eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW - Toruń w 2013/2014r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-15

Bydgoszcz: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW - Toruń w 2013/2014r
Numer ogłoszenia: 8391 - 2013; data zamieszczenia: 15.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (52) 370-57-17, faks (52) 370-57-16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-bydgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW - Toruń w 2013/2014r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ze względu na rozległy obszar objęty zamówieniem a także trudności w przypadku przemieszczania się sprzętu - całe zamówienie podzielono na 2 części: 2.1 w części I objęto drogi wojewódzkie: 1. Nr - 250 - Suchatówka - Służewo w km 0+000 - 13+631 = 13,631 km 2. Nr - 546 - Zławieś Wielka - Łubianka w km 0+000 - 13+123 = 13,123 km 3. Nr - 553 - Toruń - Łubianka - Wybcz w km 6+142 - 21+871 = 15,729 km 4. Nr - 597 - Rzęczkowo -Cichoradz-Unisław w km 0+000 - 10+242 = 10,242 km 5. Nr - 245 - Gruczno-Głogówko /do dr nr 1/ w km12+422 - 15+042 = 2,620 km 6. Nr - 248 - Zbrachlin-Borówno w km 4+581 - 5+381 = 0,800 km 7. Nr - 249 - Czarnowo - rz. Wisła -Solec Kuj w km 0+000 - 1+983 = 1,983 km 8. Nr - 549 - Fordon- rz. Wisła -Strzyżawa w km 0+000 - 1+344 = 1,344 km 9. Nr - 550 - Chełmno- Kokocko-Unisław w km 0+000 - 25+263 = 25,263 km 10. Nr - 551 - odc. Strzyżawa- Chełmża w km 0+000 - 32+000 = 32,000 km 11. Nr - 291 - St. kolej. Otłoczyn - do dr nr 1 w km 0+000 - 2+187 = 2,187 km 12. Nr - 273 - Cierpice - Nieszawka w km 0+000 - 7+120 = 7,120 km --------------- Łącznie długość dróg - 126,042 km 2.2 w części II objęto drogi wojewódzkie: 13. Nr - 657 - Złotoria- Lubicz Górny w km 0+000 - 7+735 = 7,735 km 14. Nr - 654 - Silno- Grabówiec- Złotoria w km 0+000 - 6+479 = 6,479 km 15. Nr - 646 - Turzno - Brzeźno w km 0+000 - 2+783 = 2,783 km 16. Nr - 589 - Grzywna - Chełmża w km 0+000 - 4+226 = 4,226 km 17. Nr - 582 - St. kolej. Ostaszewo - do dr 499 w km 0+000 - 1+614 = 1,614 km 18. Nr - 572 - St. kolej. Lubicz - do dr nr 10 w km 0+000 - 0+343 = 0,343 km 19. Nr - 552 - Różankowo - Łysomice - Lubicz w km 0+000 - 17+371 = 17,371 km 20. Nr - 499 - Ostaszewo (dr 1)-Sławkowo - Mirakowo w km 0+000 - 7+421 = 7,421 km 21. Nr -258 -(dr nr 1)Brzoza- rz. Wisła -Silno -Obrowo w km 0+000 - 15+266 = 15,266 km 22. Nr - 551 - odc. Chełmża-Orzechowo w km 32+000 - 50+046 = 18,046 km 23. Nr - 599- Mirakowo-Grodno w km 0+000 - 1+385 = 1,385 km 24. Nr - 554 - Orzechowo-Kowalewo Pom.- Kikół w km 0+000 - 44+389 = 44,389 km 25. Nr - 649 - Pluskowęsy- Mlewo-Sierakowo w km 0+000 - 14+918 = 14,918 km 26. Nr - 556 - Ostrowite- Brzuze-Zbójno w km 0+000 - 12+759 = 12,759 km 27. Nr - 566 - St. kolej. Czernikowo-do dr nr 10 w km 0+000 - 0+334 = 0,334 km 28. Nr - 569 - Golub Dobrzyń-Dobrzejewic w km 0+000 - 21+293 = 21,293 km ---------------- Łącznie długość dróg - 176,362 km 3. Zamówienie obejmuje następujący zakres robót dla części I i dla części II: 3.1. Zadanie nr 1: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych grysami i emulsją asfaltową: - remont spękań siatkowych nawierzchni, rakowiny, - remont cząstkowy nawierzchni, głębokość wyboju do 3 cm, - remont cząstkowy nawierzchni, głębokość wyboju do 4 cm, - wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego. 3.2 Zadanie nr 2: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu mieszanki mineralno - asfaltowej: - remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno - asfaltową z otaczarki, - frezowanie nawierzchni, - oczyszczenie i skropienie nawierzchni, - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - asfaltową: mechaniczne rozłożenie i zagęszczenie, - ułożenie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej - grubość warstwy 4 cm - nakładki, - regulacja pionowa kratek ściekowych i włazów kanałowych, - wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego. 3.3. Zadanie nr 3: Likwidacja przełomów: - mechaniczna rozbiórka nawierzchni i podbudowy, - mechaniczne wykonanie koryta, - wykonanie warstwy odsączającej z piasku, - wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego: warstwa dolna 15 cm, warstwa górna 10 cm, - ułożenie warstwy wiążącej z MMA 0/16 mm, - ułożenie warstwy ścieralnej z MMA 0/12,6 mm, - wykonanie lub pogłębienie rowu przydrożnego, - wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego. 4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych w SST. Wykonawca, który zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia jest równoważny czyli spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SST będącego częścią SIWZ. Zamawiający dokona oceny równoważności w stosunku do wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia przekazanym Wykonawcom, a zawartym w opisie zamówienia. 5. Wykonawca zobowiązany jest oznakować teren robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków umieszczania ich na drogach (Dz. U. z 2003r. nr 220 poz.2181) wg projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót przekazanego przez Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić remont cząstkowy i likwidację przełomów w taki sposób by ograniczyć utrudnienia w ruchu do niezbędnego minimum oraz by nie wyrządzić szkód uczestnikom ruchu drogowego. Wszelkie szkody z tytułu likwidacji szkód wyrządzonych uczestnikom ruchu drogowego poniesie Wykonawca..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje udzielanie zamówienia uzupełniającego, jednakże w wysokości nie większej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia np. w przypadku odbywającego się ruchu samochodów ciężarowych oraz w przypadku warunków atmosferycznych /opady deszczu/ mają wpływ na zwiększanie się powierzchni remontów. Warunkiem udzielenia zamówień uzupełniających jest posiadanie środków finansowych na ich wykonanie. Na okoliczność wystąpienia zamówień uzupełniających, zostanie zawarta umowa w trybie zamówienia z wolnej ręki.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: dla części I - 8 000,00 zł słownie: osiem tysięcy złotych dla części II - 11 000,00 zł słownie: jedenaście tysięcy złotych

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania b) posiadania wiedzy i doświadczenia c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia d) sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca składa na podst. art. 44 ustawy Pzp oświadczenie o spełnieniu powyższych warunków. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków określonych w pkt. V oraz sprawdzenia kompletności i poprawności na podstawie dostarczonych oświadczeń i dokumentów określonych w pkt. VI. Warunki będą oceniana wg formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wiedza i doświadczenie - o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający wiedzę i doświadczenie z zakresu objętego zamówieniem. Wykonawca w celu spełnienia warunku musi wykazać, że wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej po dwa zamówienia na remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych masą mineralno - asfaltową na gorąco lub emulsją asfaltową i grysami o łącznej wartości nie mniejszej niż 250 000,0 zł brutto dla części I i o łącznej wartości nie mniejszej niż 320 000,0 zł brutto dla części II w ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków określonych w pkt. V oraz sprawdzenia kompletności i poprawności na podstawie dostarczonych oświadczeń i dokumentów określonych w pkt. VI. Warunki będą oceniana wg formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potencjał techniczny - o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy dysponującym odpowiednim potencjałem technicznym. Wykonawca w celu spełnienia warunku musi wykazać, iż dysponuje na jedną część: - wytwórnią mieszanek mineralno - asfaltowych wyposażoną w otaczarkę o mieszaniu cyklicznym lub ciągłym z możliwością podgrzewania kruszywa, wyposażoną w automatyczny dozownik stabilizatora. Wydajność otaczarki nie mniejsza niż 120 Mg/h lub sprzętem równoważnym - 1 szt, - układarką mas bitumicznych wyposażoną w sterownik elektroniczny oraz deskę wibracyjną lub sprzętem równoważnym - 1 szt, - zagęszczarką płytową lub sprzętem równoważnym - 1 szt, - szczotką mechaniczną lub sprzętem równoważnym - 1 szt, - samojezdną skrapiarką lepiszcza wyposażoną w urządzenie pomiarowe oraz mechanizmy regulacyjne, które zapewniają równomierne rozłożenie lepiszcza w kierunku podłużnym i poprzecznym lub sprzętem równoważnym - 1 szt, - frezarką do nawierzchni lub sprzętem równoważnym - 1 szt, - środkami transportu o ładowności powyżej 10 ton lub sprzętem równoważnym - 2 szt, - walcem statycznym lub sprzętem równoważnym - 1 szt, - walcem ogumionym lub sprzętem równoważnym - 1 szt, - malowarką drogową lub sprzętem równoważnym - 1 szt, W przypadku złożenia oferty na dwie części należy spełnić powyższy warunek w zakresie dysponowania potencjałem technicznym dla każdej części oddzielnie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków określonych w pkt. V oraz sprawdzenia kompletności i poprawności na podstawie dostarczonych oświadczeń i dokumentów określonych w pkt. VI. Warunki będą oceniana wg formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Osoby zdolne do wykonania zamówienia - o wykonanie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy dysponujący następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - Kierownik budowy - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej W przypadku złożenia oferty na dwie części należy spełnić powyższy warunki w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia dla każdej części oddzielnie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków określonych w pkt. V oraz sprawdzenia kompletności i poprawności na podstawie dostarczonych oświadczeń i dokumentów określonych w pkt. VI. Warunki będą oceniana wg formuły spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY 1. Zamawiający wymaga zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze Istotnych Postanowień Umowy będącej załącznikiem nr 10 do niniejszej SIWZ, co Wykonawca potwierdza w formularzu oferty. 2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 2.1. Zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku: a) warunki atmosferyczne odbiegające od typowych (np. długotrwałe, obfite deszcze, niskie temperatury w dzień i w nocy, przymrozki i inne), uniemożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z SST; b) zlecania przez Zamawiającego prac dodatkowych jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji umowy, a których konieczności zlecenia Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili sporządzenia niniejszej specyfikacji i w chwili zawarcia umowy; c) prace objęte umową, zostały wstrzymane przez właściwy organ, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy; d) zaistnieje siła wyższa 2.2. Zmiana podwykonawcy - na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza się zmianę pod wykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zamiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń podwykonawcy wobec Wykonawcy z tytułu realizacji robót. