eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Zakup aparatury laboratoryjnej na potrzeby Instytutu Ochrony Roślin w tymspektrofotometr UV/VIS (2 szt.), wirówka laboratoryjna (5 szt.), rozdrabniacz prób wraz z wyposażeniem( 5 szt.), piec muflowy (3 szt.), waga analityczna (4 szt.), wytrząsarka laborat

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-23

Poznań: Zakup aparatury laboratoryjnej na potrzeby Instytutu Ochrony Roślin w tym: spektrofotometr UV/VIS (2 szt.), wirówka laboratoryjna (5 szt.), rozdrabniacz prób wraz z wyposażeniem( 5 szt.), piec muflowy (3 szt.), waga analityczna (4 szt.), wytrząsarka laboratoryjna do rozdzielaczy (4 szt.).
Numer ogłoszenia: 83826 - 2008; data zamieszczenia: 23.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Ochrony Roślin, ul. Władysława Węgorka 20, 60-318 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8649000, fax 061 8676301.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ior.poznan.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup aparatury laboratoryjnej na potrzeby Instytutu Ochrony Roślin w tym: spektrofotometr UV/VIS (2 szt.), wirówka laboratoryjna (5 szt.), rozdrabniacz prób wraz z wyposażeniem( 5 szt.), piec muflowy (3 szt.), waga analityczna (4 szt.), wytrząsarka laboratoryjna do rozdzielaczy (4 szt.)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 zamówienia: Zakup, transport (miejsca dostaw-w zał. nr 1a do siwz), instalacja, uruchomienie, wzorcowanie i szkolenie w zakresie fabrycznie nowej aparatury laboratoryjnej na potrzeby Instytutu Ochrony Roślin - spektrofotometr UV/VIS (2 szt.). Część nr 2 zamówienia: Zakup, transport (miejsca dostaw-w zał. nr 1b do siwz), instalacja, uruchomienie i szkolenie w zakresie fabrycznie nowej aparatury laboratoryjnej na potrzeby Instytutu Ochrony Roślin - wirówka laboratoryjna (5 szt.). Część nr 3 zamówienia: Zakup, transport (miejsca dostaw-w zał. nr 1c do siwz), instalacja, uruchomienie i szkolenie w zakresie fabrycznie nowej aparatury laboratoryjnej na potrzeby Instytutu Ochrony Roślin - rozdrabniacz prób wraz z wyposażeniem( 5 szt.). Część nr 4 zamówienia: Zakup, transport (miejsca dostaw-w zał. nr 1d do siwz), instalacja, uruchomienie, wzorcowanie i szkolenie w zakresie fabrycznie nowej aparatury laboratoryjnej na potrzeby Instytutu Ochrony Roślin - piec muflowy (3 szt.). Część nr 5 zamówienia: Zakup, transport (miejsca dostaw-w zał. nr 1e do siwz), instalacja, uruchomienie, wzorcowanie, legalizacja i szkolenie w zakresie fabrycznie nowej aparatury laboratoryjnej na potrzeby Instytutu Ochrony Roślin - waga analityczna (4 szt.). Część nr 6 zamówienia: Zakup, transport (miejsca dostaw-w zał. nr 1f do siwz), instalacja, uruchomienie i szkolenie w zakresie fabrycznie nowej aparatury laboratoryjnej na potrzeby Instytutu Ochrony Roślin - wytrząsarka laboratoryjna do rozdzielaczy (4 szt.).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.26.20.00 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa Kod CPV wg słownika 2008: 38.54.00.00 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa Oryginalny kod CPV: 33.23.10.00 - Wagi precyzyjne Kod CPV wg słownika 2008: 38.31.00.00 - Wagi precyzyjne Oryginalny kod CPV: 33.25.33.00 - Spektrometry Kod CPV wg słownika 2008: 38.43.30.00 - Spektrometry .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy: 1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2. Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń, dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy ww. oświadczeń, dokumentów wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące oświadczenia, dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert-oryginał lub potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty kserokopia -z dopiskiem -za zgodność z oryginałem. 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych-oryginał. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- oryginał lub potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty kserokopia -z dopiskiem -za zgodność z oryginałem. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- oryginał lub potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty kserokopia -z dopiskiem -za zgodność z oryginałem. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy tzw. PODMIOTÓW ZBIOROWYCH) - oryginał lub potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty kserokopia -z dopiskiem -za zgodność z oryginałem. 6. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych-oryginał (wzór-zał. nr 3 do siwz) 7. Formularz (e) ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 do siwz. 8. Specyfikacja techniczna oferowanego urządzenia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 30
  • 2. Ocena rozwiązań konstrukcyjnych i oprogramowania - 60
  • 3. Termin wykonania zamówienia (w dniach) - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ior.poznan.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ul. Władysława Węgorka 20, 60-318 Poznań-w budynku dyrekcyjnym - pok. nr 11 na parterze lub na pisemny wniosek drogą pocztową..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2008 godzina 12:00, miejsce: Ul. Władysława Węgorka 20, 60-318 Poznań-w budynku dyrekcyjnym - pok. nr 11 na parterze..

