eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Roboty konserwacyjne w budynkach zlokalizowanych w kompleksie wojskowym w Rzeszowie przy ul. Hoffmanowej 10

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-16

Ogłoszenie nr 83746 - 2017 z dnia 2017-05-16 r.

Rzeszów: Roboty konserwacyjne w budynkach zlokalizowanych w kompleksie wojskowym w Rzeszowie przy ul. Hoffmanowej 10
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 60001 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:Nie dotyczy

I. 1) NAZWA I ADRES: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie, krajowy numer identyfikacyjny 18069037300000, ul. ul. Krakowska 11 B, 35-111 Rzeszów, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 261 15 56 59, faks 261 15 63 85, e-mail zamowienia34wog@ron.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.34wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka wojskowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Nie dotyczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty konserwacyjne w budynkach zlokalizowanych w kompleksie wojskowym w Rzeszowie przy ul. Hoffmanowej 10

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/26/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia stanowią roboty konserwacyjne w budynkach zlokalizowanych w kompleksie wojskowym w Rzeszowie przy ul. Hoffmanowej 10 (budynek nr 1 i budynek nr 4). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następującego zakresu robót: 1) Budynek nr 1: a) pom. 018 hydrofornia - wymiana istniejącej posadzki na posadzkę betonową wraz z warstwami podpodłogowymi i wyprowadzeniem poziomej izolacji p. wilgociowej na ściany pomieszczenia, malowanie wejściowych drzwi siatkowych, ścian i sufitu, obniżenie poziomu posadzki pomieszczenia z wykonaniem podniesionego progu wejściowego, b) pom. 017 hydrofornia - wymiana posadzki na posadzkę betonową wraz z warstwami podpodłogowymi i wyprowadzeniem poziomej izolacji p. wilgociowej na ściany pomieszczenia, wymiana drzwi drewnianych, malowanie ścian i sufitu, c) korytarz przy pom. 017 oraz 018 - wymiana posadzki na posadzkę betonową wraz z warstwami podpodłogowymi i wyprowadzeniem poziomej izolacji p. wilgociowej na ściany pomieszczenia, wymiana drzwi drewnianych, malowanie ścian i sufitu, d) pom. 01 ogólne - wymiana posadzki na posadzkę pvc/płytki gres (posadzka pcv zgrzewana wyprowadzana na ściany, posadzka z płytek gres z cokolikiem 15 cm) wraz z warstwami podpodłogowymi i wyprowadzeniem poziomej izolacji p. wilgociowej na ściany pomieszczenia, malowanie ścian, sufitu, grzejników, wymiana drzwi drewnianych, e) pom. 02 magazyn/gospodarcze - wymiana drzwi drewnianych, f) pom. 03 socjalne - wymiana posadzki na płytki gres z cokolikiem 15 cm wraz z warstwami podpodłogowymi i wyprowadzeniem poziomej izolacji p. wilgociowej na ściany pomieszczenia, malowanie ścian i sufitu, wymiana drzwi drewnianych, g) pom. 04 szatnia - malowanie ścian i sufitu, wymiana drzwi drewnianych, h) pom. 05 magazyn wymiana drzwi drewnianych, i) pom. 06 socjalne - wymiana drzwi drewnianych, j) pom. 07A techniczne - wymiana drzwi stalowych, malowanie ścian i sufitu, k) kompleks pomieszczeń 08 - uzupełnienie posadzki w pom. 08: uzupełnienie warstw podpodłogowych wraz z posadzką z płytek gres na kleju, uzupełnienie i miejscowa naprawa cokolika, - malowanie pomieszczeń (ściany i sufit) 08, 08A oraz 08B, - wymiana drzwi drewnianych do pomieszczeń 08A oraz 08B, - wymiana drzwi stalowych do pomieszczenia 08, l) pom. 09 - wymiana drzwi stalowych, wymiana posadzki na płytki gres z cokolikiem 15 cm wraz z warstwami podpodłogowymi i wyprowadzeniem poziomej izolacji p. wilgociowej na ściany pomieszczenia, malowanie ścian i sufitu, m) pom. 010 wewnętrzne, dostępne z pom. 09 - malowanie ścian i sufitu, wymiana istniejącego