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia przez dotychczasowego podwykonawcę. Zmiany podwykonawcy można dokonać jedynie, jeżeli wykonywanie części robót przez podwykonawcę zostało wskazane przez Wykonawcę w ofercie. W wypadku gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie iż zamierza powierzyć część robót podwykonawcom, ich wprowadzenie na etapie wykonywania umowy jest niedopuszczalne. 2.3. Zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy, których nie można było przewidzieć w chwili sporządzenia niniejszej specyfikacji i w chwili zawarcia umowy, a których zmiana ma bezpośredni wpływ na wykonanie umowy np. gdyby wskutek wydarzeń losowych osoby wskazane w umowie nie mogły pełnić swoich czynności w okresie obowiązywania umowy; W przypadku osób sprawujących nadzór nad realizacją umowy ze strony Wykonawcy zmiana którejkolwiek z osób musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i zaakceptowana pisemnie przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje zmianę wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą takie same lub wyższe od kwalifikacji i doświadczenia osób wskazanych w ofercie Wykonawcy, a dokonana zmiana nie spowoduje wydłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy. 2.4. Zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 2.5. Zmiany wynagrodzenia w przypadku: a) zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT); b) wystąpienia zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 20% zamó-wienia podstawowego za zgodą Zamawiającego i na warunkach określonych w pkt XX SIWZ . 3. Zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa wart. 357 1 k.c. - Jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażąco stratą, czego strony nie przewidziały przy zawarciu umowy, sąd może po rozważeniu interesów stron, zgodnie z zasadami współżycia społecznego, oznaczać sposób wykonania zobowiązania, wysokość świadczenia lub nawet orzec o rozwiązaniu umowy 4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdw-bydgoszcz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonie Dróg Wojewódzkich w Toruniu, ul. Polna 113; 87-100 Toruń..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2013 godzina 09:45, miejsce: Rejonie Dróg Wojewódzkich w Toruniu, ul. Polna 113; 87-100 Toruń..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW- Toruń w 2013/2014r dla części nr - 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w części I objęto drogi wojewódzkie: 1. Nr - 250 - Suchatówka - Służewo w km 0+000 - 13+631 = 13,631 km 2. Nr - 546 - Zławieś Wielka - Łubianka w km 0+000 - 13+123 = 13,123 km 3. Nr - 553 - Toruń - Łubianka - Wybcz w km 6+142 - 21+871 = 15,729 km 4. Nr - 597 - Rzęczkowo -Cichoradz-Unisław w km 0+000 - 10+242 = 10,242 km 5. Nr - 245 - Gruczno-Głogówko /do dr nr 1/ w km12+422 - 15+042 = 2,620 km 6. Nr - 248 - Zbrachlin-Borówno w km 4+581 - 5+381 = 0,800 km 7. Nr - 249 - Czarnowo - rz. Wisła -Solec Kuj w km 0+000 - 1+983 = 1,983 km 8. Nr - 549 - Fordon- rz. Wisła -Strzyżawa w km 0+000 - 1+344 = 1,344 km 9. Nr - 550 - Chełmno- Kokocko-Unisław w km 0+000 - 25+263 = 25,263 km 10. Nr - 551 - odc. Strzyżawa- Chełmża w km 0+000 - 32+000 = 32,000 km 11. Nr - 291 - St. kolej. Otłoczyn - do dr nr 1 w km 0+000 - 2+187 = 2,187 km 12. Nr - 273 - Cierpice - Nieszawka w km 0+000 - 7+120 = 7,120 km --------------- Łącznie długość dróg - 126,042 km Zamówienie obejmuje następujący zakres robót dla części I : 3.1. Zadanie nr 1: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych grysami i emulsją asfaltową: - remont spękań siatkowych nawierzchni, rakowiny, - remont cząstkowy nawierzchni, głębokość wyboju do 3 cm, - remont cząstkowy nawierzchni, głębokość wyboju do 4 cm, - wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego. 3.2 Zadanie nr 2: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu mieszanki mineralno - asfaltowej: - remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno - asfaltową z otaczarki, - frezowanie nawierzchni, - oczyszczenie i skropienie nawierzchni, - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - asfaltową: mechaniczne rozłożenie i zagęszczenie, - ułożenie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej - grubość warstwy 4 cm - nakładki, - regulacja pionowa kratek ściekowych i włazów kanałowych, - wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego. 3.3. Zadanie nr 3: Likwidacja przełomów: - mechaniczna rozbiórka nawierzchni i podbudowy, - mechaniczne wykonanie koryta, - wykonanie warstwy odsączającej z piasku, - wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego: warstwa dolna 15 cm, warstwa górna 10 cm, - ułożenie warstwy wiążącej z MMA 0/16 mm, - ułożenie warstwy ścieralnej z MMA 0/12,6 mm, - wykonanie lub pogłębienie rowu przydrożnego, - wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW- Toruń w 2013/2014r. dla części nr- 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w części II objęto drogi wojewódzkie: 13. Nr - 657 - Złotoria- Lubicz Górny w km 0+000 - 7+735 = 7,735 km 14. Nr - 654 - Silno- Grabówiec- Złotoria w km 0+000 - 6+479 = 6,479 km 15. Nr - 646 - Turzno - Brzeźno w km 0+000 - 2+783 = 2,783 km 16. Nr - 589 - Grzywna - Chełmża w km 0+000 - 4+226 = 4,226 km 17. Nr - 582 - St. kolej. Ostaszewo - do dr 499 w km 0+000 - 1+614 = 1,614 km 18. Nr - 572 - St. kolej. Lubicz - do dr nr 10 w km 0+000 - 0+343 = 0,343 km 19. Nr - 552 - Różankowo - Łysomice - Lubicz w km 0+000 - 17+371 = 17,371 km 20. Nr - 499 - Ostaszewo (dr 1)-Sławkowo - Mirakowo w km 0+000 - 7+421 = 7,421 km 21. Nr -258 -(dr nr 1)Brzoza- rz. Wisła -Silno -Obrowo w km 0+000 - 15+266 = 15,266 km 22. Nr - 551 - odc. Chełmża-Orzechowo w km 32+000 - 50+046 = 18,046 km 23. Nr - 599- Mirakowo-Grodno w km 0+000 - 1+385 = 1,385 km 24. Nr - 554 - Orzechowo-Kowalewo Pom.- Kikół w km 0+000 - 44+389 = 44,389 km 25. Nr - 649 - Pluskowęsy- Mlewo-Sierakowo w km 0+000 - 14+918 = 14,918 km 26. Nr - 556 - Ostrowite- Brzuze-Zbójno w km 0+000 - 12+759 = 12,759 km 27. Nr - 566 - St. kolej. Czernikowo-do dr nr 10 w km 0+000 - 0+334 = 0,334 km 28. Nr - 569 - Golub Dobrzyń-Dobrzejewic w km 0+000 - 21+293 = 21,293 km ---------------- Łącznie długość dróg - 176,362 km Zamówienie obejmuje następujący zakres robót dla części II: 3.1. Zadanie nr 1: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych grysami i emulsją asfaltową: - remont spękań siatkowych nawierzchni, rakowiny, - remont cząstkowy nawierzchni, głębokość wyboju do 3 cm, - remont cząstkowy nawierzchni, głębokość wyboju do 4 cm, - wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego. 3.2 Zadanie nr 2: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu mieszanki mineralno - asfaltowej: - remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno - asfaltową z otaczarki, - frezowanie nawierzchni, - oczyszczenie i skropienie nawierzchni, - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - asfaltową: mechaniczne rozłożenie i zagęszczenie, - ułożenie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej - grubość warstwy 4 cm - nakładki, - regulacja pionowa kratek ściekowych i włazów kanałowych, - wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego. 3.3. Zadanie nr 3: Likwidacja przełomów: - mechaniczna rozbiórka nawierzchni i podbudowy, - mechaniczne wykonanie koryta, - wykonanie warstwy odsączającej z piasku, - wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego: warstwa dolna 15 cm, warstwa górna 10 cm, - ułożenie warstwy wiążącej z MMA 0/16 mm, - ułożenie warstwy ścieralnej z MMA 0/12,6 mm, - wykonanie lub pogłębienie rowu przydrożnego, - wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.