eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających z opinii kominiarskich w budynkach należących do Gminy Gdańsk i będących w zarządzie GZNK SZB

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-12

Gdańsk: wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających z opinii kominiarskich w budynkach należących do Gminy Gdańsk i będących w zarządzie GZNK SZB
Numer ogłoszenia: 83432 - 2014; data zamieszczenia: 12.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy , ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, faks 58 3458235.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gznk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających z opinii kominiarskich w budynkach należących do Gminy Gdańsk i będących w zarządzie GZNK SZB.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających z opinii kominiarskich z rocznego przeglądu przewodów kominowych dla poszczególnych budynków gminnych na terenie Biur Obsługi Mieszkańców nr 1, 2, 4, 7, 8, 9.
2. Zakres robót wynikający z opinii kominiarskich:
a) montaż wkładów kominowych kwasoodpornych do istniejących przewodów kominowych murowanych w celu uszczelnienia przewodu spalinowego,
b) montaż wkładów kominowych żaroodpornych do istniejących kominów murowanych,
c) montaż wkładów kominowych z blachy ocynkowanej, spiro Alu-fol, itp. do przewodów wentylacyjnych w istniejących przewodach murowanych celem ich uszczelnienia,
d) dobudowa wewnątrz budynku przewodów wentylacyjnych (w lokalach, po klatce schodowej, przez strych) z rur stalowych ocynkowanych ocieplonych o średnicach 160 mm i 200 mm z obudową z płyt gipsowo-kartonowych z wyprowadzeniem ponad dach,
e) dobudowa przewodów spalinowych od urządzeń gazowych z rur ze stali kwasoodpornej wewnątrz budynku (przez lokale, klatkę schodową, przez strych, itp.),
f) dobudowa przewodów dymowych od urządzeń na paliwo stałe z rur ze stali żaroodpornej wewnątrz budynku (przez lokale, klatkę schodową, przez strych, itp.),
g) dobudowa przewodów wentylacyjnych z rur stalowych ocynkowanych o średnicach 160 mm, 200 mm po ścianie zewnętrznej budynku z wyprowadzeniem ponad dach budynku, ocieplonych wełną mineralną o grubości 50 mm i obudowanych rurą stalową ocynkowaną,
h) dobudowa przewodów spalinowych z rur stalowych kwasoodpornych o średnicach 130 i 150 mm po ścianie zewnętrznej budynku z wyprowadzeniem ponad dach budynku, ocieplonych wełną mineralną o grubości 50 mm i obudowanych rurą stalową ocynkowaną,
i) dobudowa przewodów dymowych żaroodpornych o średnicy 150 mm po ścianie zewnętrznej budynku z wyprowadzeniem ponad dach budynku, ocieplonych wełną mineralną o grubości 50 mm i obudowanych rurą stalową ocynkowaną,
j) inne prace wynikające z zaleceń zawartych w opiniach kominiarskich (przyłączenia kanałów wentylacyjnych, spalinowych, dymowych, założenia daszków, nasad kominowych wspomagających ciąg, itp.)
k) roboty budowlane towarzyszące robotom kominowym, tj.:
- przemurowanie kominów z naprawą główek kominowych,
- wykucia z zamurowaniem bruzd w ścianach,
- naprawa stropów, stropodachów, dachów, ścian po przejściach przewodami kominowymi,
- obsadzanie drzwiczek wyczystnych i kratek wentylacyjnych,
- inne niezbędne roboty towarzyszące budowlane konieczne do realizacji zadania.
3. Wykonanie opinii kominiarskiej powykonawczej, która ma zawierać schemat przewodów kominowych istniejących w całym budynku z oznaczeniami i opisem wykonanych robót potwierdzający drożność, szczelność i właściwy ciąg w przewodach kominowych.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
a) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - wymagania ogólne - wykonanie wsadów kominowych i wentylacji w budynkach mieszkalnych - załącznik nr 1A do siwz,
b) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - instalacja wsadów kominowych kwasoodpornych i żaroodpornych - załącznik nr 1B do siwz,
c) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - instalacja wentylacji grawitacyjnej - załącznik nr 1C do siwz,
d) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - roboty murowe - kominy - załącznik nr 1D do siwz.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających dotyczących robót remontowych na przewodach kominowych wynikających z opinii kominiarskich w zakresie określonym w opisie przedmiotu zamówienia oraz wielkości lub zakresu zamówienia, których wartość wynosi do 50 % wartości zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.33.12.10-1, 45.41.00.00-4, 45.26.14.20-4, 45.26.25.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 500 zł w tym:
­ zadanie 1 - 2 500,00 zł;
­ zadanie 2 - 1 700,00 zł;
­ zadanie 3 - 1 300,00 zł;
W przypadku składania oferty na dwa zadania oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości sumy wadiów na poszczególne zadania

