eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-12

Gorzów Wielkopolski: Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp.
Numer ogłoszenia: 83398 - 2014; data zamieszczenia: 12.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gorzów Wlkp. , ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7355576, faks 095 7355612.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dzierżawa cyfrowego systemu łączności telefonicznej z programem do administrowania centralą oraz taryfikacji, obsługującej budynki Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp. w lokalizacjach (podana ilość abonentów jest maksymalną, która może zaistnieć w danej lokalizacji): a) ul.Sikorskiego 3-4: 251 abonentów, b) ul.Teatralna 26: 16 abonentów, c) ul.Kazimierza Wielkiego 1: 10 abonentów, d) ul.Okólna 2: 30 abonentów, e) ul.Jagiellończyka 10: 15 abonentów, f) ul.Orląt Lwowskich 1: 8 abonentów, g) ul.Kombatantów 34: 130 abonentów, h) ul.Przemysłowa 53: 40 abonentów. 2. Uruchomienie centrali nadrzędnej w budynku przy ul. Sikorskiego 3-4 i central podrzędnych w pozostałych lokalizacjach Urzędu Miasta oraz aparatów, 3. Konserwacja i serwis urządzeń, w szczególności central, 4. Zapewnienie 24 aparatów o funkcji sekretarskiej w tym 1 z modułami rozszerzającymi o min. 56 przycisków dla stanowiska punkt informacyjny, 5. Przeszkolenie dwóch pracowników Zamawiającego w zakresie podstawowej obsługi oraz zarządzania usługami central, 6. Podłączenie do centrali operatora, 7. Usługi telekomunikacyjne (telefoniczne i faksowe). 8. Wykonawca wyznaczy Opiekuna Klienta odpowiedzialnego za wyjaśnianie wszelkich nieprawidłowości mogących wystąpić podczas realizacji umowy. 9. W ramach obsługi technicznej Wykonawca zapewni utrzymanie funkcjonowania systemu oraz pomocy technicznej 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. 10. Termin realizacji zamówienia: 36 miesięcy od dnia podpisania umowy (planowany od 1 kwietnia 2014r.). Opis techniczny centrali telefonicznej: 1. dostarczone centrale i wszystkie elementy systemu powinny być fabrycznie nowe, 2. wszystkie urządzenia muszą posiadać świadectwa homologacji i oznaczenia CE, 3. Wykonawca dostarczy instrukcje obsługi i oprogramowania centrali w języku polskim, w formie drukowanej oraz elektronicznej, najpóźniej do dnia przekazania systemu do użytkowania, 4. lokalizacja Gorzów Wlkp., 5. pojemność centrali nadrzędnej co najmniej 60 szczelin z możliwością rozbudowy do 120 szczelin, 6. możliwość podłączenia 24 aparatów sekretarskich i 476 aparatów analogowych, 7. program taryfikacji z możliwością wystawiania faktur VAT z podziałem na grupy abonenckie i poszczególne numery z naliczaniem sekundowym oraz wydruku bilingów połączeń przychodzących i wychodzących z podziałem na grupy, przedziały czasowe, wybrane numery, a także z możliwością archiwizacji za okres co najmniej 2 lat, 8. możliwość konfigurowania zestawów sekretarsko - dyrektorskich, 9. tworzenie grup abonenckich, 10. identyfikacja rozmówcy, 11. rejestracja połączeń nieodebranych, 12. zawieszanie rozmów, 13. przejmowanie rozmów, 14. połączenia konferencyjne, 15. blokowanie aparatu hasłem, 16. ograniczanie połączeń zewnętrznych (restrykcje), 17. ponowne wybieranie numeru zewnętrznego, 18. tranzyt połączeń z łącza miejskiego na inne łącze miejskie, 19. przekazywanie natychmiastowe połączeń, 20. przekazywanie połączeń z opóźnieniem w razie braku odpowiedzi, 21. możliwość przenoszenia numerów telefonicznych pomiędzy lokalizacjami, 22. rezerwacja połączenia, 23. interaktywne głosowe kierowanie połączeń przychodzących (IVR), 24. System nagrywania rozmów dla co najmniej 10 użytkowników, obsługiwany z poziomu centrali. a) nagrywanie rozmów: - ustawienie na stałe nagrywania rozmów na dowolnym numerze, b) odsłuchiwanie rozmów nagranych: - przez uprawnionego użytkownika aparatu abonenta, - przez administratora systemu dla wszystkich linii, c) archiwizacja rozmów poza centralą, z możliwością odsłuchiwania nagranych rozmów jak w ppkt. b) 25. brama GSM (karta z czterema bramkami GSM), 26. automatyczny wybór najtańszej drogi połączenia, 27. tworzenie grup pick -up (przechwytująca) - umożliwia przechwytywanie wywołań z jednego aparatu na inny w danej grupie, 28. elektroniczna książka telefoniczna z podziałem na grupy abonentów, 29. statystyka ruchu telekomunikacyjnego dostępna na centrali, 30. zasilanie awaryjne na minimum 8 godzin pracy systemu przy zaniku napięcia sieci, 31. ruch półautomatyczny (z uwzględnieniem podziału na grupy abonenckie) - połączenia realizuje telefonista lub automatycznie dla abonenta znającego numer wewnętrzny, 32. system musi umożliwiać na bieżąco podgląd przez obsługę techniczną: a) wszystkich łączy, kanałów, użytkowników, b) stanu pracy - (stan zajętości np. zajętość kanałów traktów PRA, szczelin lub innych łączy, liczba rozmów przychodzących, wychodzących), c) status użytkownika. 