eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Działdowo › Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Funduszu Poręczenia Kredytowe Sp. z o.o. w Działdowie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-14

Działdowo: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Funduszu Poręczenia Kredytowe Sp. z o.o. w Działdowie.
Numer ogłoszenia: 83840 - 2015; data zamieszczenia: 14.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 65732 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Warmińsko-Mazurski Fundusz "Poręczenia Kredytowe" Sp. z o.o. w Działdowie, ul. Wolności 4, 13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 23 697 50 52, faks 23 697 50 54.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Funduszu Poręczenia Kredytowe Sp. z o.o. w Działdowie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa w roku 2015 fabrycznie nowych materiałów biurowych pochodzących z bieżącej produkcji na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Funduszu Poręczenia Kredytowe Sp. z o.o. w Działdowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz specyfikacji cenowej, stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ. Dostawy materiałów biurowych będą realizowane zgodnie z poniższym wykazem, na wskazane w zamówieniu adresy:-Warmińsko-Mazurski Fundusz Poręczenia Kredytowe Sp. z o.o. w Działdowie, ul. Wolności 4, 13-200 Działdowo - jeden raz na dwa miesiące;-Warmińsko-Mazurski Fundusz Poręczenia Kredytowe Sp. z o.o. w Działdowie Punkt Poręczeniowy w Elblągu, ul. Teatralna 9, 82-300 Elbląg - dwa razy w trakcie trwania umowy;-Warmińsko-Mazurski Fundusz Poręczenia Kredytowe Sp. z o.o. w Działdowie Punkt Poręczeniowy w Ełku, ul. Sikorskiego 5a, 19-300 Ełk - dwa razy w trakcie trwania umowy;-Warmińsko-Mazurski Fundusz Poręczenia Kredytowe Sp. z o.o. w Działdowie Punkt Poręczeniowy w Giżycku, ul. Wyzwolenia 2, 11-500 Giżycko - dwa razy w trakcie trwania umowy;-Warmińsko-Mazurski Fundusz Poręczenia Kredytowe Sp. z o.o. w Działdowie Punkt Poręczeniowy w Olsztynie, Al. Piłsudskiego 32, 10-578 Olsztyn - dwa razy w trakcie trwania umowy;- na koszt i ryzyko Wykonawcy, wraz z wniesieniem do wskazanych wyżej pomieszczeń Zamawiającego, po uprzednim pisemnym podaniu wielkości zamówienia przez Zamawiającego. Termin realizacji jednostkowego zamówienia nie może być dłuższy niż 3 dni robocze, licząc od dnia następnego po otrzymaniu przez Wykonawcę zamówienia faksem lub drogą elektroniczną (pocztą e-mail). Za dni robocze uważa się dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 8:00 do 15:00. Koszty transportu i opakowania przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca. Ilości podane w wykazie artykułów biurowych stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ są wyłącznie szacunkowe i służą tylko do wyliczenia ceny oferty i porównania złożonych ofert. Wynagrodzenie Wykonawcy wynikać będzie z ilości faktycznie dostarczonych materiałów biurowych oraz zaoferowanych cen jednostkowych. Umowa zawarta z wyłonionym w drodze postępowania przetargowego Wykonawcą rozliczana będzie na podstawie zaoferowanych w ofercie cen jednostkowych i faktycznie dostarczonych materiałów biurowych, w oparciu o składane przez Zamawiającego zamówienie. Wymienione w formularzu specyfikacji cenowej ceny brutto materiałów nie mogą ulec podwyższeniu przez cały okres trwania umowy. Zamawiający gwarantuje, iż umowa zostanie wykonana co najmniej w 70% wartości brutto zawartej umowy. Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu nie wykorzystania pełnej wartości brutto umowy...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Realizacja z dofinansowaniem pochodzącym ze środków Unii Europejskiej z następujących projektów: RPO WiM I, RPO WiM II, PO RPW, PO RPW II...

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HAPIS Sp. z o.o., ul. Moniuszki 18, 12-100 Szczytno, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5691,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3864,22

  • Oferta z najniższą ceną: 3864,22 / Oferta z najwyższą ceną: 4338,64

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.