okna stalowego na okno pvc, n) pom. 011 - malowanie ścian i sufitu, wymiana drzwi drewnianych, o) pom. 012 - malowanie ścian i sufitu, wymiana drzwi drewnianych, p) pom. 013 - malowanie ścian i sufitu, wymiana drzwi drewnianych, q) pom. 014 - malowanie ścian i sufitu, wymiana drzwi drewnianych, r) pom. 015 socjalne - wymiana drzwi drewnianych, wymiana posadzki na płytki gres z cokolikiem 15 cm wraz z warstwami podpodłogowymi i wyprowadzeniem poziomej izolacji p. wilgociowej na ściany pomieszczenia, malowanie ścian i sufitu, s) pom. 016 socjalne - malowanie drzwi stalowych, wymiana posadzki na płytki gres z cokolikiem 15 cm wraz z warstwami podpodłogowymi i wyprowadzeniem poziomej izolacji p. wilgociowej na ściany pomieszczenia, malowanie ścian i sufitu, t) korytarz - wymiana posadzki na płytki gres z cokolikiem 20 cm, wraz z warstwami podpodłogowymi i wyprowadzeniem izolacji p. wilgociowej na ściany pomieszczenia, malowanie ścian i sufitu, wymiana drzwi na klatkę schodową, wykonanie lamperii z tynku ozdobnego wys. ok. 1,30 m, u) klatka schodowa - odcinek od holu parteru do korytarza podpiwniczenia - malowanie ścian i sufitu oraz spodniej części biegu schodowego na poziom I piętra, wykonanie lamperii z tynku ozdobnego, - obłożenie biegu schodowego: stopnie i płyty podestowe, płytkami gres na kleju, wykonanie cokolika z płytek gres 15 cm, - malowanie drzwi wejściowych: od strony podpiwniczenia kolor biały, od strony holu parteru kolorystyka i odcień jak hol, - skucie okładziny lastryko z powierzchni słupa żelbetowego i wykonanie tynku cementowo-wapiennego kat. III, v) wspólne dla pomieszczeń podpiwniczenia - malowanie orurowania, rur kanalizacyjnych, - wymiana izolacji rurarzu c.o. z płaszcza gipsowego na izolacje z pianki poliuretanowej, - w pomieszczeniach w których nie przeprowadza się wymiany posadzki a jedynie maluje się ściany i sufity należy odkuć istniejącą posadzkę wzdłuż ścian do istniejącej izolacji poziomej z papy i wyprowadzić izolację na ściany, nie dotyczy to pomieszczeń z posadzkami z płytek gres. 2) Budynek nr 4: - malowanie elewacji: ścian i okapu z naprawą powierzchni ścian: uzupełnienie drobnych uszkodzeń ocieplenia, likwidacja rys termicznych, uzupełnienie płytek cokolika, malowanie metalowego pochwytu przy drzwiach wejściowych, malowanie krat okiennych i parapetów, malowanie ścian i drewnianego okapu, wymiana ograniczników drzwi wejściowych, - remont cząstkowy chodnika przed wejściem do budynku (regulacja wysokościowa), - wykonanie odwodnienia liniowego odprowadzającego wody opadowe z połaci dachu oraz z części przyległego do budynku terenu do przyległego parku z demontażem istniejących odwodnień, - malowanie pomieszczenia wodomierzy: malowanie ścian, sufitu, lamperii oraz orurowania, likwidacja zarysowań, - malowanie elementów ogrodzenia i bramy wjazdowej. 3) Roboty wspólne dla wszystkich rodzajów robót: - zalecana i zdaniem inwestora, niezbędna wizja lokalna na przyszłym placu budowy przed sporządzeniem kosztorysu ofertowego w szczególności ze względu na zabytkowy charakter budynku Nr 1 oraz specyfikę ukształtowania terenu przy budynku Nr 4, - dokonanie inwentaryzacji wysokościowej poziomu posadzek w pomieszczeniach podpiwniczenia budynku Nr 1 i klatki wejściowej do podpiwniczenia (również należy uwzględnić poziom holu parteru) oraz ustalenie z Użytkownikiem i Inspektorem poziomu wymienianych posadzek i posadzki wejścia do klatki schodowej, - dokonanie inwentaryzacji wysokościowej terenu przy budynku Nr 4 i ustalenie z Inspektorem i Użytkownikiem ostatecznej trasy i spadków odwodnienia liniowego, - zabezpieczenie przed zabrudzeniem (podczas prowadzenia robót) posadzek i podłóg, okien, stolarki wewnętrznej, drzwi wejściowych, okuć, urządzeń sanitarnych, grzejników, rur, wyposażenia pomieszczeń, elementów