eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › DOSTAWY SPRZĘTU, OPROGRAMOWANIA I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-21

Kraków: DOSTAWY SPRZĘTU, OPROGRAMOWANIA I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH
Numer ogłoszenia: 83701 - 2013; data zamieszczenia: 21.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ , ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 63 08 099, faks 12 63 08 099.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.5wszk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY SPRZĘTU, OPROGRAMOWANIA I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 Komputer stacjonarny o ponizszej konfiguracji lub równoważny: Procesor Intel Core I33220 3,3GHz Płyta główna: chipset typu Intel B75Z77, wyjścia DVI, DSUB Karta sieciowa 101001000 mbps Pamięć RAM min. 4GB 1333MHz (Dual Channel) Dysk twardy SATA23 min. 500GB 7200RPM min. 16MB cache Napęd optyczny DVD-RW SATA Zasilacz PFC 400W, wentylator 1214cm Listwą zasilającamin 5gn. kabel 3m Klawiatura i mysz USB Monitor LCD min. 19 panoramiczny, jasność min. 250 cd m2, kontrast min. 10001, kąty widzenia min. 160160, wyjście DVI wraz z kablem sygnałowym DVI System operacyjny: Windows 7 8 Pro 64-bit PL Laptop 15 o poniższych parametrach: Procesor typu Core i3-2328M lub o większej wydajności Ekran matowy Dysk twardy 500GB Pamięć RAM DDR3 min. 4GB Napęd optyczny DVDRW Bateria Li-Ion (min. 6 Cells) Złącza zewn.: min. 3x USB 2.0, VGA, HDMI Karta sieciowa 101001000BaseT Gigabitethernet (RJ45) System operacyjny: Windows 78 Pro 64-bit PL W zestawie: zasilacz i mysz Drukarka laserowa typu HP P1102w lub równoważna o poniższych parametrach: Obsługiwane formaty nośników: A4, A5, koperty Dwa podajniki papieru Rozdzielczość druku min. 600x600 dpi Szybkość druku min. 18 str.min Interfejs USB 2.0 wraz z kablem o dł. min. 1.8m Drukarka laserowa kolorowa z dodatkowym kompletem tonerów typu Xerox Phaser 6000 lub równoważna o poniższych param prędkość druku w kolorze min. 10 str.min, prędkość druku mono: min. 12 str.min rozdzielczość drukowania min. 600 x 600 dpi Drukarka laserowa typu HP LaserJet P3015dn lub równoważna o poniższych parametrach: Obsługiwane formaty nośników: A4, A5, koperty rozdzielczość druku: 1200x1200 dpi szybkość drukowania: do 42 stron A4min miesięczne obciążenie: do 100000 stron Ethernetdruk w sieci LAN Interfejs USB 2.0 wraz z kablem o dł. min. 1.8m Zestawienie terminów nadzoru serwisowego Warunki graniczne Warunki oferowane 1 Okres nadzoru serwisowego (bezpłatnego) na zestawy komputerowe 24 miesiące Okres nadzoru serwisowego (bezpłatnego) na laptopy 24 miesiące Okres nadzoru serwisowego (bezpłatnego) na drukarki i urządzenia wielofunkcyjne. 12 miesięcy Naprawa zestawów komputerowych, laptopów i drukarek na miejscu instalacji w czasie nie dłuższym niż 3 dni (dotyczy dni roboczych), w całym okresie trwania nadzoru serwisowego. TAK (należy wpisać słowo tak na potwierdzenie warunku) Koszt transportu uszkodzonych podzespołów lub całego sprzętu, podlegającego wymianie do i z punktu serwisowego, pokrywa Dostawca. TAK (należy wpisać słowo tak na potwierdzenie warunku) Pakiet nr 2 Pakiet nr 2 Bateria Toshiba PA3534U-1BRS (DC 10.8V/10.8V - 4000mAh) do laptopa Toshiba Satellite A300-14T Okres nadzoru serwisowego (bezpłatnego) na baterie. 