eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Roboty remontowe w budynku szkoły

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-30

Warszawa: Roboty remontowe w budynku szkoły
Numer ogłoszenia: 83778 - 2009; data zamieszczenia: 30.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Szkoła Muzyczna I st. Nr 5 im. Henryka Wieniawskiego , ul. Globusowa 24, 02-436 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8637302, faks 022 8637302.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieniawski.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Szkoła Muzyczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe w budynku szkoły.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prace remontowe w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I st. nr 5 im. H. Wieniawskiego przy ul. Globusowej 24 w Warszawie, polegające na między innymi na robotach: rozbiórkowych; ociepleniowych; dekarskich i blacharskich; elewacyjnych; malarskich i tapeciarskich oraz wymianie instalacji c.o. a także montażu instalacji okablowania komputerowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.26.21.20 - Wznoszenie rusztowań 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 29.500,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. złożą oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. złożą oświadczenie, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych 3. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 4. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji min 2 robót budowlanych, o wartości minimum 900.000,00 zł. netto każda, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia 5. posiada zabezpieczenie finansowe na 600.000,00 zł. 6. przez cały okres trwania umowy będą ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (odpowiedzialność deliktowa) na kwotę 500.000,00 zł; 7. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: - osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń: a) elektrycznych i elektroenergetycznych; B) cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodnych i kanalizacyjnych - do kierowania robotami budowlanymi w zakresie odpowiednim do przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3) dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W wykazie zamówień należy wskazać minimum 2 zamówienia obejmujące wykonanie robót budowlanych w budynkach użyteczności publicznej, o wartości min. 900.000,00 zł. netto kazda. Do wykazu zamówień należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; 5) informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) kserokopia polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca posiada aktualne od dnia składania oferty do dnia 20 sierpnia 2009 r. ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku ubezpieczenia na krótszy termin, wykonawca musi załączyć do oferty oświadczenie, że jeśli jego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązuje się do kontynuacji ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej przez cały czas realizacji zamówienia, na warunkach nie gorszych niż dotychczasowe ubezpieczenie przedłożone wraz z ofertą i - przed podpisaniem umowy - dostarczenia stosownej polisy zamawiającemu; 7) wykaz osób, którymi dysponuje i będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieniawski.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia im. Henryka Wieniawskiego ul. Globusowa 24 02-436 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2009 godzina 12:00, miejsce: Państwowa Szkoła Muzyczna ul. Globusowa 24 02-436 Warszawa sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.