eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA USŁUGĘ DOSTAWY I MONTAŻU WODOMIERZY W BUDYNKACH MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH PRZY UL. 29 LISTOPADA 16,16A, 18, 18A, 18B, 18C, ISZKOWSKIEGO 1,3, 4, MALCZEWSKIEGO 2, 4, ROKITNIAŃCZYKÓW 16, 18 W NOWYM SĄCZU

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-14

Nowy Sącz: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA USŁUGĘ DOSTAWY I MONTAŻU WODOMIERZY W BUDYNKACH MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH PRZY UL. 29 LISTOPADA 16,16A, 18, 18A, 18B, 18C, ISZKOWSKIEGO 1,3, 4, MALCZEWSKIEGO 2, 4, ROKITNIAŃCZYKÓW 16, 18 W NOWYM SĄCZU
Numer ogłoszenia: 83764 - 2015; data zamieszczenia: 14.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sądeckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Nowym Sączu , ul. 29 Listopada 16a/23, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 5401170, 5401180, faks 018 4470562.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stbs-nowysacz.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.stbs-nowysacz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA USŁUGĘ DOSTAWY I MONTAŻU WODOMIERZY W BUDYNKACH MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH PRZY UL. 29 LISTOPADA 16,16A, 18, 18A, 18B, 18C, ISZKOWSKIEGO 1,3, 4, MALCZEWSKIEGO 2, 4, ROKITNIAŃCZYKÓW 16, 18 W NOWYM SĄCZU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia został określony według kodów wspólnego Słownika CPV: 50411100-0 i obejmuje dostawę i wymianę wodomierzy zimnej wody w lokalach mieszkalnych STBS Sp. z o.o. w łącznej ilości około 528 sztuk, wraz z modułami do zdalnego odczytu drogą radiową oraz systemem odbioru i przechowywania danych. 2. Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące wymagania: a) odpowiadać wszystkim cechom określonym w SIWZ b) każdy wodomierz ma być fabrycznie nowy, posiadać wszelkie niezbędne atesty, deklaracje, dokumenty potwierdzające dopuszczenie do stosowania na terenie Polski i spełniać następujące warunki techniczne: - typ wodomierza jednostrumieniowy suchobieżny, - klasa wodomierzy R 160, - średnica wodomierza DN 15 ? - odporność na zanieczyszczenia wody i działanie pola magnetycznego - nakładka radiowa umożliwiająca odczyt wszystkich wodomierzy w jednym czasie, c) system radiowy odczytu musi być przystosowany do odczytu przez internet w każdy dzień w roku jednocześnie dla wszystkich montowanych urządzeń, winien być kompatybilny z istniejącą strukturą odczytu i rozliczeń stanu wodomierzy u Zamawiającego, d) wymagana jest rękojmia wynikająca z przepisów kodeksu cywilnego oraz gwarancja na wykonane prace, dla wodomierzy oraz systemu odbioru i przechowywania danych - na okres 5 lat, e) wymagana jest rękojmia wynikająca z przepisów kodeksu cywilnego oraz gwarancja dla nakładek radiowych - na okres 10 lat, 3. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres prac: a) odczyt i demontaż istniejącego wodomierza; b) dostawę i montaż nowych wodomierzy w pozycji zabudowy H (poziomo), c) dostawę i założenie plomb wodomierzy i nakładek radiowych z plombami zatrzaskowymi z indywidualną niepowtarzalną numeracją plomby zabezpieczające przed mechaniczną manipulacją przy łącznikach wodomierza, d) odczyt nowo zamontowanego wodomierza, e) sprawdzenie szczelności połączeń i kontrola podłączenia pod wodomierze wszystkich punktów poboru wody w lokalu, f) dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji obejmującej: numer wodomierza zdemontowanego i zamontowanego, stan wodomierza, numer plomby, kartę robót z podpisem lokatora i inspektora nadzoru STBS, potwierdzającą bezusterkowe dokonanie usługi, g) konserwację urządzeń. 4. W ofercie należy uwzględnić wszystkie koszty materiałów i robót, uwzględniający również ew. konieczność zmiany pozycji montażu wodomierza z pionowego (V) na poziomy (H)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.11.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zgodnie z SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zgodnie z SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zgodnie z SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zgodnie z SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zgodnie z SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

zgodnie z SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stbs-nowysacz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: na stronie internetowej www.stbs-nowysacz.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2015 godzina 10:00, miejsce: siedziba Spółki przy ul. 29 Listopada 16A/23 w Nowym Sączu 33-300.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.