eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żuromin › Zarząd Powiatu Żuromińskiego ogłosił przetarg pn.Wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasów i inwentaryzacji stanu lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa położonych na terenie Powiatu Żuromińskiego dla powierzchni około 1610,25 ha

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-03-24

Żuromin: Zarząd Powiatu Żuromińskiego ogłosił przetarg pn.Wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasów i inwentaryzacji stanu lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa położonych na terenie Powiatu Żuromińskiego dla powierzchni około 1610,25 ha
Numer ogłoszenia: 83728 - 2010; data zamieszczenia: 24.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 51958 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe Żuromin, Plac Piłsudskiego 4, 09-300 Żuromin, woj. mazowieckie, tel. 023 6574700, faks 023 6573535.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarząd Powiatu Żuromińskiego ogłosił przetarg pn.Wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasów i inwentaryzacji stanu lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa położonych na terenie Powiatu Żuromińskiego dla powierzchni około 1610,25 ha.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasów i inwentaryzacji stanu lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa położonych na terenie Powiatu Żuromińskiego dla powierzchni około 1610,25 ha. Usługa polega min. na wykonaniu: a) sporządzeniu uproszczonych planów urządzenia lasów dla kompleksów powyżej 10 ha dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych dla terenu gmin: Kuczbork i Lubowidz na okres od 1 stycznia 2011r. do 31.12.2020r. b) inwentaryzacja stanu lasu dla lasów rozdrobnionych o powierzchni do 10 ha dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa na terenie gmin: Kuczbork i Lubowidz na okres od 1 stycznia 2011r. do 31.12.2020r. ( 4 egzemplarze w postaci papierowej dla każdego obrębu oraz w postaci cyfrowej na nośniku CD-R) Powierzchnia opracowania obejmuje około 1610,25ha lasów i może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu o 10%.Wykaz obrębów geodezyjnych objętych realizacją wraz z powierzchnią leśną wynikającą z ewidencji gruntów przedstawia Załącznik Nr 1 i 2 do SIWZ. Uproszczone plany urządzenia lasu winny być wykonane zgodnie z: 1)ustawą z dnia 28 września 1991 r. o lasach (t.j- Dz. U. z 2005 r. Nr 45 poz.435 z późn. zm.) 2)Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 20 grudnia 2005 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu sporządzania planu urządzenia lasu, uproszczonego planu urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu (Dz.U. z 2005 r. Nr 256 poz. 2151). 3)Zamawiający dostarczy nieodpłatnie wykonawcy po 2 egz. map ewidencyjnych gruntów z działkami leśnymi i działkami gruntów przeznaczonych do zalesienia. Pozostałe egzemplarze map gospodarczych wykonawca wykona we własnym zakresie. 4)Zamawiający dostarczy nieodpłatnie wypisy z rejestru gruntów dla obiektów (wsi) objętych uproszczonym planem urządzeniowym i inwentaryzacją stanu lasu. 5)Wykonawca sporządzi dokumentację urządzeniową w 4 egzemplarzach. 6)Wykonawca sporządzi wykaz zmian w stosunku do rejestru gruntów, wszyty do każdego egzemplarza dokumentacji oraz 2 egz. wolne. 7)Wykonawca sporządzi wykaz gruntów przewidzianych w planie zagospodarowania przestrzennego do zalesienia, a w terenie już zalesionych wg wsi w 2 egzemplarzach. 8)Wykonawca zorganizuje w gminie wyłożenie projektów urządzenia lasu do publicznego wglądu na okres 60 dni, odnotuje zastrzeżenia właścicieli lasów odnośnie ustaleń zawartych w planach, a w przypadku ewentualnych zastrzeżeń zgłoszonych przez właścicieli lasów do ustaleń zawartych w planach również pisemna odpowiedź odnośnie zgłoszonych zastrzeżeń (dla potrzeb wydania decyzji przez Starostę o ich uznaniu lub nie uznaniu). 9)Wykonawca uzyska opinię właściwego terytorialnie nadleśniczego oraz przygotuje wyjaśnienia do zastrzeżeń złożonych przez nadleśnictwo. 10)Plany i inwentaryzacje powinny być oprawione w oprawy twarde z kieszenią na mapy. 11)Uproszczony plan urządzenia lasu i inwentaryzacja stanu lasu dla jednej miejscowości winny być oprawione razem w jednej oprawie. 12)Egzemplarze map przeznaczone dla Nadleśnictw winny być podklejone płótnem. Mapy gospodarcze należy pomalować kolorem właściwym dla poszczególnych gatunków. 13)Każdy egzemplarz mapy na odpowiedniej stronie ma zawierać wykaz oddziałów i pododdziałów występujących na danej mapie. 14)Wyciągi dla właścicieli lasów i gruntów przeznaczonych do zalesienia winny być sporządzone w jednym egzemplarzu. W przypadku współwłasności wyciąg winien być sporządzony dla każdego właściciela. 15)Wykonawca uzgodni z terenowo właściwym nadleśniczym: a)docelowe gospodarcze typy drzewostanów oraz orientacyjne składy gatunkowe upraw, b)rodzaje rębni, c)kategorie strefy zagrożenia przemysłowego. 16. Wykonawca wykona w/w zadania z materiałów własnych. 17.Ostateczny termin zakończenia prac (wraz z opinią wymaganą na podstawie art. 22 oraz potwierdzenia realizacji zapisu art. 21 ust. 4 ustawy o lasach) do dnia 29-10-2010 r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AGENCJA CEZAR Piotrkowicz Sp.j., ul.Boczna 28, 05-300 Mińsk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42510,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 42510,48

  • Oferta z najniższą ceną: 42510,48 / Oferta z najwyższą ceną: 62242,76

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.