eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudniki › Przebudowa poddasza w urzędzie gminy - II etap

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-11

Rudniki: Przebudowa poddasza w urzędzie gminy - II etap
Numer ogłoszenia: 83598 - 2016; data zamieszczenia: 11.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 39874 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rudniki, ul. Wojska Polskiego 12A, 46-325 Rudniki, woj. opolskie, tel. 34 35-95-072, faks 34 3595013.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa poddasza w urzędzie gminy - II etap.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie adaptacji pomieszczeń strychu na pomieszczenia biurowe poddasza budynku Urzędu Gminy w Rudnikach przy ul. Wojska Polskiego 12a. Zakres robót przewiduje wykonanie robót na części poddasza oraz robót na klatce schodowej pomiędzy parterem i piwnicą wydzielającej odrębne strefy pożarowe. (pomieszczenia 1, 2, 3, 4, 7, 8, 9, 10, 11 oraz klatka schodowa parter). Zakres robót przewiduje wykonanie następujących robót: - wykonanie niezbędnych robót rozbiórkowych ( wykucia, przekucia, przecięcia) - murowanie ścianek z betonu komórkowego pod montaż zestawów WC, - wykonanie ścianek działowych z GK na stelażu metalowym z wypełnieniem wełną mineralną gr 10cm w ilości 162,16m2, - wykonanie obudowy sufitów z płyt GK wraz izolacją termiczną z wełny mineralnej gr. 15+10cm oraz paroizolacją w ilości 296,55m2 - montaż posadzek z paneli podłogowych 98,7m2, montaż posadzek z płytek ceramicznych 34,84m2 - okładziny ścian z płytek ceramicznych w pomieszczeniach WC w ilości 66,01m2, - montaż stolarki drzwiowej drewnianej 8szt oraz stolarki p-poż aluminiowej z przeszkleniem EI60, montaż stolarki p-poż stalowej pełnej 1szt, - malowanie ścian i sufitów farbami lateksowymi w ilości 586m2, - wykonanie instalacji CO z rur miedzianych z izolacją termiczną oraz montażem grzejników zaworów i głowic termostatycznych w ilości 15szt, - wykonanie instalacji wodociągowej z rur miedzianych z izolacją termiczną oraz montażem urządzeń (baterie 4szt, umywalki 4szt, zawór czerpalny 1szt, przepływowy ogrzewacz wody 2szt o mocy 3,5kW) - wykonanie instalacji kanalizacyjnej z montażem urządzeń armatury (umywalki 4szt, misy ustępowe na stelażu 2szt, pisuary 1 szt ) - wykonanie instalacji elektrycznej w rurach ochronnych z montażem urządzeń (rozdzielnic, opraw, gniazd, łączników itd.) - wykonanie instalacji teletechnicznej w rurach ochronnych (montaż szafy rozdzielczej, gniazdek, itd.) Szczegółowy zakres zamówienia zawiera projekt budowlany, przedmiar robót wraz ze szczegółowymi danymi do wyceny robót i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót. Dokumentacje te są dostępne na stronie internetowej zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego sprzątania terenu budowy oraz usuwania wszelkiego rodzaju odpadów. Ponadto Wykonawca usunie wszelkie szkody powstałe w wyniku prowadzenia prac w obiekcie i w jego otoczeniu, w szczególności uprzątnięcie i naprawę zniszczonych nawierzchni, trawników itp. Wykonawca zamówienia musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym wymagane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie warunków wykonania zamówienia. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz wytycznymi określonymi w niniejszej SIWZ, z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego. Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje wszelkie wymagane dokumenty do przedstawienia dla organu nadzoru budowlanego w celu zgłoszenia zakończenia robót, w tym dokumentację powykonawczą. Zaleca się oferentom szczegółowe zapoznanie się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dokonanie wizji lokalnej w obiekcie, zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenie i zweryfikowanie SIWZ i załączników oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach i przeoczeniach. Wykonawca udzieli 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego zadania. Na okres gwarancji wykonawca wydłuża termin rękojmi za wady. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp informuje, że jeżeli w SIWZ i jej załącznikach wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie materiałów lub urządzeń, nazwy ich producentów i dystrybutorów, nazwy własne produktów, pochodzenie urządzeń itd. mają one charakter przykładowy. Zostały one bowiem określone jedynie w celu sprecyzowania parametrów i wymogów techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert materiałowo i technologicznie równoważnych. Zaoferowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do zdefiniowania nowego, w kluczowych elementach niezgodnego z dokumentacją przetargową, opisu zamówienia. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały czy urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania materiałów i urządzeń równoważnych do materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji przetargowej, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty szczegółowy opis oferowanych materiałów i urządzeń wskazując, że zaproponowane rozwiązania są równoważne pod względem technicznym, jakościowym i funkcjonalnym. Nie wykazanie materiałów i urządzeń równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja zastosowania materiałów i urządzeń wymienionych w dokumentacji przetargowej. Wykonawca zobowiązany jest zachować szczególną ostrożność w trakcie realizacji prac remontowych. W przypadku uszkodzenia któregokolwiek istniejącego już elementu, Wykonawca zobowiązany będzie naprawić go (doprowadzić do stanu pierwotnego) na swój koszt. Wykonawca będzie zobowiązany zabezpieczyć miejsce prac remontowych przed dostępem osób nieupoważnionych. Wykonawca umożliwi wstęp do obiektu przedstawicielowi Zamawiającego podczas przeprowadzanych prac remontowych. Materiały potrzebne do wykonania robót, będących przedmiotem zamówienia dostarcza Wykonawca. Wykonawca wykona roboty, będące przedmiotem zamówienia przy użyciu sprzętu, urządzeń i materiałów o jakości odpowiadającej obowiązującym przepisom, normom i standardom. Wykonawca zobowiązany będzie zabezpieczyć powierzchnie, które nie podlegają remontowi. Zamawiający udostępni Wykonawcy pobór wody i energii elektrycznej. Powierzchnie przeznaczone do malowania powinny być gładkie i równe. Wszystkie nierówności należy skuć, usunąć i zeszlifować. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemów zakupów. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PBMH MODERN-BUD Sp. z o.o Sp.k., ul. Oleska 406, Starokrzepice, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 215074,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 174965,40

  • Oferta z najniższą ceną: 158397,85 / Oferta z najwyższą ceną: 262674,59

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.