eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Usługa ochrony mienia i osób Powiatowego Urzędu Pracy w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2008-01-11

Katowice: Usługa ochrony mienia i osób Powiatowego Urzędu Pracy w Katowicach
Numer ogłoszenia: 8368 - 2008; data zamieszczenia: 11.01.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach, ul. Pośpiecha, 40-852 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2598263, fax 032 2599503.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony mienia i osób Powiatowego Urzędu Pracy w Katowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1. całodobową ochronę osób i mienia budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Katowicach przez osoby posiadające co najmniej I stopień licencji pracownika ochrony: w dni powszednie, w soboty, w niedziele i święta - 24 godziny na dobę tj. od godz. 07.30 do godz. 07.30. Zamawiający przewiduje: w godzinach od 07.30 do godz. 19.30 minimum dwóch pracowników ochrony, w godzinach od 19.30 do godz. 07.30 minimum jednego pracownika ochrony. 2. patrolowanie części ogólnodostępnej budynku, tj. korytarzy, holów itp. w godzinach pracy urzędu tj. 07.30-15.30 (nie mniej niż 2 razy), 3. całodobowe monitorowanie systemów p. pożarowych i antywłamaniowych będących na wyposażeniu chronionego budynku, 4. nadzorowanie wejścia głównego do budynku przed rozpoczęciem pracy Urzędu tj. od 07:00 do 07:30 oraz po zakończeniu pracy Urzędu tj. od 15:30 do 16:00, 5. ochrona bezpośrednia budynku poprzez uruchomienie grupy interwencyjnej natychmiastowej reakcji, która z należytą starannością podejmie się czynnego działania bezzwłocznie po uzyskaniu sygnału o zagrożeniu obiektu - czas dojazdu grupy interwencyjnej od chwili powiadomienia do chwili przybycia na obiekt Zamawiającego nie może być dłuższy niż 8 min., 6. interweniowanie w sytuacjach związanych z tzw. trudnymi klientami w godzinach pracy Urzędu tj. od 07:30 do 15:30, 7. dodatkowe czynności dla pracownika ochrony w okresie pełnienia dyżuru w godzinach nocnych (od godz. 22.00 do 6.00): dokonywanie w tym czasie, co najmniej dwóch obchodów wewnątrz budynku, sprawdzanie podczas obchodów czy na korytarzach, w otworach wentylacyjnych nie pojawia się dym świadczący o rozprzestrzenianiu się ognia, natychmiastowe powiadomienie właściwych osób w przypadku ujawnienia pożaru, włamania, zalania lub innego zagrożenia, w czasie obchodu zwracanie szczególnej uwagi na pozostawione niezamknięte okna i drzwi, niezgaszone światła w chronionym obiekcie, obserwacja osób poruszających się w pobliżu chronionego obiektu i na chronionym obszarze, podejmowanie interwencji w przypadku stwierdzenia naruszenia porządku na chronionym obszarze, aktywne współdziałanie z Grupami Interwencyjnymi w przypadku interwencji, 8. uniemożliwienie wejścia do monitorowni osobom do tego nieupoważnionym, 9. prowadzenie ksiąg ewidencyjno-raportowych dotyczących: wejść wyjść osób do z Urzędu poza godzinami urzędowania tj. od godz. 15:30 do godz. 07:30, ewidencji kaset VHS oraz innych nośników zapisujących informacje o zdarzeniach wewnątrz i na zewnątrz budynku, wszelkich zdarzeń związanych z naruszeniem bezpieczeństwa budynku.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 726,25 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: wolna ręka

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Śląska Agencja Ochrony Mienia CENTRUM Spółka Jawna Halina Olejnik, Tomasz Olejnik, Danuta Olejnik, ul. Reymonta 24, 40-029 Katowice, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 726.25
  • Oferta z najniższą ceną: 726.25 / oferta z najwyższą ceną: 726.25
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.