12 miesięcy Pakiet nr 3 Części komputerowe: kpl. Zasilacz ATX min. 400W, PFC, wentylator 12 14cm, min 2 wtyki typu molex, 2 wtyki typu sata. 10 Klawiatura QWERTY, USB 15 Mysz min. 3 przyciski z rolką, USB 15 Dysk twardy SATA min. 500GB 7200rpm min 16MB cache 8 Napęd DVD RW SATA 4 Pamięć RAM DDR2 min. 1GB 4 Pamięć RAM DDR3 min. 2GB 4 HUB USB2.0 min. 4 porty, kabel USB o dł. min. 0.5m 1 PENDRIVE 8GB zapis min. 10MB s, klasyczny kształt obudowy 4 Patchcord cat.5e 10m 10 Bateria 3V do płyty głównej 30 Karta graficzna PCI-E pasywne chłodzenie min. 512MB 128bit wyjścia DVI, D-Sub, HDMI, kompatybilna z Windows XP/7/8 2 Monitor LCD min. 19 5 Dysk twardy SATA min. 160GB 7200rpm 4 Kabel DVI-DVI 4 Kabel D-SUB-D-SUB min. 5m. 1 Kabel D-SUB-D-SUB min. 10m. 1 Kabel SATA min. 30cm. 6 Oprogamowanie MS Office 2010 dla Uzytkowników Domowych i Malych Firm PL OEM 1 Okres nadzoru serwisowego (bezpłatnego) na baterie. 12 miesięcy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 48.62.00.00-0, 30.23.21.10-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - według ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ. 2. Wypełniony we wskazanych miejscach - FORMULARZ CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - według ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo umocowujące przynajmniej w zakresie podpisania oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów, załączonych przez Wykonawcę. 4. Oświadczenie Wykonawcy, w trybie art. 44 ustawy, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy, ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ, a także ZAŁĄCZNIK NR 3A i co za tym idzie pisemne celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (o ile dotyczy). 5. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące niepodlegania wykluczeniu ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIKIEM NR 4 do SIWZ. 6. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące niepodlegania wykluczeniu w zakresie określonym w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIKIEM NR 5 do SIWZ. 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 7 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - w zakresie dat wystawienia dokumentów, przepisy punktu 8 stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Kupujący przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Sprzedający, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Kupującego, a także dotyczą: zmiany świadczenia Sprzedającego na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości towaru, wydłużenia terminu wykonania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Sprzedającego, zmiany danych Sprzedającego ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), zmian organizacyjnych Kupującego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Kupującego powodujących iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Kupującego, innych zmian korzystnych dla Kupującego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.5wszk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamówienia Publiczne (budynek Komendy), ul. Wrocławska 1-3, 30 - 901 Kraków..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2013 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Szpitala (budynek komendy), ul. Wrocławska 1-3, 30 - 901 Kraków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 Komputer stacjonarny o ponizszej konfiguracji lub równoważny: Procesor Intel Core I33220 3,3GHz Płyta główna: chipset typu Intel B75Z77, wyjścia DVI, DSUB Karta sieciowa 101001000 mbps Pamięć RAM min. 4GB 1333MHz (Dual Channel) Dysk twardy SATA23 min. 500GB 7200RPM min. 16MB cache Napęd optyczny DVD-RW SATA Zasilacz PFC 400W, wentylator 1214cm Listwą zasilającamin 5gn. kabel 3m Klawiatura