eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kroczyce › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych oraz odpadów z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Kroczyce

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-09

Kroczyce: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych oraz odpadów z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Kroczyce
Numer ogłoszenia: 83363 - 2015; data zamieszczenia: 09.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 68997 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kroczyce, ul. Batalionów Chłopskich 29, 42-425 Kroczyce, woj. śląskie, tel. 034 3152150 do 5, faks 034 3152150 do 5.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych oraz odpadów z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Kroczyce.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie odbierania odpadów komunalnych oraz odpadów od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych na terenie gminy Kroczyce i zagospodarowania tych odpadów. W zakresie zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie całego strumienia odpadów komunalnych oraz odpadów przekazanych przez właścicieli nieruchomości położonych na terenie gminy Kroczyce, na których zamieszkują mieszkańcy, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania w ramach powierzonego zadania, zgodnie z zapisami: 1. ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 ze zm.), 2. uchwały Sejmiku Województwa Śląskiego nr IV/25/1/2012 z dnia 24 sierpnia 2012 r. z późn. zm. w sprawie przyjęcia Planu gospodarki odpadami dla Województwa Śląskiego 2014, 3. rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, 4. ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wykonawca jest obowiązany przekazywać odebrane zmieszane odpady komunalne (odpady pozostałe po segregacji) oraz odpady zielone do istniejących regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych I regionu w skład którego wchodzi Gmina Kroczyce - zgodnie z Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Śląskiego 2014 (zatwierdzonym Uchwałą Nr IV/25/2/2012r. z dnia 24 sierpnia 2012 roku z późn. zm.) oraz ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. I.Wywóz odpadów komunalnych z terenu Gminy Kroczyce będzie okresowy, po telefonicznym powiadomieniu przez pracownika Urzędu Gminy o takiej konieczności w terminie 3 dni od dnia powiadomienia. Polega na wywozie nieczystości (odpadów zmieszanych) ok. 564,75 m3, w tym dzierżawa 3 szt. kontenerów o pojemności nie mniejszej niż 7 m3 oraz 3 szt. kontenerów o pojemności 1100 l. II. Odbiór odpadów bezpośrednio z nieruchomości zamieszkałych odbywać się będzie z podziałem na odpady: 1. zmieszane odpady komunalne, 2. papier, 3. tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metal, 4. szkło, 5. odpady ulegające biodegradacji, 6. meble i inne odpady wielkogabarytowe. III. Odbiór odpadów z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK): 1. przeterminowane leki i chemikalia, 2. zużyte baterie i akumulatory, 3. zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, 4. odpady budowlane i rozbiórkowe, pochodzące z remontów i innych robót budowlanych wykonywanych we własnym zakresie, na wykonanie których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę lub rozbiórkę, a także na wykonanie których nie jest wymagane zgłoszenie do administracji budowlano - architektonicznej, 5. zużyte opony, 6. inne odpady niebezpieczne wydzielone ze strumienia odpadów komunalnych, 7. papier, 8. metal, 9. tworzywa sztuczne, 10. szkło, 11. opakowania wielomateriałowe, 12. odpady zielone z pielęgnacji ogrodów, 13. odpady wielkogabarytowe IV. Pojemniki służące do zbierania odpadów komunalnych: 1. Odpady komunalne odbierane będą w pojemnikach (kubłach) o minimalnej pojemności, uwzględniając następujące normy: a. dla nieruchomości na której zamieszkują od 1 lub 2 osoby - 120 l, b. dla nieruchomości na której zamieszkuje od 3 do 5 osób - 240 l, c. dla nieruchomości na której zamieszkuje od 6 do 10 osób - 360 l (240 l +120 l) d. dla nieruchomości na której zamieszkuje od 11 do 20 osób - 1100 l, przyjmując na każde następne 10 osób pojemnik o pojemności 1100 l. 2. Odpady selektywnie zbierane odbierane będą: w zabudowie jednorodzinnej - w przezroczystych workach polietylenowych PE-HD o pojemności 120 l, w następującej kolorystyce: a. niebieski, który może być oznaczony napisem Papier - z przeznaczeniem na papier, b. zielony, który może być oznaczony napisem Szkło - z przeznaczeniem na szkło, c. żółty, który może być oznaczony napisem Tworzywa sztuczne i metal - z przeznaczeniem na tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe i metal d. brązowy, który może być oznaczony napisem Bioodpady - z przeznaczeniem na odpady biodegradowalne. w zabudowie wielorodzinnej odpady selektywnie zbierane odbierane będą z pojemników o pojemności 1100 l dla każdej frakcji odpadów tj. papier, szkło, bioodpady oraz zbierane łącznie tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe i metal. Pojemniki powinny być oznaczone odpowiednim napisem - Papier, Szkło Bioodpady, Tworzywa sztuczne i metal, zgodnie z ich przeznaczeniem. V. Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości: 1. Zmieszane odpady komunalne odbierane są z nieruchomości w pojemnikach do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych, zgodnie z opublikowanym przez gminę harmonogramem z następującą częstotliwością: a) dla nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej - raz w miesiącu, b) dla nieruchomości w zabudowie wielorodzinnej - raz na dwa tygodnie. 2. Selektywnie zebrane odpady z papieru, szkła, oraz zebrane łącznie odpady z tworzywa sztucznego, metali i opakowania wielomateriałowe gromadzone oddzielnie w odpowiednich workach z folii dla nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej oraz oddzielnie w pojemnikach do selektywnej zbiórki dla nieruchomości w zabudowie wielorodzinnej odbierane są z następującą częstotliwością: a) dla nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej - raz w miesiącu, b) dla nieruchomości w zabudowie wielorodzinnej - raz na dwa tygodnie 3. Odpady ulegające biodegradacji gromadzone w odpowiednich workach z folii dla nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej oraz pojemnikach do gromadzenia bioodpadów dla nieruchomości w zabudowie wielorodzinnej odbierane są z następującą częstotliwością: a) dla nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej - raz w miesiącu, b) dla nieruchomości w zabudowie wielorodzinnej - raz na dwa tygodnie. 4. odpady wielkogabarytowe - jeden raz w ciągu roku. 5. odpady komunalne - okresowo, w ciągu 3 dni od telefonicznego zgłoszenia przez pracownika Urzędu. VI. Obowiązki Wykonawcy w zakresie wyposażenia nieruchomości zamieszkałych w pojemniki i worki. 1. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia nieruchomości zamieszkałych w pojemniki do zbierania odpadów komunalnych oraz worki do selektywnej zbiórki odpadów. 2. Pierwsze wyposażenie nieruchomości w pojemniki i worki winno nastąpić w terminie do 01.07.2015 roku, a następnie, na bieżąco winno być realizowane w całym okresie trwania umowy. Termin dostarczenia pojemników w ciągu trwania umowy: niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od daty przyjęcia zgłoszenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania doposażenia nieruchomości w pojemniki, w przypadku ich udokumentowanego zaginięcia lub zniszczenia. 3. Wykonawca wskaże numer telefonu oraz adres e-mail pod którym mieszkańcy będą mogli zgłaszać telefonicznie lub elektronicznie zapotrzebowanie na pojemniki przeznaczone na odpady komunalne zmieszane oraz worki. 4. Szacunkowa ilość pojemników do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych, w które Wykonawca wyposaży nieruchomości zamieszkałe: Pojemniki na odpady : 1) Pojemniki na odpady zmieszane odbierane z nieruchomości zamieszkałych: - pojemnik 120 l (615 szt.), - pojemnik 240 l (814 szt.), - pojemnik 360 l (364 szt. - 120 l + 364 szt. - 240 l), - pojemnik 1100 (10 szt.), 2) Worki na odpady selektywnie zbierane w zabudowie jednorodzinnej o pojemności 120 l - zapotrzebowanie na cały okres trwania umowy: - niebieski, który może być oznaczony napisem Papier - (1800 x 18 m-cy x 2 szt. = 64 800 szt.), - zielony, który może być oznaczony napisem Szkło - (1800 x 18 m-cy x 2 szt. = 64 800 szt.), - żółty, który może być oznaczony napisem Tworzywa sztuczne i metal - (1800 x 18 m-cy x 2 szt. = 64 800 szt.), - brązowy, który może być oznaczony napisem Bioodpady - (1800 x 18 m-cy x 2 szt. = 64 800 szt.). 3) Pojemniki na odpady zbierane selektywnie dla nieruchomości w zabudowie wielorodzinnej o pojemności 1100 l dla każdej frakcji odpadów : - papier (3 szt.), - szkło (3 szt.), - tworzywa sztuczne i metal (3 szt.), - bioodpady (3 szt.). 4) Pojemniki na odpady komunalne rozmieszczone zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego: - Pojemnik od KP 7 do KP 10 (3 szt.) - Pojemniki 1100 l (3 szt.) Pojemniki na odpady winny być nowe lub w dobrym stanie technicznym (używane) spełniające obowiązujące normy. VII. Punkt selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) : 1. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia PSZOK zlokalizowanego w Bazie Komunalnego Zakładu Budżetowego w Kroczycach przy ul. Batalionów Chłopskich w pojemniki zgodnie z poniższym zapotrzebowaniem: przeterminowane leki i chemikalia - 240 l -1 pojemnik; zużyte baterie i akumulatory - 1100 l - 1 pojemnik; zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - KP 7 - 1 pojemnik; odpady budowlane i rozbiórkowe - KP 7 -1 pojemnik; zużyte opony - KP 7 - 1 pojemnik; inne odpady niebezpieczne - 1100 l - 1 pojemnik na świetlówki, żarówki; Papier - 1100 l - 1 pojemnik; Metal - 1100 l - 1 pojemnik; tworzywa sztuczne - KP 7 siatkowy - 1 pojemnik; Szkło - 1100 l - 1 pojemnik; opakowania wielomateriałowe - 1100 l - 1 pojemnik; odpady zielone z pielęgnacji ogrodów - KP 7 - 1 pojemnik; odpady wielkogabarytowe - KP 10 - 1 pojemnik odkryty; 2. