eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czeladź › Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadań pn.Niskoenergetyczne budynki użyteczności publicznej - Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta Czeladź oraz Niskoenergetyczne miasta - Czeladź

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-14

Czeladź: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadań pn.: Niskoenergetyczne budynki użyteczności publicznej - Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta Czeladź oraz Niskoenergetyczne miasta - Czeladź
Numer ogłoszenia: 83839 - 2016; data zamieszczenia: 14.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 52621 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Czeladź, ul. Katowicka 45, 41-250 Czeladź, woj. śląskie, tel. 32 7637923, faks 32 7633694.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadań pn.: Niskoenergetyczne budynki użyteczności publicznej - Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta Czeladź oraz Niskoenergetyczne miasta - Czeladź.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Kod CPV: 71247000 - 1 Nadzór nad robotami budowlanymi 71541000 - 2 Usługi zarządzania projektem budowlanym 71300000 - 1 Usługi inżynieryjne 79100000 - 5 Usługi prawnicze Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu w celu zapewnienia nadzoru nad przygotowaniem i wykonaniem robót budowlanych związanych z realizacją zadań Niskoenergetyczne budynki użyteczności publicznej - Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta Czeladź, dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 dla osi priorytetowej: IV. Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna, działanie: 4.3. Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej, oraz Niskoenergetyczne miasta - Czeladź, dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 dla osi priorytetowej: IV. Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna, działanie: 4.1. Odnawialne źródła energii, w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: Rozbudowa i remont budynku Urzędu Miasta Czeladź oraz przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń obiektu; remont instalacji wewnętrznych; remont i przebudowa zagospodarowania terenu wokół budynku Urzędu Miasta Czeladź; budowa obiektów małej architektury; budowa miejsc parkingowych. W ramach przedsięwzięcia jw. Zamawiający nie przewiduje realizacji następującego zakresu robót: remontu i przebudowy zagospodarowania terenu wokół budynku Urzędu Miasta Czeladź, budowy obiektów małej architektury i budowy miejsc parkingowych. Roboty budowlane wchodzące w zakres przedsięwzięcia inwestycyjnego, dla których Zamawiający wymagać będzie pełnienia funkcji inżyniera Kontraktu, obejmują w szczególności: 1) termomodernizację budynku - ocieplenie ścian, posadzek, fundamentów i dachu budynku, wymiana stolarki i ślusarki okiennej i drzwiowej, wymiana instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej oraz źródła ciepła, wymiana oświetlenia, wymiana instalacji wentylacyjno - klimatyzacyjnej, 2) budowę szybu windowego i dostawę windy, 3) przebudowę piwnic, schodów zewnętrznych, pomieszczeń wewnątrz budynku, 4) przebudowę instalacji wodociągowej, hydrantowej, kanalizacyjnej, p.poż., elektrycznej i słaboprądowej, 5) montaż paneli fotowoltaicznych na elewacji i dachu budynku, budowę instalacji zasilających, osprzętu, rozdzielnic i zabezpieczeń, montaż inwerterów, 6) budowę systemu zarządzania energią z oprzyrządowaniem. Do ogólnego zakresu obowiązków inżyniera kontraktu wchodzi administrowanie procesem inwestycyjnym realizowanym w ramach niniejszego zamówienia, które będzie obejmowało w szczególności: 1. organizację, 2. koordynację, 3. nadzór, 4. monitoring, raportowanie, sprawozdawczość w zakresie rzeczowym i finansowym, 5. wykonywanie obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami prawa obowiązującego w Polsce, w szczególności z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, 6. koordynację czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego, 7. prowadzenie dokumentacji pisemnej wszelkich kontaktów z wszystkimi uczestnikami procesu inwestycyjnego (wpis do dziennika budowy nie zwalnia z obowiązku prowadzenia korespondencji), 8. rozliczenia finansowe pośrednie z uwzględnieniem kwalifikowalności kosztów, w oparciu o aktualne wytyczne Instytucji Zarządzającej, Pośredniczącej i Wdrażającej, 9. końcowe rozliczenie finansowe zadań w imieniu Zamawiającego, w tym zgodnie z wymaganiami: Instytucji Zarządzającej, Pośredniczącej i Wdrażającej, 10. mediacje i rozjemstwo w sporach, 11. wspieranie działań Zamawiającego. Zakres usług Inżyniera Kontraktu obejmuje ponadto: - sprawdzenie dokumentacji projektowej (projektów budowlano - wykonawczych, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich) oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych pod względem wymagań administracyjnych, technicznych i organizacyjnych procesu inwestycyjnego, a także spełniania zasad sztuki budowlanej i zastosowanych norm technicznych, - sprawdzenie dokumentacji w zakresie przygotowania postępowania przetargowego na roboty budowlane, - opracowanie dokumentacji przetargowej na wybór Wykonawcy robót budowlanych, - udział w pracy komisji przetargowej podczas postępowania przetargowego na wybór Wykonawców robót (min. 2 osoby). Szczegółowy zakres obowiązków inżyniera kontraktu oraz szczegółowy zakres inwestycji zawiera dokumentacja przetargowa..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1, 71.54.10.00-2, 71.30.00.00-1, 79.10.00.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 dla osi priorytetowej: IV. Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna, działanie: 4.3. Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sweco Consulting Spółka z o.o., ul. Ziębicka 35, 60-164 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 154347,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 116850,00

  • Oferta z najniższą ceną: 116850,00 / Oferta z najwyższą ceną: 130380,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.