eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzgów › Usunięcie dennych osadów ściekowych za pomocą refulera z II i III celi stawu napowietrzanego oczyszczalni ścieków Lemna w Rzgowie oraz czyszczenie nitryfikatora z osadów i montaż przelewów oraz rurociągów rozdziału.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-30

Rzgów: Usunięcie dennych osadów ściekowych za pomocą refulera z II i III celi stawu napowietrzanego oczyszczalni ścieków Lemna w Rzgowie oraz czyszczenie nitryfikatora z osadów i montaż przelewów oraz rurociągów rozdziału.
Numer ogłoszenia: 83612 - 2009; data zamieszczenia: 30.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Rzgowie , ul. Konińska 8, 62-586 Rzgów, woj. wielkopolskie, tel. 063 2419665, faks 063 2419790.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminarzgow.pl BIP przetargi

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usunięcie dennych osadów ściekowych za pomocą refulera z II i III celi stawu napowietrzanego oczyszczalni ścieków Lemna w Rzgowie oraz czyszczenie nitryfikatora z osadów i montaż przelewów oraz rurociągów rozdziału..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usunięcie dennych osadów ściekowych za pomocą refulera z II i III celi stawu napowietrzanego oczyszczalni ścieków Lemna w Rzgowie oraz czyszczenie nitryfikatora z osadów i montaż przelewów oraz rurociągów rozdziału oczyszczalni w ruchu. Szczegółowy zakres usługi podano w załączniku formularz kalkulacyjny usługi ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.00.00.00 - Inne usługi komunalne, socjalne i osobiste .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. - Wykonali co najmniej 2 usługi na oczyszczalni Lemna odpowiadające swoim rodzajem stanowiącym przedmiot zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez Zamawiającego jako spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną będzie spełniać w/w warunek. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 100.000,- zł W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony , jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie . 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca składa oświadczenie. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/ niespełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A1 Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - Załącznik nr 1 A 2) Formularz cenowy kalkulacyjny - wypełniony i podpisany przez wykonawcę stanowiący załącznik do formularza ofertowego. A 3) Wzór umowy zaprafowany na każdej stronie A 4) Oświadczenie, o spełnieniu warunków zawartych w art 22 ust 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z załącznikiem nr 2 W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik konsorcjum w imieniu wszystkich jego członków. B W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z załącznikiem nr 3 W przypadku składania oferty wspólnej ww oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną B 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert W przypadku składania oferty wspólnej ww dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną B2 Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B3 Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art 22 Prawa zamówień publicznych C W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli w wykazie o którym mowa wyżej wykonawca wykazał osoby , którymi będzie dysponował. - zgodnie z załącznikiem nr 4 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać ww warunek. C.1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykonali co najmniej 2 usługi na oczyszczalni Lemna odpowiadające swoim rodzajem stanowiącym przedmiot zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 5. Za dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót należy przyjąć: referencje, rekomendacje, listy polecające, podpisane protokoły, faktury VAT oraz inne dokumenty , z których treści wynika, że usługi zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składająwspólny ww. wykaz . c.2) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. Wykonawca załączy do oferty wykaz niezbędnych do wykonania w/w zamówienia nw urządzenia, sprzęt i narzędzia Minimalne wymagania l.p. Nazwa urządzenia j.m. Ilość 1 Reufler Zestaw 1 2 Zestaw pompowy Kpl 1 3 Wóz asenizacyjny o pojemności 9m3 Zestaw 1 D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.3) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 100.000,- zł Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać ww warunek..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminarzgow.pl bip przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rzgów, ul. Konińska 8, 62-586 Rzgów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rzgów, ul. Konińska 8, 62-586 Rzgów ul. Konińska 8 Pokój nr 10 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.