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów z PSZOK według potrzeb jednak co najmniej raz w miesiącu. VIII. Podstawowe dane dotyczące Gminy Kroczyce: Ilość mieszkańców w gminie (dane na dzień 5 maj 2015 r.) - 6423; Ogólna liczba nieruchomości zamieszkałych - tzw. punktów odbiorowych - ilość nieruchomości jednorodzinnych - 1800; ilość nieruchomości wielorodzinnych - 3; Punkty odbioru odpadów komunalnych - rozmieszczone zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego - Ilość punktów odbioru - 6; Powierzchnia gminy - 11 015 ha; UWAGA Zamawiający informuje, iż przy odbiorze i zagospodarowaniu odpadów będących przedmiotem zamówienia stosuje prawo opcji, oznacza to, że podane ilości są wielkościami minimalnymi, które należy wycenić w ofercie cenowej (zarówno liczba mieszkańców jak również ilość odpadów stanowią wielkości minimalne, które to wartości są gwarantowane do zrealizowania w trakcie trwania przedmiotu umowy). W przypadku gdy ilość odpadów będzie większa niż określono w formularzu cenowym Zamawiającemu przysługuje prawo opcji do zwiększenia przedmiotu zamówienia do maksymalnej wartości wyliczonej poniżej, jednakże z zastrzeżeniem, iż jest to jego uprawnienie, z którego może skorzystać lecz nie musi w zależności od potrzeb. Gwarantowana ilość odpadów, które zostaną odebrane to ilość odpadów wymienionych w formularzu cenowym. Wytyczne do określenia ceny za przedmiot zamówienia: Minimalna ilość odpadów zmieszanych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych, w tonach za okres 18 m-cy - 1630,84 Mg; Minimalna ilość odpadów komunalnych zmieszanych, w metrach sześciennych za okres 18 m-cy - 564,75 m3; Minimalna ilość odpadów segregowanych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych, w tonach za okres 18 m-cy - 489,05 Mg; Maksymalna ilość odpadów zmieszanych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych, w tonach za okres 18 m-cy - 1957,01 Mg; Maksymalna ilość odpadów komunalnych zmieszanych, w metrach sześciennych za okres 18 m-cy - 677,7 m3; Maksymalna ilość odpadów segregowanych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych, w tonach za okres 18 m-cy - 586,86 Mg; IX Transport i zagospodarowanie - Wykonawca jest zobowiązany do : 1) zabezpieczenia przewożonych odpadów przed wysypaniem, 2) zbierania odpadów leżących luzem obok zapełnionych pojemników, kontenerów zlokalizowanych w zabudowie wielorodzinnej oraz doprowadzenia do porządku terenów przyległych tj. terenów w promieniu 4 metrów, zanieczyszczonych na skutek przepełnienia wymienionych urządzeń służących do gromadzenia odpadów - obowiązek ten winien być realizowany niezwłocznie po opróżnieniu pojemników lub kontenerów, 3) wywozu odpadów również w przypadku stwierdzenia niemożności dojazdu do pojemnika przez parkujące pojazdy lub inne przeszkody, 4) przekazania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych (odpadów pozostałych po segregacji) oraz odpadów zielonych do istniejących regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych I regionu w skład którego wchodzi Gmina Kroczyce - zgodnie z Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Śląskiego 2014 (zatwierdzonym Uchwałą Nr IV/25/2/2012 r. z dnia 24 sierpnia 2012 roku z późn. zm.) oraz ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, przekazanie odpadów odbywać się będzie na podstawie posiadanej przez Wykonawcę umowy z regionalną instalacją do przetwarzania odpadów komunalnych na zagospodarowanie zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych lub dysponowania regionalną instalacją do przetwarzania odpadów komunalnych przez cały okres obowiązywania niniejszego zamówienia. 5) przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 7 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zm.), 6) gospodarowania odebranymi odpadami w sposób zapewniający wywiązywanie się z powierzonych przez Zamawiającego Wykonawcy obowiązków nałożonych ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 ze zm.), zgodnie z rozporządzeniami wydanymi na podstawie art. 3b ust 2 i art. 3c ust. 2 ustawy tj.: - rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 645), - rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 r. poz. 676). - rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.12.00 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Oczyszczania, Wywozu i Utylizacji Nieczystości - EKO-SYSTEM Bożena Strach i Waldemar Strach Spółka Jawna, ul. Spółdzielcza 1/1, 42-274 Konopiska, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 648633,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 836565,56

  • Oferta z najniższą ceną: 836565,56 / Oferta z najwyższą ceną: 1167050,29

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.