elewacji, urządzeń zamontowanych na elewacji folią, zabezpieczenie elementów zagospodarowania terenu, drzew, krzewów, kwietników itp. wraz z niezwłocznym ich oczyszczeniem w przypadku zabrudzenia, -złom (elementy stalowe, metalowe i z metali kolorowych) pozyskany z rozbiórek i demontaży, Wykonawca własnym transportem na własny koszt przeważy w obecności przedstawiciela zamawiającego i przewiezie do magazynu SOI Rzeszów mieszczące się przy ul. Konopnickiej w Rzeszowie, złoży we wskazanym miejscu oraz podpisze protokół przekazania, - Wykonawca własnym transportem i na własny koszt wywiezienie z placu budowy oraz zutylizuje pozostałe materiały z rozbiórek, demontaży i odpady budowlane, - Wykonawca własnym transportem i na własny koszt wywiezienie z placu budowy oraz zutylizuje odpady farb i innych środków używanych do robót malarskich, przygotowania powierzchni, tynku cienkowarstwowego, posadzek technicznych, - wywóz i utylizację odpadów jw. oraz rozliczenie złomu Wykonawca będzie dokonywał na bieżąco zgodnie z przepisami szczegółowymi, - Użytkownik może wymagać natychmiastowego usunięcia odpadów i złomu z placu budowy oraz sprzątania otoczenia budynku w przypadkach wystąpienia takiej konieczności, - zabezpieczenie środowiska przed wpływem w/w środków a w przypadku dopuszczenia do skażenia środowiska podjęcie akcji ratunkowej i zabezpieczającej, - porządkowanie, sprzątanie, mycie po robotach renowacyjnych i remontowych, pomieszczeń budynku z usuwaniem uszkodzeń, - po zakończeniu robót remontowych uporządkowanie terenu wokół budynku oraz użytkowanych przez Wykonawcę dróg dojazdowych i dojść, likwidacja magazynków podręcznych, ewentualnego zaplecza budowy i placów składowych, usunięcie powstałych szkód, - splantowanie zniszczonych fragmentów trawników, wyrównanie powierzchni, przygotowanie terenu pod obsianie trawą, wysianie trawy z nawożeniem, - przygotowanie kompletu materiałów odbiorowych oraz pisemne zgłoszenie zakończenia robót i gotowości do odbioru. UWAGA: - Po zakończonych robotach budowlanych pomieszczenia objęte remontem oraz teren objęty robotami należy doprowadzić do stanu powszechnie uważanego za estetyczny, czysty i umożliwiający prowadzenie pracy. - uzyskany z rozbiórek gruz i odpady, pozostałe materiały z rozbiórek, demontaży i odpady budowlane jak również odpady materiałów użytych do wykonania robót remontowych i konserwacyjnych, Wykonawca wywiezie i zutylizuje we własnym zakresie i na własny koszt, - złom (elementy stalowe, metalowe i z metali kolorowych) pozyskany z rozbiórek i demontaży, Wykonawca własnym transportem na własny koszt przeważy w obecności przedstawiciela zamawiającego i przewiezie do magazynu SOI Rzeszów mieszczące się przy ul. Konopnickiej w Rzeszowie, złoży we wskazanym miejscu oraz podpisze protokół przekazania 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności 1) Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) wykonania robót demontażowych i rozbiórkowych, b) wykonania posadzek wraz z warstwami podpodłogowymi, c) wymiany oraz montażu stolarki i ślusarki drzwiowej i okiennej, d) wykonania robót wykończeniowych powierzchni ścian wewnętrznych oraz schodów: tynkarskich, malarskich, okładzinowych, e) robót malarskich elementów stalowych, f) kompleksowej renowacji elewacji, g) wykonanie odwodnienia liniowego. 2) Zamawiający wymaga, aby osoby, o których mowa powyżej posiadały odpowiednie kwalifikacje oraz aktualne badania lekarskie i szkolenie BHP. 3) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez niego lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 3 pkt 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu określone przez niego, spośród wskazanych poniżej, dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 3 pkt 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 4. