eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Postępowanie nr LA-020/03/2011 Dostawa instalacja i uruchomienie systemu DWDM w połuniowo-wschodniej części Polski oraz zawarcie umów ramowych.



Ogłoszenie z dnia 2011-04-19

Warszawa: Postępowanie nr LA-020/03/2011 Dostawa instalacja i uruchomienie systemu DWDM w połuniowo-wschodniej części Polski oraz zawarcie umów ramowych.
Numer ogłoszenia: 83658 - 2011; data zamieszczenia: 19.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "TK Telekom" spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Kijowska 10/12A, 03-743 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 3922000, faks 22 3922009.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tktelekom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie nr LA-020/03/2011 Dostawa instalacja i uruchomienie systemu DWDM w połuniowo-wschodniej części Polski oraz zawarcie umów ramowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa instalacja i uruchomienie systemu DWDM w połuniowo-wschodniej części Polski oraz zawarcie umów ramowych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.26.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: częsc I - 180.000,00 PLN, część II i III po 100.000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj. zrealizowali z należytą starannością, w okresie ostatnich 2 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia, których przedmiotem było wdrożenie systemu DWDM o wartości netto każdego z tych zamówień min. 2 000 000 PLN

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej przynajmniej na kwotę 6.000.000,00 zł,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadzcenie Wykonawcy o niekaralności. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania. Podpisana przez osoby uprawnione do reprezentacji Oferenta umowa o zachowaniu poufności na wzorze określonym w załączniku nr 3 do ogłoszenia. Wykaz co najmniej 2 (dwóch) zamówień spełniających warunki określone w pkt III 3.2) ogłoszenia, z podaniem ich wartości, nazwy zamawiającego oraz daty i miejsca wykonania zamówienia. Do wykazu Oferenci są zobowiązani załączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia wskazane w wykazie zostały wykonane należycie. Dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia mogą być np. referencje, listy rekomendacyjne lub protokoły odbioru, z których wynika, iż zamówienie zostało zrealizowane należycie. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej przynajmniej na kwotę 6.000.000,00zł.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

Zamawiający zaprosi do złożenia ofert 5 (pięciu) Wykonawców, którzy wykazali się największą liczbą punktów obliczoną w ten sposób ,że Jeżeli Oferent w wykazie zamówień wskaże więcej niż dwa zamówienia to za każde zamówienie spełniające warunki określone w pkt. 4 ppkt. 2 ogłoszenia otrzyma 5 pkt. Maksymalnie Oferent może uzyskać 30 punktów. Jeżeli na piątym miejscu w klasyfikacji punktów znajdzie się więcej niż jeden Oferent wszyscy ci oferenci zostaną zaproszeni do składania ofert.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: do pobrania ogłoszenie o zamówieniu na stronie: www.tktelekom.pl w zakładce FIRMA > Przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: TK Telekom spółka z o.o. ul. Kijowska 10/12A, 03-743 Warszawa Po ocenie spełnienia warunków udziału w postepowaniu i wraz z zaproszeniem do złożenia oferty.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2011 godzina 10:00, miejsce: TK Telekom spółka z o.o. ul. Kijowska 10/12A, 03-743 Warszawa Sekretariat Zarządu Spółki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa DWDM płd - wsch. polski wraz z integracją z istniejącą siecią w TK Telekom Sp. z o.o..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem części I zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie systemu DWDM w południowo-wschodniej części Polski. Podstawowe wymagania na system DWDM są następujące : 1) Sieć obejmuje 12 węzłów połączonych światłowodem G.652, 2) System min. 80 kanałowy umożliwiający transmisję kanałów 10G, 40G oraz 100G. W bieżącym zamówieniu do zrealizowania są 44 kanały 10G skonfigurowane jako : 10G, 4x 2,5G = 10G, 9x GbE = 10G, 3) Funkcjonalność węzłów : ROADM, TROADM, 4) Sieć w pełni zarządzana i rekonfigurowana z systemu nadzoru centralnego oferenta, 5) Okres gwarancji - min. 36 miesięcy 6) Sieć DWDM płd. -wsch. powinna zostać zintegrowana z istniejącymi w TK sieciami DWDM pochodzącymi od dwóch dostawców w dwóch węzłach lub Oferent nie mający dotąd w sieci TK swoich urządzeń jest zobligowany do zastąpienia swoimi urządzeniami DWDM jednej lub dwóch z tych sieci w cenie oferty na DWDM płd. - wsch..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.26.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Czas dostawy i wdrożenia realacji Rzeszów - Lublin - 15

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Umowa ramowa na dostawę i serwis urządzeń oraz rozbudowę w istniejącej w TK Telekom sieci technologii firmy A lub nowej technologii zastępującej obecnie istniejący w TK Telekom sprzęt DWDM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ustalenie warunków umowy ramowej na dostawę i serwis urządzeń technologii A. Umowa ramowa będzie zawarta na trzy lata lub do wyczerpania maksymalnej kwoty przeznaczonej na realizację umowy tj. 20 mln zł. Oferent w ofercie zobowiąże się do dostawy urządzeń wskazanych w SIWZ po stałej cenie wskazanej w ofercie, z zastrzeżeniem, iż ceny jednostkowe urządzeń wskazane zaoferowane w części I i II muszą być identyczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.26.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 65
    • 2. Wycena konfiguracji sieci przykładowej podanej w SIWZ - 35

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: umowa ramowa na dostawę i serwis urządzeń oraz rozbudowę w istniejącej w TK telekom sieci technologii firmy B lub nowej technologii zastępującej obecnie istniejący w TK Telekom sprzęt DWDM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ustalenie warunków umowy ramowej na dostawę i serwis urządzeń technologii B. Umowa ramowa będzie zawarta na trzy lata lub do wyczerpania maksymalnej kwoty przeznaczonej na realizację umowy tj. 20 mln zł. Oferent w ofercie zobowiąże się do dostawy urządzeń wskazanych w SIWZ po stałej cenie wskazanej w ofercie, z zastrzeżeniem, iż ceny jednostkowe urządzeń wskazane zaoferowane w części I i III muszą być identyczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.26.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 65
    • 2. Wycena sieci przykładowej podanej w SIWZ - 35

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.