33. usługi wymienione w pkt. 32 winny być dostępne co najmniej z poziomu oprogramowania instalowanego w systemie Windows lub przeglądarki internetowej. 34. Możliwość blokady połączeń o podwyższonych opłatach, 35. Realizacja połączeń na numery skrócone (AUX) 36. F2M - fax-to-mail - odbieranie faksów i wysyłanie jako załącznik elektronicznej poczty e-mail, 37. W2F - web-to-fax - wysyłanie faksów poprzez portal abonencki, 38. Obsługa protokołu T.38 dla połączeń faksowych. 39. Centrala ma być wyposażona w usługę automatycznego oddzwaniania do abonenta końcowego korzystającego z bramki GSM. Uruchomienie centrali: 1. Wykonawca uruchomi centrale w miejscach wskazanych przez Zamawiającego oraz skonfiguruje system zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. 2. Sieciowanie wszystkich lokalizacji Urzędu Miasta z centralą w budynku głównym przy ul. Sikorskiego 3-4, 3. Sieciowanie łączami dedykowanymi, 4. Podłączenie do centrali miejskiej w budynku w ul.Sikorskiego 3-4, Gorzów Wlkp. 5. Wymaga się aby podstawowe łącza telefoniczne od centrali Wykonawcy do zakończeń sieciowych wykonane były drogą kablową (dopuszcza się drogę radiową jako awaryjną), 6. Wymaga się technicznej realizacji łącz telekomunikacyjnych doprowadzonych do lokalizacji Zamawiającego przynajmniej w taki sposób, aby awaria jednego łącza nie spowodowała przerwy w łączności na więcej niż 50 % linii i kanałów, 7. W lokalizacjach innych niż Sikorskiego 3-4 wymaga się połączenia z centralą nadrzędną za pomocą łączy kablowych. 8. Połączenia central z siecią telefoniczną wewnętrzną w danym budynku Zamawiającego będą realizowane za pomącą złączy na wtyk RJ-45, 9. Do central zamontowanych w Urzędzie Miasta w trakcie trwania umowy będą podłączeni inni operatorzy (alternatywni) uruchamiani w przypadku awarii łącza Wykonawcy. Usługi telekomunikacyjne: 1. Usługi telekomunikacyjne będą świadczone zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 r. Nr 171, poz. 1800 ze zm.) oraz przepisami wykonawczymi, 2. Zamawiający zachowa funkcjonującą dotychczas numerację mieszcząca się w zakresie 95 7355 500 do 95 7355 999 (500 abonentów), 3. Zamawiający wymaga zapewnienia bezpłatnej łączności telefonicznej pomiędzy użytkownikami Urzędu Miasta dla istniejących oraz nowych obiektów Zamawiającego, 4. Rozliczanie opłat za rzeczywisty czas trwania połączenia (tzw. naliczanie sekundowe) na każdym połączeniu telekomunikacyjnym realizowanym przez Urząd Miasta (na potrzeby skalkulowania ceny ofertowej Wykonawca przedstawi koszt połączenia za 1 min.), 5. W przypadku połączeń w ruchu międzynarodowym Zamawiający oceni jedynie stawki do strefy I (Niemcy, Francja, Wielka Brytania, Włochy). W przypadku połączeń realizowanych do strefy II (reszta państw), ich koszt nie będzie mógł być wyższy niż koszt wynikający z bieżącej oferty wykonawcy standardowo przeznaczonej dla biznesu, 6. Wykonawca udostępni Zamawiającemu, za każdy zakończony okres rozliczeniowy, bilingi w postaci elektronicznej, dla całego wykorzystanego zakresu numeracji, w formacie .csv, .xls bądź .mdb, 7. Średnia szacowana miesięczna struktura połączeń wychodzących: a) połączenia strefowe (kierunkowy 95) - 700 godzin b) połączenia międzystrefowe - 150 godzin c) połączenia międzynarodowe - 5 godzin d) połączenia do sieci komórkowych - 300 godzin.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.20.00.00 - Usługi telekomunikacyjne 32.50.00.00 - Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów określonych w pkt III.4.3.1) , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin wystawienia dokumentu stosuje się odpowiednio. 2. Upoważnienie dla osoby reprezentującej Wykonawcę, o ile nie wynika to z innych dokumentów. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, należy załączyć pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umownych. Zmiany takie mogą wystąpić w przypadku: - zmiany przepisów dotyczących stawki podatku VAT - nastąpi zmiana wynagrodzenia Wykonawcy o wartość zmienionego podatku VAT, - Zamawiający dopuszcza dokonanie zmiany w umowie, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany są korzystne dla Zamawiającego,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. ul.Sikorskiego 3-4, pok.315, 66-400 Gorzów Wlkp..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2014 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. Kancelaria Ogólna, ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wlkp..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.