni robocze od daty zgłoszenia się serwisu. h) wykonawca dostarczy najpóźniej w dniu dostawy niezbędną dokumentację w języku polskim: - dokumentację niezbędną do zarejestrowania kompletnego pojazdu - zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym, - instrukcję obsługi i konserwacji dla podwozia samochodowego i zabudowy w języku polskim, - książkę serwisową i kartę gwarancyjną oraz katalog części zamiennych i) wykonawca zobowiązuje się dostarczyć pojazd na własny koszt pod adres siedziby zamawiającego, j) wykonawca zapewni w siedzibie zamawiającego na swój koszt szkolenie pracowników w zakresie obsługi i konserwacji pojazdu. Przeszkolenie pracowników winno nastąpić w terminie umówionym przez obie strony, nie później jednak niż 3 dni od daty wydania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych stanowiących nie więcej niż 20% zamówienia podstawowego. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w takim zakresie, jeżeli od tego będzie zależało uzyskanie pełnej funkcjonalności przedmiotu zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.11 - Pojazdy do zbierania odpadów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamawiający rezygnuje z obowiązku wnoszenia wadium przez wykonawców.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie - tzn. musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonawca wykonał co najmniej jedną dostawę o podobnym zakresie i wartości co przedmiot zamówienia. Powyższe winno być potwierdzone w formie pisemnej przez inwestorów. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie według formuły spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać, że posiada potencjał techniczny niezbędny do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać, że posiada osoby zdolne do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - tzn. wykonawca posiada środki lub zdolność kredytową na kwotę nie niższą niż 400 000 zł oraz jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie według formuły spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Formularz oferty zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ b) Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ), c) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ), d) Stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, e) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje wprowadzenie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w następujących okolicznościach: a) Jeżeli zamawiający dokonał zmiany sposobu wykonania elementu przedmiotu zamówienia, co nie wynikało z potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia i nie można było tego przewidzieć przed zawarciem umowy, a co skutkuje zmianą zakresu przedmiotu zamówienia i zmianą terminów jego realizacji, b) Jeżeli wystąpią nieprzewidziane okoliczności niezależne od zamawiającego skutkujące zmianą sposobu i terminów realizacji przedmiotu zamówienia, c) Na skutek działania siły wyższej zaistnieje konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.trzciel.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego: 66-320 Trzciel, ul. Poznańska 22, biuro nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego: 66-320 Trzciel, ul. Poznańska 22, biuro nr 2 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest finansowany ze środków pomocowych Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013, działanie: Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.