eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Moszczenica › Sukcesywna dostawa mebli i wyposażenia do Urzędu Gminy w Moszczenicy, Sołectwa Michałów, Sołectwa Srock, OSP Kiełczówka gm. Moszczenica, pow. piotrkowski, woj. łódzkie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-12

Moszczenica: Sukcesywna dostawa mebli i wyposażenia do Urzędu Gminy w Moszczenicy, Sołectwa Michałów, Sołectwa Srock, OSP Kiełczówka gm. Moszczenica, pow. piotrkowski, woj. łódzkie
Numer ogłoszenia: 83513 - 2012; data zamieszczenia: 12.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Moszczenica , ul. Kosowska 1, 97-310 Moszczenica, woj. łódzkie, tel. 044 6169570, faks 044 6169625.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa mebli i wyposażenia do Urzędu Gminy w Moszczenicy, Sołectwa Michałów, Sołectwa Srock, OSP Kiełczówka gm. Moszczenica, pow. piotrkowski, woj. łódzkie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mebli i wyposażenia do Urzędu Gminy w Moszczenicy, Sołectwa Michałów, Sołectwa Srock, OSP Kiełczówka gm. Moszczenica, pow. piotrkowski, woj. łódzkie Wspólny Słownik Zamówień (CPV): - 39130000-2 - meble biurowe - 39153000-9 - meble konferencyjne - 39150000-8 - różne meble i wyposażenie - 39000000-2 - meble, wyposażenie, urządzenia domowe i środki czyszczące 1. Dostawa mebli do Urzędu Gminy w Moszczenicy: 1) Szafa aktowa o wym. 802/385/1833 - szt. 4 2) Regał narożny o wym. 802/802/1833 - szt. 1 3) Regał o wym. 602/385/1833 - szt. 4 4) Szafa ubraniowo aktowa o wym. 802/385/1833 - szt. 9 5) Szafa aktowa o wym. 802/385/2185 - szt. 25 6) Kontener mobilny o wym. 435/525/590 - szt. 18 7) Biurko proste 1370/700/758 - szt. 3 8) Biurko narożne lewe 1600/1000/758 - szt. 7 9) Dostawka do biurka półokrągła o wym. 400/700/758 z nogą chromowaną - szt. 4 10) Dostawka do biurka półokrągła o wym. 500/1400/758 z nogą chromowaną - szt. 5 11) Biurko narożne prawe o wym. 1600/1000/758 - szt. 8 12) Dostawka do biurka o wym. 500/900 - szt. 3 13) Noga chromowana o wym. Fi 40/730 - szt. 8 14) Przystawka kątowa - półokrągła o wym. 700/700 - szt. 2 15) Biurko narożne - 1370/100/758 - szt. 1 16) Dostawka do biurka o wym. 500/700 - szt. 3 17) Szafka aktowa o wym. 802/385/777 - szt. 1 18) Stół o wym. 1370/700/758 - szt.4 19) Krzesło biurowe - szt. 19 - kolor czarny 2. Dostawa mebli od OSP Kiełczówka: 1) Krzesło konferencyjne - szt. 100 3. Dostawa mebli do Sołectwa Michałów w tym: 1) sześć sztuk stołów składanych o wym. 180x90 cm 2) 50 szt. krzeseł drewnianych składanych 4. Dostawa mebli do Sołectwa Srock w tym: 1) 6 sztuk stołów (kolor blatu stołu - buk) 2) 24 szt. krzeseł (kolor obicia krzeseł buk) 5. Dostawa mebli do Urzędu Gminy: 1) szafka wisząca z suszarką o wym. 60x80 2) szafka 60x200 3) szafka zlewozmywakowa 80x80 4) szafka wisząca z suszarką z 80x80 5) szafka 80x80 6) 6 sztuk krzeseł - kolor buk 6. Wyposażenie Urzędu Gminy w Moszczenicy: 1) urządzenie wielofunkcyjne posiadające funkcje: - płyty grzejnej, - chłodziarko - zamrażarki, - zlewu, - szafki. 2) zmywarka 3) lodówka 4) sejf Informacje dodatkowe: - dostawa zamówionych mebli (wraz z montażem) musi być wliczona w cenę przedmiotu zamówienia: - adresy dostawy: 1. Urząd Gminy w Moszczenicy, ul. Kosowska 1, 97-310 Moszczenica 2. Sołectwo Michałów - Michałów ul. Południowa 70, 97-310 Moszczenica 3. Sołectwo Srock -Srock ul. Plac Rynek 2, 97-310 Moszczenica 4. Ochotnicza Straż Pożarna w Kiełczówce, Kiełczówka ul. Parkowa 6, 97-310 Moszczenica - dostarczone przedmioty zamówienia powinny być odpowiednio zabezpieczone na czas transportu. - gwarancja na dostarczone przedmioty zamówienia wynosi min. 36 miesięcy od daty protokolarnego odbioru. Uwaga: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego wizualizacja stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przewiduje się możliwość rozszerzenia przedmiotu zamówienia wymienionego w zamówieniu podstawowym. Zamówienie uzupełniające polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia i stanowi nie więcej niż 5% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.15.30.00-9, 39.15.00.00-8, 39.00.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz ofertowy 2) wypełniony formularz cenowy 3) oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy pzp.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy w przypadku m.in. zaistnienia następujących okoliczości: a) zmian korzystnych dla Zamawiającego; b) w przypadku zmiany stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy i wynikającej z tego tytułu zmiany kwoty podatku VAT wskazanej w § 4 ust. 1, co nie powoduje zmiany wysokości wynagrodzenia netto.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.moszczenica.bipst.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Moszczenicy ul. Kosowska 1, 97-310 Moszczenica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2012 godzina 20:00, miejsce: Urząd Gminy w Moszczenicy ul. Kosowska 1, 97-310 Moszczenica pok. 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.