eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ozorków › Pełnienie funkcji menedżera projektu (zarządzania projektem) pnTermomodernizacja gminnych obiektów użyteczności publicznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-10

Ozorków: Pełnienie funkcji menedżera projektu (zarządzania projektem) pn: Termomodernizacja gminnych obiektów użyteczności publicznej
Numer ogłoszenia: 8340 - 2012; data zamieszczenia: 10.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 340965 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ozorków, ul. Wigury 1, 95-035 Ozorków, woj. łódzkie, tel. 042 7103100, 7103142, faks 042 7103101.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji menedżera projektu (zarządzania projektem) pn: Termomodernizacja gminnych obiektów użyteczności publicznej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji menedżera projektu /zarządzania projektem/ pn. Termomodernizacja gminnych obiektów użyteczności publicznej, zwanego dalej Projektem, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania II.6, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 RPO WŁ. Projekt dotyczy termomodernizacji sześciu obiektów użyteczności publicznej na terenie miasta Ozorków, tj,: - budynku Urzędu Miejskiego w Ozorkowie ul. Wigury 1 - budynku Urzędu Miejskiego w Ozorkowie ul. Listopadowa 16 - budynku Szkoły Podstawowej Nr 4 ul. Średnia 30 - budynku Szkoły Podstawowej Nr 5 ul. Cegielniana 25 - z wyłączeniem budynku sali gimnastycznej - budynku Szkoły Podstawowej Nr 5 ul. Konarskiego 2 - budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej filia - ul. Mielczarskiego 17 W ramach świadczonej usługi Wykonawca odpowiedzialny jest za: - rozliczanie dotacji przygotowywanie wniosków o płatność w funkcji sprawozdawczej i sprawozdawczo-finansowej, w tym nadzór nad terminowością składania dokumentów do Instytucji Zarządzającej RPO WŁ, - przygotowywanie na potrzeby realizacji projektu zestawień dotyczących dofinansowania, - wnioskowanie do Instytucji Zarządzającej o zgodę na wprowadzenie w projekcie zmian inicjowanych przez Zamawiającego lub inicjowanych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego, - koordynację wypełniania przez Zamawiającego obowiązku informowania opinii publicznej o współfinansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską, w tym przygotowanie oznakowania dokumentów dotyczących realizacji Projektu, - przygotowanie projektu do zamknięcia, a w szczególności: - weryfikację poprawności i zgodności wszystkich dokumentów związanych z realizacją projektu, - weryfikację zgodności zakresu rzeczowego z dokumentacją, - zaproponowanie rozwiązań w razie stwierdzenia braków lub błędów, - czynny udział we wdrożeniu rozwiązań prowadzących do usunięcia braków lub korekty błędów, - zapewnienie czynnego udziału podczas kontroli projektu, w tym kontroli przeprowadzanej przez Instytucję Zarządzającą RPO WŁ po zakończeniu projektu oraz innych kontrolach w okresie do 6 miesięcy po zakończeniu realizacji projektu, - monitoring wskaźników produktu i rezultatu, w tym weryfikację osiągniętych wartości na koniec realizacji projektu, - koordynację wypełniania innych obowiązków określonych w Umowie nr UDA-RPLD.02.06.00-00-046/09-00 o dofinansowanie oraz ewentualnych aneksach do umowy, których specyfika wynika z realizacji Projektu z udziałem dofinansowania w ramach RPO WŁ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHIN Consulting Sp. z o. o., ul. Częstochowska 63, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14022,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14022,00 / Oferta z najwyższą ceną: 66420,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.