eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi konserwacji i napraw systemu sygnalizacji pożaru w Inspektoracie w Legionowie



Ogłoszenie z dnia 2008-04-23

Warszawa: Usługi konserwacji i napraw systemu sygnalizacji pożaru w Inspektoracie w Legionowie
Numer ogłoszenia: 83634 - 2008; data zamieszczenia: 23.04.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie, ul. Podskarbińska, 03-829 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5902322, 5902321, fax 022 5902730, 5902600.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: ubezpieczenia społeczne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi konserwacji i napraw systemu sygnalizacji pożaru w Inspektoracie w Legionowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie konserwacji i napraw instalacji sygnalizacji pożaru oraz system oddymiania W skład instalacji będących przedmiotem konserwacji i napraw wchodzą urządzenia, oprogramowanie i okablowanie. 1.Miejsce wykonywania usługi: Inspektorat ZUS w Legionowie przy ul. Słowackiego 20. 2.Warunki realizacji a) Termin wykonania konserwacji - wrzesień 2008 r., bez wezwania Zamawiającego. b) Czynności konserwacyjne zostaną potwierdzane w formie pisemnej w postaci protokołu c) Wszelkie zmiany w instalacji będą nanoszone przez Wykonawcę w dokumentacji technicznej systemu. d) Czynności wykraczające poza zakres konserwacji będą wykonywane na podstawie odrębnego zlecenia naprawy, w oparciu o stawkę roboczogodziny i kosztu części zamiennych użytych do naprawy. Rozliczenie nastąpi na podstawie Protokołu naprawy. ( e) W przypadku awarii podjęcie czynności nastąpi w ciągu 4 h od momentu zawiadomienia przez Zamawiającego (telefonicznie lub faksem). Do naprawy Wykonawca przystąpi w ciągu 24 godzin od momentu zawiadomienia lub w terminie obustronnie uzgodnionym. Zawiadomienie, które wpłynęło do Wykonawcy po godz. 16.00 traktowane jest jako złożone o godz. 7.00 następnego dnia. f) Naprawa zostanie wykonana w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. W przypadku konieczności wymiany uszkodzonych elementów termin zakończenia naprawy może ulec przedłużeniu o okres trwania procedury zakupu zamienników u producenta, importera lub sprzedawcy. Wykonawca musi uzyskać zgodę Zamawiającego na przedłużenie terminu naprawy. Termin wykonania może zostać przedłużony na życzenie Zamawiającego, wówczas potwierdza on ten fakt na protokole odbioru. g) Za naprawy uważa się również wszelkie przeróbki systemu zlecone przez Zamawiającego związane z rozbudową systemu, przenoszeniem czujek i innych urządzeń, programowaniem linii dozorowych i central w związku z przeróbkami, wykonanie pomiarów dozymetrycznych, utylizacja zdemontowanych elementów i urządzeń. h) W przypadku konieczności dokonania naprawy urządzenia w serwisie producenta Wykonawca winien uzyskać zgodę Zamawiającego na wykonanie naprawy, a następnie przedłożyć kserokopię rachunku z wykonanej naprawy, na którego podstawie zostaną rozliczone koszty naprawy. i) Na okres trwania naprawy Wykonawca wprowadzi najkorzystniejszy z dostępnych tryb awaryjny funkcjonowania systemu (np. montując własne urządzenie zastępcze). j) Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania urządzeń objętych konserwacją w ciągłej sprawności technicznej. k) Wykonawca odpowiada za wykonanie wszelkich niezbędnych przeglądów i badań wymaganych Prawem Atomowym oraz zobowiązuje się do powiadamiania o tej konieczności Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 1885,24 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: wolna ręka

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • APTOM SERVICES Sp. z o.o., Czerniakowska 155, 00-453 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1885.24
  • Oferta z najniższą ceną: 1885.24 / oferta z najwyższą ceną: 1885.24
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.