eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Wykonanie termomodernizacji Miejskiego Przedszkola Nr 12 w Knurowie przy ul. Armii Krajowej 5

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-30

Knurów: Wykonanie termomodernizacji Miejskiego Przedszkola Nr 12 w Knurowie przy ul. Armii Krajowej 5
Numer ogłoszenia: 83818 - 2009; data zamieszczenia: 30.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedszkole Nr 12 , ul. Armii Krajowej 5, 44-194 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 2352785, faks 032 2352785.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedszkole Publiczne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie termomodernizacji Miejskiego Przedszkola Nr 12 w Knurowie przy ul. Armii Krajowej 5.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje m.in.: 1. roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, 2. montaż i demontaż rusztowań zewnętrznych przy ocieplaniu ścian budynku, 3. wymianę starej stolarki okiennej, 4. wymianę starej stolarki drzwiowej, 5. roboty murowe ścian zewnętrznych, 6. bezspoinowy system ociepleniowy BSO ścian zewnętrznych budynku, 7. wykonanie opaski z płyt betonowych, 8. wykonanie obrzeży betonowych, 9. ocieplenie dachu, 10. remont instalacji c.o., w tym m.in.: 10.1. demontaż istniejącej instalacji ogrzewania, 10.2. dostawa i montaż grzejników instalacji c.o., 10.3. dostawa i montaż armatury w instalacji c.o., 10.4. dostawa i montaż orurowania w instalacji c.o., 10.5. próba szczelności i regulacja instalacji c.o., 10.6. zabezpieczenie termiczne orurowania. Szczegółowy zakres prac określony jest dokumentacją techniczną, specyfikacją techniczną i przedmiarem robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.26.22.12 - Kopanie rowów 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.26.21.20 - Wznoszenie rusztowań 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). 2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pzp. 4. Wadium winno być ważne na cały okres związania ofertą. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Miejskiego Zespołu Jednostek Oświatowych w Knurowie, tj. GETIN Bank S.A. z siedzibą przy ul. Pszczyńskiej 10, 40-479 w Katowicach, konto nr 90 1560 1081 2121 0978 2501 0004. 6. Wadium w pieniądzu uważa się za wniesione w terminie z chwilą uznania rachunku bankowego Zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert. 7. Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane jest na rachunku bankowym. 8. Wadium w pozostałych formach w oryginale należy złożyć w kasie Miejskiego Zespołu Jednostek Oświatowych w Knurowie Aleja Lipowa 12 (II piętro, pokój nr 309), nie później niż do terminu składania ofert wyznaczonego w SIWZ i nie powinno ono stanowić załącznika do oferty - z uwagi na konieczność zwrotu dokumentu po zakończeniu postępowania. Kasa jest czynna od poniedziałku do czwartku w godz. od 10.30 - 14.00. 9. Wadium w pozostałych formach uważa się za wniesione w terminie z chwilą złożenia w kasie Miejskiego Zespołu Jednostek Oświatowych przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 10.1. wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10.2. wykonawca, którego oferta została wybrana: 10.2.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 10.2.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 10.2.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki, które powinni spełniać wykonawcy: 1.1. wykonawca winien spełniać warunki zawarte w art. 22 ust. 1-3 ustawy pzp oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania o zamówienia publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp. 1.2. wykonawca winien być uprawniony do występowania w obrocie prawnym. 1.3. wykonawca winien wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót polegających na wykonaniu robót ogólnobudowlanych oraz instalacji c.o., o wartości brutto min. 500.000,00 zł każda. 1.4. wykonawca winien dysponować właściwie wykwalifikowanymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób, a w szczególności zapewnić objęcie kierownictwa budowy przez osoby posiadające uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do nadzorowania i kierowania robót budowlanych w specjalności ogólnobudowlanej oraz instalacji c.o., które są członkami właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 1.5. wykonawca winien posiadać środki lub zdolność kredytową na realizację ww. zamówienia w wysokości min. 800.000,00 zł. 1.6. wykonawca winien posiadać przeciętny obrót roczny w wysokości co najmniej 2.000.000,00 zł liczony jako średnia z ostatnich 3 lat obrotowych - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (obrót rozumiany jest jako przychód netto ze sprzedaży). 1.7. wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 800.000,00 zł. 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. 3. Zamawiający wykluczy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wykonawców, w przypadkach określonych w art. 24 ust. 1 i 2 pzp. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdz. V pkt 1 SIWZ wykonawca winien załączyć do oferty: 1.1. oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 pzp. 1.2. oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp. 1.3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 pzp - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.6. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 pzp - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych zgodnie z ustawą z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary /Dz. U. Nr 197, poz. 1661 z późn. zm./). 1.7. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 1.8. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia ww. osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ze wskazaniem proponowanego kierownictwa robót (kierownika budowy i kierowników robót) oraz dokumentami stwierdzającymi spełnianie przez nich wymaganych uprawnień budowlanych, przynależność do OIIB oraz posiadanie ubezpieczenia OC. 1.9. informację banku lub SKOK, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.10. rachunek zysków i strat, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania rachunku zysków i strat, inny dokument określający obroty, za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (obrót rozumiany jest jako przychód netto ze sprzedaży), 1.11. polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Dokumenty wymienione wyżej mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Kserokopie dokumentów winny posiadać klauzulę - Za zgodność z oryginałem. 3. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 4. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia powinni: 4.1. każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania . 4.2. wykonawcy łącznie muszą posiadać potencjał techniczny, ekonomiczny i finansowy oraz wiedzę niezbędną do realizacji zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U Nr 87 poz. 605). 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę z zastrzeżeniem art. 9 ust 3 pzp. 7. W celu sprawdzenia czy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu w przypadku, gdy kwoty podane w dokumentach będą w walucie obcej, Zamawiający dokona ich przeliczenia na złotówki biorąc za podstawę średni kurs NBP waluty z dnia otwarcia ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Okres realizacji zamówienia - 15
  • 3 - Okres gwarancji - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.knurow.edu.pl/content/view/165/103/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zespół Jednostek Oświatowych Aleja Lipowa 12 44-196 Knurów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zespół Jednostek Oświatowych Aleja Lipowa 12 44-196 Knurów pok. 314.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są: Dyrektor Miejskiego Przedszkola Nr 12 - mgr Ilona Wierzbowska - Pluta (032) 235 27 86 Starszy Inspektor w MZJOś - inż. Konrad Purzyński (032) 235 27 05 Starszy Inspektor w MZJOś - Florian Wosz (032) 235 27 05..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.