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych (art. 29 ust. 5 ustawy Pzp) - zakres przewidywanych robót w budynku użyteczności publicznej w pomieszczeniach ogólnodostępnych, zawarty w opisie przedmiotu zamówienia uwzględnia kryteria dostępności dla osób fizycznych w tym dla pracowników Zamawiającego oraz osób niepełnosprawnych. Zamieszczony opis przedmiotu zamówienia nie dyskryminuje żadnej z grup społecznych. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wyżej wskazanego zakresu robót przedstawiony został w Przedmiarach Robót (Załącznik nr 9A - dot. bud nr 1, 9B - dot. bud nr 4), Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik 10), Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik nr 11). 6. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy, w tym na wbudowane urządzenia i materiały wynosi 5 lat (60 miesięcy), licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Realizacja uprawnień wynikających z rękojmi będzie wykonywana zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 7. Wykonawca udzieli gwarancji na wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy na zasadach określonych w § 13 Projektu umowy (Załącznik nr 8). Okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w złożonej ofercie, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 60 miesięcy i podlegać będzie ocenie na podstawie kryterium oceny ofert: gwarancja - 40% 1) Oferta Wykonawcy, który nie określi w złożonej ofercie okresu gwarancji potraktowana zostanie jak oferta z gwarancją 60-miesięczną; 2) Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy aniżeli 60 miesięcy - podlegać będzie odrzuceniu. 8. Projekt umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału. 9. Przy realizacji zamówienia Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że materiały te i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji przetargowej, a w przypadku zastosowania systemu, technologicznych rozwiązań systemowych lub zespołu urządzeń pochodzić będą od jednego producenta lub posiadać autoryzację jednego producenta. Wszelkie wskazania konkretnych producentów, poprzez podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów, określone w dokumentacji przekazanej wykonawcom wraz z SIWZ, należy traktować jako przykład na określenie podstawowych, minimalnych wymagań, parametrów i oczekiwań Zamawiającego, odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji, z zastrzeżeniem zapisów dotyczących ponownego wykorzystania materiałów, o ile takowe występują. 10. Mając na uwadze, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do dokumentów wskazanych w art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 11. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca powołujący się na zastosowanie rozwiązań równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi Zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów, urządzeń i rozwiązań w stosunku do przyjętych w dokumentacji Zamawiającego. Brak w ofercie dokumentów potwierdzających równoważność rozwiązań stanowić będzie domniemanie zaoferowania rozwiązań wskazanych przez Zamawiającego w dokumentach przetargowych

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

Nie dotyczy

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Roboty konserwacyjne w budynkach zlokalizowanych w kompleksie wojskowym w Rzeszowie przy ul. Hoffmanowej 10
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT356630.29
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Usługowo-Budowlana BUD-MAX Kopystyński Bogdan, , Makowisko 46A, 37-00, Jarosław, kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 339924.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 339924.25
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 424350
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.