IV.3.5) Termin związania ofertą: 04.06.2008.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt nr WKP_1/1.4.2/1/2004/62/62/137/2005/U/KW/1/2005 Doposażenie sieci laboratoriów badających pozostałości środków ochrony roślin w żywności w latach 2005-2008.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup, transport (miejsca dostaw-w zał. nr 1a do siwz), instalacja, uruchomienie, wzorcowanie i szkolenie w zakresie fabrycznie nowej aparatury laboratoryjnej na potrzeby Instytutu Ochrony Roślin - spektrofotometr UV/VIS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup, transport (miejsca dostaw-w zał. nr 1a do siwz), instalacja, uruchomienie, wzorcowanie i szkolenie w zakresie fabrycznie nowej aparatury laboratoryjnej na potrzeby Instytutu Ochrony Roślin - spektrofotometr UV/VIS.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.33.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 30
    • 2. Ocena rozwiązań konstrukcyjnych i oprogramowania - 60
    • 3. Termin wykonania zamówienia (w dniach) - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup, transport (miejsca dostaw-w zał. nr 1b do siwz), instalacja, uruchomienie i szkolenie w zakresie fabrycznie nowej aparatury laboratoryjnej na potrzeby Instytutu Ochrony Roślin - wirówka laboratoryjna (5 szt.)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup, transport (miejsca dostaw-w zał. nr 1b do siwz), instalacja, uruchomienie i szkolenie w zakresie fabrycznie nowej aparatury laboratoryjnej na potrzeby Instytutu Ochrony Roślin - wirówka laboratoryjna (5 szt.).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.20.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 30
    • 2. Ocena rozwiązań konstrukcyjnych i oprogramowania - 60
    • 3. Termin wykonania zamówienia (w dniach) - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup, transport (miejsca dostaw-w zał. nr 1c do siwz), instalacja, uruchomienie i szkolenie w zakresie fabrycznie nowej aparatury laboratoryjnej na potrzeby Instytutu Ochrony Roślin - rozdrabniacz prób wraz z wyposażeniem( 5 szt.)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup, transport (miejsca dostaw-w zał. nr 1c do siwz), instalacja, uruchomienie i szkolenie w zakresie fabrycznie nowej aparatury laboratoryjnej na potrzeby Instytutu Ochrony Roślin - rozdrabniacz prób wraz z wyposażeniem( 5 szt.)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.20.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 30
    • 2. Ocena rozwiązań konstrukcyjnych i oprogramowania - 60
    • 3. Termin wykonania zamówienia (w dniach) - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup, transport (miejsca dostaw-w zał. nr 1d do siwz), instalacja, uruchomienie, wzorcowanie i szkolenie w zakresie fabrycznie nowej aparatury laboratoryjnej na potrzeby Instytutu Ochrony Roślin - piec muflowy (3 szt.)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup, transport (miejsca dostaw-w zał. nr 1d do siwz), instalacja, uruchomienie, wzorcowanie i szkolenie w zakresie fabrycznie nowej aparatury laboratoryjnej na potrzeby Instytutu Ochrony Roślin - piec muflowy (3 szt.)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.20.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 30
    • 2. Ocena rozwiązań konstrukcyjnych i oprogramowania - 60
    • 3. Termin wykonania zamówienia (w dniach) - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup, transport (miejsca dostaw-w zał. nr 1e do siwz), instalacja, uruchomienie, wzorcowanie, legalizacja i szkolenie w zakresie fabrycznie nowej aparatury laboratoryjnej na potrzeby Instytutu Ochrony Roślin - waga analityczna (4 szt.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup, transport (miejsca dostaw-w zał. nr 1e do siwz), instalacja, uruchomienie, wzorcowanie, legalizacja i szkolenie w zakresie fabrycznie nowej aparatury laboratoryjnej na potrzeby Instytutu Ochrony Roślin - waga analityczna (4 szt.).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.23.10.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakup, transport (miejsca dostaw-w zał. nr 1f do siwz), instalacja, uruchomienie i szkolenie w zakresie fabrycznie nowej aparatury laboratoryjnej na potrzeby Instytutu Ochrony Roślin - wytrząsarka laboratoryjna do rozdzielaczy (4 szt.)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup, transport (miejsca dostaw-w zał. nr 1f do siwz), instalacja, uruchomienie i szkolenie w zakresie fabrycznie nowej aparatury laboratoryjnej na potrzeby Instytutu Ochrony Roślin - wytrząsarka laboratoryjna do rozdzielaczy (4 szt.)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.20.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 30
    • 2. Ocena rozwiązań konstrukcyjnych i oprogramowania - 60
    • 3. Termin wykonania zamówienia (w dniach) - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.