eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Wykonanie i odnowienie oznakowania poziomego cienkowarstwowego i grubowarstwowego na terenie miasta Białystok w latach 2011-2012

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-19

Białystok: Wykonanie i odnowienie oznakowania poziomego cienkowarstwowego i grubowarstwowego na terenie miasta Białystok w latach 2011-2012
Numer ogłoszenia: 83456 - 2011; data zamieszczenia: 19.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 47355 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i odnowienie oznakowania poziomego cienkowarstwowego i grubowarstwowego na terenie miasta Białystok w latach 2011-2012.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje wykonywanie i odnawianie istniejącego oznakowania poziomego cienkowarstwowego i grubowarstwowego oraz usunięcie znaków poziomych na ulicach miasta Białystok zgodnie z poniżej zamieszczonym planowanym zakresem: a/ Wykonywanie odnowienia istniejącego oznakowania poziomego cienkowarstwowego w kolorze białym/z zastosowaniem mikrokulek szklanych o działaniu retrorefleksyjnym/, przy pomocy farb do znakowania jezdni, w okresie realizacji zamówienia, na powierzchni do 90 000m2, b/ Wykonywanie odnowienia oznakowania poziomego cienkowarstwowego w kolorze białym/bez mikrokulek/ przy pomocy farb do znakowania jezdni, w okresie realizacji zamówienia, na powierzchni do 1000m2, c/ Wykonywanie nowego oznakowania cienkowarstwowego w kolorze białym /z zastosowaniem mikrokulek szklanych o działaniu retrorefleksyjnym/, przy pomocy farb do znakowania jezdni, w okresie realizacji zamówienia, na powierzchni do 2000m2, d/ Wykonywanie nowego cienkowarstwowego oznakowania poziomego /bez mikrokulek/ przy pomocy farb do znakowania jezdni, w okresie realizacji zamówienia, na powierzchni do 1000m2, e/ Usuwanie mechaniczne istniejącego oznakowania cienkowarstwowego , w okresie realizacji zamówienia, na powierzchni do 2000m2, f/ Wykonywanie odnowienia oznakowania poziomego grubowarstwowego strukturalnego masami chemoutwardzalnymi, w okresie realizacji zamówienia, na powierzchni do 1000m2, g/Wykonywanie nowego oznakowania poziomego grubowarstwowego strukturalnego masami chemoutwardzalnymi, w okresie realizacji zamówienia, na powierzchni do 1000m2, h/ wykonywanie odnowienia oznakowania poziomego grubowarstwowego gładkiego masami chemoutwardzalnymi przez okres 2 - letni na powierzchni 2000m2 i/ wykonywanie nowego oznakowania poziomego grubowarstwowego gładkiego masami chemoutwardzalnymi przez okres 2 - letni na powierzchni 2000m2 j/ Wykonywanie odnowienia oznakowania poziomego grubowarstwowego z mas termoplastycznych, w okresie realizacji zamówienia, na powierzchni do 1500m2, k/ Wykonywanie nowego oznakowania poziomego grubowarstwowego z mas termoplastycznych, w okresie realizacji zamówienia, na powierzchni do 2000m2, l/ Usuwanie mechaniczne istniejącego oznakowania poziomego grubowarstwowego z mas termoplastycznych lub chemoutwardzalnych w okresie realizacji zamówienia, na powierzchni do 1500m2. 2.Wymagania dotyczące materiałów, sprzętu transportu oraz sposobu wykonywania robót zostały określone w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych /SST/: a/ Wymagania ogólne, b/ Oznakowanie poziome, c/ Remont oznakowania poziomego, które stanowią załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 3.Zabezpieczenie terenu wykonywanych prac /odcinka drogowego/. 3.1.Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania porządku i bezpieczeństwa w ruchu drogowym w okresie realizacji zadań wynikających z Umowy, aż do zakończenia prac i dokonania ich odbioru oraz ponosi odpowiedzialność za zabezpieczenie robót zgodnie z warunkami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem. 3.2.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom trzecim w obrębie terenu robót i w związku z wykonywanymi robotami objętymi Umową od daty przyjęcia terenu od Zamawiającego do czasu odbioru robót. 3.3.W czasie wykonywania robót Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające tj: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały itp., zapewniające w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych. 3.4.Wykonawca zapewni stałe warunki widoczności w dzień i w nocy zapór i znaków, dla których jest to nieodzowne ze względów bezpieczeństwa. Urządzenia zabezpieczające użyte do tych celów powinny być zgodne z warunkami określonymi w Załączniku do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach /Dz. U. nr 220 poz. 2181 z dnia 23.12.2003 r. ze zmianami/. 4.Warunki realizacji zamówienia. 4.1. Wykonawca winien posiadać bazę magazynowo-sprzętową, na okres realizacji zamówienia, ze wskazaniem lokalizacji bazy na terenie Miasta Białystok lub w jego sąsiedztwie /w odległości do 20km od granic miasta/ wyposażoną w co najmniej w dwa systemy łączności:przewodowy /telefon stacjonarny z faxem/ oraz bezprzewodowy /telefon komórkowy/, umożliwiające roboczy kontakt w ciągu całej doby Zamawiającego z Wykonawcą. 4.2. Zamawiający przewiduje, że większość prac objętych przedmiotem zamówienia, zaplanowanych do realizacji w danym roku, wykonywana będzie w okresie od 01 kwietnia do 10 lipca każdego roku. Przewiduje się zlecenie Wykonawcy w danym roku kalendarzowym ok. 50 % planowanego zakresu robót. 4.3.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości robót w poszczególnych asortymentach lub zmniejszenia zakresu robót objętych Umową. 4.4. Realizacja przedmiotu umowy następować będzie etapami /sukcesywnie/, na podstawie protokołów konieczności /przekazanych faksem/ określających miejsce i zakres prac, a w szczególności: - nazwę ulicy, placu, skrzyżowania, - odcinek od - do, - zakres robót do wykonania, - wartość prac, - termin realizacji, - inne uwagi wykonawcze. 4.5. Zmiana, ustalonego protokołami konieczności, terminu realizacji robót może nastąpić jedynie na podstawie pisemnej zgody Zamawiającego. 4.6.Nowe oznakowanie należy wykonywać zgodnie z projektami będącymi w posiadaniu Zamawiającego. 4.7.Rozpoczęcie prac powinno nastąpić w ciągu 3 dni od daty przekazania polecenia Wykonawcy. Powyższe nie dotyczy udokumentowanych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie prac malarskich /np. opady deszczu, niska temperatura/ lub innych czynników mających bezpośredni wpływ na terminową realizację zadania /np. nieprzewidziane, awaryjne roboty prowadzone w pasie drogowym/. 4.8. Przekazanie polecenia jest równoznaczne z przekazaniem terenu robót.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.23.32.70 - Malowanie nawierzchni parkingów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZABERD S.A Zakład Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, ul. Bystrzycka 24, 54-215 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1699873,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1287020,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1287020,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1782125,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.