i mysz USB Monitor LCD min. 19 panoramiczny, jasność min. 250 cd m2, kontrast min. 10001, kąty widzenia min. 160160, wyjście DVI wraz z kablem sygnałowym DVI System operacyjny: Windows 7 8 Pro 64-bit PL Laptop 15 o poniższych parametrach: Procesor typu Core i3-2328M lub o większej wydajności Ekran matowy Dysk twardy 500GB Pamięć RAM DDR3 min. 4GB Napęd optyczny DVDRW Bateria Li-Ion (min. 6 Cells) Złącza zewn.: min. 3x USB 2.0, VGA, HDMI Karta sieciowa 101001000BaseT Gigabitethernet (RJ45) System operacyjny: Windows 78 Pro 64-bit PL W zestawie: zasilacz i mysz Drukarka laserowa typu HP P1102w lub równoważna o poniższych parametrach: Obsługiwane formaty nośników: A4, A5, koperty Dwa podajniki papieru Rozdzielczość druku min. 600x600 dpi Szybkość druku min. 18 str.min Interfejs USB 2.0 wraz z kablem o dł. min. 1.8m Drukarka laserowa kolorowa z dodatkowym kompletem tonerów typu Xerox Phaser 6000 lub równoważna o poniższych param prędkość druku w kolorze min. 10 str.min, prędkość druku mono: min. 12 str.min rozdzielczość drukowania min. 600 x 600 dpi Drukarka laserowa typu HP LaserJet P3015dn lub równoważna o poniższych parametrach: Obsługiwane formaty nośników: A4, A5, koperty rozdzielczość druku: 1200x1200 dpi szybkość drukowania: do 42 stron A4min miesięczne obciążenie: do 100000 stron Ethernetdruk w sieci LAN Interfejs USB 2.0 wraz z kablem o dł. min. 1.8m Zestawienie terminów nadzoru serwisowego Warunki graniczne Warunki oferowane 1 Okres nadzoru serwisowego (bezpłatnego) na zestawy komputerowe 24 miesiące Okres nadzoru serwisowego (bezpłatnego) na laptopy 24 miesiące Okres nadzoru serwisowego (bezpłatnego) na drukarki i urządzenia wielofunkcyjne. 12 miesięcy Naprawa zestawów komputerowych, laptopów i drukarek na miejscu instalacji w czasie nie dłuższym niż 3 dni (dotyczy dni roboczych), w całym okresie trwania nadzoru serwisowego. TAK (należy wpisać słowo tak na potwierdzenie warunku) Koszt transportu uszkodzonych podzespołów lub całego sprzętu, podlegającego wymianie do i z punktu serwisowego, pokrywa Dostawca. TAK (należy wpisać słowo tak na potwierdzenie warunku).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 48.62.00.00-0, 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 2 Bateria Toshiba PA3534U-1BRS (DC 10.8V/10.8V - 4000mAh) do laptopa Toshiba Satellite A300-14T Okres nadzoru serwisowego (bezpłatnego) na baterie. 12 miesięcy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.71.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 3 Części komputerowe: kpl. Zasilacz ATX min. 400W, PFC, wentylator 12 14cm, min 2 wtyki typu molex, 2 wtyki typu sata. 10 Klawiatura QWERTY, USB 15 Mysz min. 3 przyciski z rolką, USB 15 Dysk twardy SATA min. 500GB 7200rpm min 16MB cache 8 Napęd DVD RW SATA 4 Pamięć RAM DDR2 min. 1GB 4 Pamięć RAM DDR3 min. 2GB 4 HUB USB2.0 min. 4 porty, kabel USB o dł. min. 0.5m 1 PENDRIVE 8GB zapis min. 10MB s, klasyczny kształt obudowy 4 Patchcord cat.5e 10m 10 Bateria 3V do płyty głównej 30 Karta graficzna PCI-E pasywne chłodzenie min. 512MB 128bit wyjścia DVI, D-Sub, HDMI, kompatybilna z Windows XP/7/8 2 Monitor LCD min. 19 5 Dysk twardy SATA min. 160GB 7200rpm 4 Kabel DVI-DVI 4 Kabel D-SUB-D-SUB min. 5m. 1 Kabel D-SUB-D-SUB min. 10m. 1 Kabel SATA min. 30cm. 6 Oprogamowanie MS Office 2010 dla Uzytkowników Domowych i Malych Firm PL OEM 1 Okres nadzoru serwisowego (bezpłatnego) na baterie. 12 miesięcy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.71.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.