eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Orneta › Utrzymanie w czystości chodników, placów, schodów, ścieżek rowerowych, wysepek, dróg wewnętrznych, miejsc parkingowych, jezdni ulic i rond w granicach administracyjnych miasta Orneta.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-16

Ogłoszenie nr 83736 - 2017 z dnia 2017-05-16 r.

Orneta: Utrzymanie w czystości chodników, placów, schodów, ścieżek rowerowych, wysepek, dróg wewnętrznych, miejsc parkingowych, jezdni ulic i rond w granicach administracyjnych miasta Orneta.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 69659-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Orneta, krajowy numer identyfikacyjny 52649800000, ul. pl. Wolności 26, 11130 Orneta, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 552 421 116, faks 552 422 990, e-mail umig@orneta.net
Adres strony internetowej (URL): ww.orneta.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utrzymanie w czystości chodników, placów, schodów, ścieżek rowerowych, wysepek, dróg wewnętrznych, miejsc parkingowych, jezdni ulic i rond w granicach administracyjnych miasta Orneta.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.10.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie w czystości chodników, placów, schodów, ścieżek rowerowych, wysepek, dróg wewnętrznych, miejsc parkingowych, jezdni ulic i rond w granicach administracyjnych miasta Orneta. 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)Codzienne utrzymanie w czystości chodników, placów i schodów przez cały okres trwania umowy łącznie z okresem zimowym w ilości: a) chodniki place i schody : 6 456,40 m^2 Wykaz powierzchni chodników, placów i schodów do codziennego utrzymania w czystości przez cały okres trwania umowy łącznie z okresem zimowym zawiera załącznik nr 1 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia Rozdziału III SIWZ 2)Codzienne utrzymanie czystości na całej powierzchni dróg wewnętrznych, miejsc parkingowych i placów przez okres trwania umowy z wyłączeniem okresu zimowego w ilości: a)drogi wewnętrzne, miejsca parkingowe, place sprzątane na całej powierzchni : 1 418,60 m^2 Wykaz powierzchni dróg wewnętrznych, miejsc parkingowych i placów do codziennego utrzymania w czystości przez okres trwania umowy z wyłączeniem okresu zimowego zawiera załącznik nr 2 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia Rozdziału III SIWZ 3)Codzienne utrzymanie czystości na powierzchni jezdni ulic przez okres trwania umowy z wyłączeniem okresu zimowego w ilości: a)jezdnie ulic sprzątane codziennie na powierzchni - obustronne pasy o średniej szerokości 0,5 m przy krawężnikach : 4 216,00 m^2 Wykaz powierzchni jezdni ulic (obustronne pasy o średniej szerokości 0,5 m przy krawężnikach) do utrzymania w czystości przez okres trwania umowy z wyłączeniem okresu zimowego zawiera załącznik nr 3 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia Rozdziału III SIWZ 4)Codzienne utrzymanie w czystości chodników, ścieżek rowerowych i wysepek przez cały okres trwania umowy łącznie z okresem zimowym oraz jezdni na rondach przez okres trwania umowy z wyłączeniem okresu zimowego stanowiących skrzyżowanie ulic Morąska - Rozjazdowa i Rozjazdowa - Olsztyńska w ilości: a)Rondo Morąska - Rozjazdowa - chodniki , ścieżki rowerowe i wysepki: 654,00 m^2 - jezdnie na powierzchni obustronne pasy o średniej szerokości 0,5m przy krawężnikach: 322,45 m^2 b)Rondo Rozjazdowa - Olsztyńska - chodniki , ścieżki rowerowe i wysepki: 545,00 m^2 - jezdnie na powierzchni obustronne pasy o średniej szerokości 0,5m przy krawężnikach: 303,55 m^2 Wykaz powierzchni chodników, ścieżek rowerowych i wysepek do codziennego utrzymania w czystości przez cały okres trwania umowy łącznie z okresem zimowym oraz powierzchni jezdni do codziennego utrzymania w czystości przez okres trwania umowy z wyłączeniem okresu zimowego Rondo Morąska - Rozjazdowa i Rondo Rozjazdowa - Olsztyńska zawiera załącznik nr 4 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia Rozdziału III SIWZ 5) Codzienne utrzymanie w czystości chodników tylko w okresie zimowym w ilości: a)chodniki : 369,20 m^2 Wykaz powierzchni chodników do codziennego utrzymania w czystości tylko w okresie zimowym zawiera załącznik nr 5 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia Rozdziału III SIWZ 3.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Rozdziału III SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90600000-3
Dodatkowe kody CPV: 90610000-6, 90620000-9, 90630000-2, 90510000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT300194.90
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieczystościami Spółka z o.o. , pgn.orneta@wp.pl, ul. Dworcowa 27, 11-130, Orneta, kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 221347,38
Oferta z najniższą ceną/kosztem 221347,38
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 221347,38
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.