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na montażu wkładów kominowych, remoncie lub budowie kominów o łącznej wartości co najmniej 50 000,00 zł każda.
      Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
      Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
      - 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej,
      - 1 osobą posiadającą tytuł mistrza kominiarskiego.
      Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
      Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej:
      W przypadku składania oferty na jedno zadanie:
      ­ zadanie 1 - 130 000,00 zł;
      ­ zadanie 2 - 90 000,00 zł;
      ­ zadanie 3 - 70 000,00 zł;
      W przypadku składania oferty na dwa zadania do oferty musi być załączona polisa lub inny dokument ubezpieczenia w wysokości sumy ubezpieczenia poszczególnych zadań.
      W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
      Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Przez najważniejsze roboty budowlane Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na montażu wkładów kominowych, remoncie lub budowie kominów o łącznej wartości co najmniej 50 000,00 zł.
    Zamawiający nie żąda informacji o robotach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    a) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia,
    b) dokument o odpowiedzialności solidarnej wykonawcy i podmiotu, na którego zasoby ekonomiczne powołuje się wykonawca.
    Wyżej wymienione zobowiązanie oraz dokument o odpowiedzialności solidarnej muszą być złożone w formie oryginału;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    a) Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
    b) Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
    c) Udzielić rękojmi za wady na okres 3 lat,
    d) Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.
    e) Złożyć Zestawienie materiałów wg załącznika nr 2 do siwz wraz z przyjętymi cenami jednostkowymi. Ceny materiałów muszą być przedstawione łącznie z kosztami zakupu i transportu materiałów. W przypadku zastosowania różnych cen jednostkowych w każdym z zadań, należy sporządzić Zestawienie materiałów odpowiednio na dane zadanie.
    Brak zestawienia spowoduje odrzucenie oferty.
    f) Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1 - Cena - 0.65
    • 2 - Stawka roboczogodziny (z narzutami bez podatku VAT - 0.35

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
    1. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy i osoba posiadająca tytuł mistrza kominiarskiego, jako przedstawiciele Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie,
    2. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
    3. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.
    Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
    1. Zmiana osoby Kierownika budowy i osoby posiadającej tytuł mistrza kominiarskiego może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub Kierownikiem robót, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy lub Kierownika robót, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
    2. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
    3. Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 - 12:00. Cena brutto - 12,30 PLN.
    Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe, przelew.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2014 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: do 25.04.2014.

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 27.03.2014 r. godzina 10:15,
    miejsce w siedzibie zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w pokoju nr 6 - świetlica
    OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:
    Grażyna Pietrowska; stanowisko służbowe: specjalista ds. zamówień publicznych;
    80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok.11, tel. 58 320 02 20;
    adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl
    WYKONAWCA MOŻE ZŁOŻYĆ OFERTĘ MAKSYMALNIE NA DWA ZADANIA.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających z opinii kominiarskich w budynkach będących w zarządzie GZNK SZB na terenie Biur Obsługi Mieszkańców nr 1, 8 i 9.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających z opinii kominiarskich z rocznego przeglądu przewodów kominowych dla poszczególnych budynków gminnych na terenie Biur Obsługi Mieszkańców nr 1, 8 i 9.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.33.12.10-1, 45.41.00.00-4, 45.26.14.20-4, 45.26.25.00-6.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2014.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 0.65
      • 2. Stawka roboczogodziny (z narzutami bez podatku VAT) - 0.35

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających z opinii kominiarskich w budynkach będących w zarządzie GZNK SZB na terenie Biur Obsługi Mieszkańców nr 2 i 4.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających z opinii kominiarskich z rocznego przeglądu przewodów kominowych dla poszczególnych budynków gminnych na terenie Biur Obsługi Mieszkańców nr 2 i 4.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.33.12.10-1, 45.41.00.00-4, 45.26.14.20-4, 45.26.25.00-6.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2014.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 0.65
      • 2. Stawka roboczogodziny (z narzutami bez podatku VAT) - 0.35

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających z opinii kominiarskich w budynkach będących w zarządzie GZNK SZB na terenie Biur Obsługi Mieszkańców nr 7.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych na przewodach kominowych wynikających z opinii kominiarskich z rocznego przeglądu przewodów kominowych dla poszczególnych budynków gminnych na terenie Biur Obsługi Mieszkańców nr 7.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.33.12.10-1, 45.41.00.00-4, 45.26.14.20-4, 45.26.25.00-6.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2014.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1. Cena - 0.65
      • 2. Stawka roboczogodziny (z narzutami bez podatku VAT) - 0.35

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.