eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › kompleksowa obsługę dostawy biletów lotniczych dla Nadbałtyckiego Centrum Kultury w Gdańsku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-28

Gdańsk: kompleksowa obsługę dostawy biletów lotniczych dla Nadbałtyckiego Centrum Kultury w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 83904 - 2013; data zamieszczenia: 28.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 39950 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadbałtyckie Centrum Kultury, ul. Korzenna 33/35, 80-851 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3011051, faks 058 3011957.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kompleksowa obsługę dostawy biletów lotniczych dla Nadbałtyckiego Centrum Kultury w Gdańsku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa dostawy biletów pasażerskich na połączenia lotnicze krajowe i zagraniczne. 2. Kompleksowa obsługa obejmuje: 1) rezerwację i sprzedaż biletów lotniczych Zamawiającemu wraz z ich dostarczeniem, 2) reprezentację Zamawiającego wobec linii lotniczych w sprawach związanych ze zmianami rezerwacji oraz reklamacjami usług, 3) doradztwo w zakresie programów lojalnościowych Zamawiającemu, 4) administrowanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego programami lojalnościowymi 3.Wykonawca zobowiązuje się do dostawy zamówionych biletów lotniczych, maksymalnie w ciągu 12 godzin od momentu złożenia rezerwacji przez Zamawiającego. Strony dopuszczają dostawę drogą elektroniczną, o ile wybrane linie lotnicze akceptują bilet elektroniczny. 4. Wykonawca będzie zobowiązany do dokonywania rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych zgodnie z obowiązującymi taryfami (cenami) określonymi przez przewoźników. Wykonawca będzie zobowiązany do wyszukania optymalnego połączenia pod względem kosztu, lub na życzenie zamawiającego również trasy i czasu trwania podróży. 5. Rezerwacje, o których mowa w ust. 4 dokonywane będą wyłącznie przez osoby wskazane w umowie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną na numery i adres poczty elektronicznej podane przez Wykonawcę w ofercie, lub za pośrednictwem strony internetowej do której dostęp zapewni wykonawca. 6. Wykonawca zapewnia obsługę Zamawiającego przez 6 dni w tygodniu w tym przez 5 dni w tygodniu, biuro wykonawcy będzie dostępne dla zamawiającego w ciągu co najmniej 7 godzin. 7. Termin płatności za zakupione bilety - przelewem w ciągu 14 dni od daty wystawienia faktury VAT. 8. Usługi będą świadczone od daty podpisania umowy do dnia 31.12.2013r. Realizacja usług odbywać się będzie sukcesywnie, stosownie do zapotrzebowania Zamawiającego, na podstawie każdorazowych zamówień. 9. Wykonawca powinien posiadać certyfikat akredytacji IATA..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.00.00.00 - Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży 63.51.20.00 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Podróży TRANSER, Plac Solny 18/19, 50-063 Wrocław, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 197000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 0,01

  • Oferta z najniższą ceną: 0,01 / Oferta z najwyższą ceną: 39,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.