eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Braniewo › Zakup ratalny ultrasonografu dla Powiatowego Centrum Medycznego Spółka z o. o. w Braniewie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-14

Braniewo: Zakup ratalny ultrasonografu dla Powiatowego Centrum Medycznego Spółka z o. o. w Braniewie
Numer ogłoszenia: 83695 - 2016; data zamieszczenia: 14.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 65033 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Medyczne Spółka z o.o. w Braniewie, ul. Moniuszki 13, 14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 6208361, faks 55 6208362.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Powiatowe Centrum Medyczne Spółka z o. o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup ratalny ultrasonografu dla Powiatowego Centrum Medycznego Spółka z o. o. w Braniewie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie fabrycznie nowego nie używanego ultrasonografu wraz z przeszkoleniem personelu merytorycznie odpowiedzialnego za pracę na urządzeniu według minimalnych granicznych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych szczegółowo w załączniku nr 2 do oferty Formularz wymaganych warunków technicznych i użytkowych 1.2. Warunki sprzedaży ratalnej: Okres trwania sprzedaży ratalnej - 60 miesięcy; Zamawiający nie przewiduje opłat wstępnych, manipulacyjnych itp.; Wartość przedstawiona w ofercie jest wartością całkowitą jaką poniesie Zamawiający; Raty płatne wg harmonogramu na podstawie prawidłowo wystawionych faktur VAT. Zamawiający wymaga wystawienia jednej faktury Vat za sprzęt medyczny będący przedmiotem zamówienia oraz za koszt finansowania Raty za sprzęt równe, stałe i niezmienne w okresie 60 miesięcy Raty za finansowanie stałe i niezmienne w okresie 60 miesięcy Termin zapłaty na koniec miesiąca następującego po podpisaniu końcowego protokołu zdawczo - odbiorczego Waluta rozliczenia złoty polski PLN Zamawiający nie przewiduje wniesienia zabezpieczenia wykonania umowy Zamawiający ustanawia zastaw rejestrowy na sprzęt będący przedmiotem zamówienia Umowa zastawu rejestrowego zostanie przedłożona przez wykonawcę wraz z ofertą. Kwota wynikająca z konieczności ustanowienia zastawu rejestrowego ponosi wykonawca 1.3. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w załączniku nr 2 do oferty opisany przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, dopuszcza składania ofert równoważnych. Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie przedmiot zamówienia o parametrach takich samych jak opisane w Załączniku nr 2 do oferty lub o parametrach wyższych. Dokonanie równoważności przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: 2.1. Dostawy, instalacji i uruchomienia sprzętu wraz z oprogramowaniem w Pracowni USG mieszczącej się w Powiatowym Centrum Medycznym Spółka z o. o. w Braniewie, 14-500 Braniewo, ul Moniuszki 13. 2.2. Przeprowadzenie szkolenia w zakresie eksploatacji i administrowania sprzętem i oprogramowaniem dla pracowników merytorycznych Zamawiającego. 3. Urządzenie przedmiotu zamówienia musi być fabrycznie nowe rok produkcji nie wcześniej niż 2015 rok. Zamawiający nie dopuszcza sprzętu powystawowego, rekondycjonowanego 4. Oferowane urządzenie przedmiotu zamówienia musi być kompletne i po zainstalowaniu i uruchomieniu gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem, bez żadnych dodatkowych zakupów inwestycyjnych 5. Przedmiot zamówienia musi posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 ze zm.) 6. Dostarczony przedmiot zamówienia powinien być wolny od wad fizycznych i prawnych, a także praw osób trzecich oraz, że nie toczą się przeciw nim żadne postępowania. Za wszelkie ewentualne roszczenia osób trzecich skierowane do przedmiotu umowy Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność. 7. Wykonawca zapewni na oferowany przedmiot zamówienia fabryczny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. 8. Wymagana minimalna gwarancja liczone od daty podpisania przez strony protokołu zdawczo-odbiorczego winna wynosić: min. 36 miesięcy 9. Wraz z dostawą przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: 9.1. Kartę gwarancyjną 9.2. Paszport techniczny 9.3. Dokumentację techniczną 9.4. Instrukcję obsługi w języku polskim do wszystkich urządzeń w formie elektronicznej na CD lub w wersji papierowej. 10. Warunki płatności: Kwota zostanie uiszczona w 60 miesięcznych równych ratach, w wysokości i terminach określonych w harmonogramie spłaty, który stanowi załącznik nr 2 do umowy. Harmonogram uwzględni termin płatności pierwszej raty który nastąpi na koniec miesiąca następującego po podpisaniu końcowego protokołu zdawczo - odbiorczego, o którym mowa w § 3 ust. 2 niniejszej umowy. Raty będą płatne na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w harmonogramie spłaty. 11. Zamawiający dopuszcza kalkulację w oparciu o ostatnią ratę wyrównawczą w przypadku kwoty nie podzielnej na równe raty.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDFinance S. A., ul. Piłsudskiego 76, 90-330 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 186400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 185477,78

  • Oferta z najniższą ceną: 185477,78 / Oferta z najwyższą ceną: 185477,78

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.